برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

راهکاری درمان زود انزالی چیست ؟

انزال زودرس یا زودانزالی یکی از مشکلات جنسی شایع در میان مردان است که می‌تواند تاثیر زیادی روی روابط زناشویی و حتی اعتمادبه‌نفس فرد بگذارد. هر چند این عارضه خطرات سلامتی ندارد، اما بیشتر افرادی که به زود انزالی مبتلا هستند با ناامیدی و اضطراب روبرو می‌شوند و نمی‌توانند از معاشقه لذت کافی را ببرند. از این رو بسیاری از افراد به دنبال درمان خانگی زود انزالی هستند. آیا شما هم به دنبال راهی برای درمان زود انزالی می‌گردید؟

بسیاری از افراد ممکن است در نتیجه زودانزالی از رابطه جنسی خودداری کنند، اما شیوه‌های خانگی و گیاهی وجود دارند که می‌توانند به شما در مدیریت این اختلال کمک شایانی کنند.در درمان خانگی زودانزالی، شما می‌توانید از ، ، و کمک بگیرید. شما می‌توانید از بخش مشاوره تلفنی دکترتو با بهترین پزشکان کشور به صورت تلفنی ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را با آن‌ها درمیان بگذارید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا همه جوانب درمان خانگی زودانزالی را مورد بررسی قرار دهیم.

قرص مکس پاور 

قرص مکس پاور آمریکایی اصل یک فرمول تقویت کننده مردانه ساخت آمریکا اثبات شده برای درمان علائم اختلال نعوظ و انزال ضعیف است. این از مواد گیاهی واقعی ساخته شده است که ثابت شده است که نعوظ سخت و قوی را تقویت می کند. این کپسول‌های تقویت‌کننده مردانه با گشاد کردن رگ‌های خونی برای افزایش گردش خون در ناحیه تناسلی عمل می‌کنند. انرژی را هدایت می کند و استرس را کاهش می دهد تا مدت زمان رابطه جنسی افزایش یابد.

What is the treatment for premature ejaculation?

قرص ویگرکس پلاس

قرص ویگرکس پلاس بدون شک قویترین داروی کلفت کننده در آقایان می باشد که با توجه به گیاهی بودن آن، عوارضی از آن گزارش نشده ویا عوارض بسیار اندکی دارد. فرم اورجینال و اصلی این قرص ، ساخت کشور آمریکا می باشد و کاملا از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است. تعداد قرص ویگرکس پلاس اصلی 60 عدد می باشد. قرص ها و دارو هایی که برای بهبود روابط زناشویی و رسیدن به نعوظ کامل استفاده می شوند، از جمله قرص ویاگرا، ممکن است برای افزایش نعوظ کاربرد و عملکرد مناسبی داشته یاشند، اما مانند این دارو تاثیرات متنوعی ندارند. قرص Vigrx، می تواند اثرات لازم را برای بهبود روابط زناشویی و بهبود اختلال نعوظ داشته باشد و در عین حال تاثیر مناسبی بر تاخیر در انزال و همچنین سایر اختلالات در مردان نیز داشته باشد

داروهای گیاهی درمان خانگی زودانزالی

همانطور که در بالا اشاره کردیم به حالتی گفته می‌شود که فرد در کمتر از ۱ دقیقه به انزال می‌رسد. این مشکل، عارضه‌ی شایعی در میان مردان است و افراد زیادی به دنبال راه‌های خانگی برای درمان آن هستند. داروهای گیاهی در درمان مشکلات جنسی محبوبیت زیادی دارند. هر چند این داروها نمی‌توانند زودانزالی شما را در کوتاه مدت درمان کنند، اما در بلند مدت نتیجه شگفت انگیزی خواهند داشت.

۱. زنجبیل و عسل برای درمان خانگی زودانزالی

ترکیب زنجبیل و عسل مدت‌هاست که برای افزایش قدرت جنسی مردان، توسط متخصصان طب سنتی تجویز می‌شود. زنجبیل به افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی کمک می‌کند، از این رو با مصرف این ماده خوراکی شما کنترل بیشتری روی انزال خود خواهید داشت. عسل یکی دیگر از مواد تقویت کننده قوای جنسی است که می‌تواند اثربخشی زنجبیل را دو برابر کند. برای تاثیر این معجون گیاهی، هر شب قبل از خواب نصف قاشق زنجبیل و عسل را با یکدیگر میل نمایید.

۲. دارچین و عسل

یکی از موثرترین گیاهان طبیعی در درمان خانگی زودانزالی، دارچین با رایحه معطر آن است. از آنجایی که دارچین حاوی برخی ترکیبات معطر و مواد شیمیایی طبیعی است، یکی از برجسته‌ترین داروهای گیاهی برای انزال زودرس و رابطه جنسی طولانی مدت محسوب می‌شود.دارچین همچنین در ساخت داروهای پزشکی برای درمان مشکل زودانزالی استفاده می‌شود که برای به تاخیر انداختن انزال با چندین نوع گیاه طبیعی دیگر مخلوط می‌شود. بنابراین، دمنوش دارچینی لذیذ اضافه شده به عسل را تهیه کنید و دو ساعت قبل از آمیزش با شریک جنسی‌تان میل نمایید.همچنین می‌توانید پودر دارچین را در حین پخت به غذاها اضافه کنید و چند درمان خانگی جادویی برای زودانزالی داشته باشید.

۳. جو دوسر برای درمان خانگی زودانزالی

جو دوسر ممکن است یکی از غیرمنتظره‌ترین درمان‌های طبیعی برای درمان زودانزالی در مردان باشد. اما پس از مطالعات و بررسی‌های پزشکی مشخص شده است، جو دوسر در آرام کردن عضلات انقباضی موثر است. بنابراین می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال مردان و افزایش طول مدت معاشقه کمک کند.

جو دوسر اضطراب، تنش و احساس ناآرامی روانی را از بین می‌برد ئ باعث افزایش حس لذت در حین آمیزش می‌شود. در برخی تحقیقات مشخص شده است که جو دوسر می‌تواند ترشح هورمون سروتونین را افزایش دهد. سروتونین با عنوان هورمون شادی و لذت شناخته می‌شود.برای تاثیر جو دو سر در درمان خانگی زودانزالی، می‌توانید مقداری از این دارو را در آب خیس کنید و مستقیما قبل از برقراری رابطه جنسی میل نمایید.

۴. روغن نعناع

روغن‌های طبیعی نقش مهمی در رفع مشکل زود انزالی به روشی موثر و طبیعی دارند. یکی از برجسته‌ترین انواع روغن‌های طبیعی که این نقش را ایفا می‌کند، روغن نعناع است. روغن نعناع حاوی خواص متعددی است که باعث بهبود عملکرد نعوظ در مردان می‌شود. همچنین این روغن کیفیت و کمیت اسپرم را بهبود می‌بخشد و مردانگی را تقویت می‎کند. حتماً با این واقعیت آشنا هستید که ضعف اسپرم منجر به مشکلات شدید غیر انزالی یا زود انزالی می‌شود.

روغن نعناع همچنین احساس بی حسی آلت تناسلی را افزایش می‌دهد و احساس هیجان را کاهش می‌دهد که ممکن است انزال را به تاخیر بیندازد. بنابراین هر مردی که دچار انزال زودرس است می‌تواند قبل از نزدیکی، چند دقیقه آلت تناسلی خود را با روغن نعنا ماساژ دهد و مشکل زود‌انزالی را به طرز جادویی برطرف کند.

۵. گیاه هلیون

هلیون به تقویت سلامت زندگی جنسی مردان کمک می‌کند و نقش خود را در به تاخیر انداختن انزال مردان و طولانی شدن دوره آمیزش ایفا می‌کند. این داروی گیاهی حس لذت جنسی را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. با افزایش حس لذت، مرد می‌تواند با موفقیت به حداکثر میل جنسی برسد.این گیاه همچنین به افزایش رضایت جنسی زوجین کمک می‌کند، زیرا حاوی درصد بسیار بالایی از ویتامین‌های مهم مورد نیاز اندام تناسلی است تا ضمن افزایش توانایی برای داشتن رابطه جنسی صمیمی، حس انرژی و نشاط را به آنها بدهد.

شما می‌توانید برای مصرف این داروی گیاهی، مقداری هلیون تازه را در آب بجوشانید و سپس یک قاشق غذاخوری عسل کوهی را به آن اضافه کنید و به صورت روزانه به مدت یک هفته آن را میل نمایید.

۶. درمان خانگی زود انزالی با پیاز

پیاز و پیازچه، هر دو تاثیر بسزایی در درمان زودانزالی دارند. پیاز دارای خواص تقویت کنندگی جنسی در مردان است و می‌تواند انزال را تا حد زیادی به تاخیر بیندازد. برای اثر بخشی این داروی گیاهی، ابتدا پیازها را خرد کرده و در مقداری آب قرار دهید. سپس بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی، آب درون ظرف را بنوشید. آب این معجون را سه بار در روز قبل از هر وعده غذایی میل نمایید.

۷. سیر برای درمان خانگی زودانزالی

سیر یکی دیگر از داروهای طبیعی است که می‌تواند به افزایش جریان خون آلت تناسلی کمک کند و همچنین به گرم کردن بدن شما کمک می‌کند. چند تکه سیر را با شعله ملایم در روغن حیوانی تفت دهید تا قهوه‌ای طلایی شود. این معجون به دست آمده را هر روز مصرف کنید. یا به جای پخت سیر می‌توانید ۳ تا ۴ حبه سیر را برای درمان زود انزالی و اختلال نعوظ در خانه بجوید.

۸. مارچوبه

ریشه گیاه مارچوبه در درمان خانگی زودانزالی بسیار موثر است. می‌توانید ریشه گیاه را در شیر بجوشانید و هر روز دو بار بنوشید تا کنترل خود را بر عضلات آلت تناسلی تقویت کنید.

۹. معجون تخم مرغ، هویج و عسل برای درمان خانگی زود انزالی

هرگز در مورد این مخلوط نشنیده‌اید؟ باید حداقل یک بار آن را امتحان کنید تا بفهمید چرا یک ترکیب شگفت انگیز است! یک عدد تخم مرغ نیم پز را بردارید و با هویج رنده شده مخلوط کنید. ۳ قاشق چایخوری عسل را بردارید و به مخلوط تخم مرغ و هویج اضافه کنید. این معجون را به مدت حدود سه ماه به صورت روزانه مصرف کنید تا به نتایج عالی برسید.

زنجبیل و عسل و دارچین و عسل از ترکیبات خانگی خوب برای درمان زودانزالی هستند. همچنین می‌توانید از روغن نعناع و ریشه مارچوبه هم برای درمان این عارضه استفاده کرد.

۱۰. میخک

میخک یک ادویه مهم است که به عنوان “ضد عفونی کننده مادر طبیعت” شناخته می‌شود. این داروی گیاهی به دلیل فعالیت تقویت کننده جنسی شناخته شده است و برای کاهش خطر اختلالات جنسی مردانه استفاده می‌شود. مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که میخک زمان نعوظ را افزایش می‎دهد و در نتیجه عملکرد جنسی را بهبود می‌بخشد. این داروی گیاهی همچنین به دلیل داشتن خاصیت واجی کارانا به افزایش فعالیت جنسی و درمان انزال زودرس کمک می‌کند. نحوه مصرف:

  • ۱ قاشق غذاخوری میخک را قبل از رابطه جنسی بخورید.
  • یا اینکه ترکیب میخک و عسل را به صورت روزانه بعد از غذا مصرف کنید.

۱۱. دمنوش هسته انبه، تمر هندی و عناب

محققان معتقدند که جوشانده هسته این میوه‌های می‌تواند تاثیر مطلوبی در درمان خانگی زود انزالی داشته باشد. این دمنوش را باید ۱ تا ۲ دو بار در روز به صورت مداوم مصرف کنید.

۱۲. کپسول گیاهی دایان مکث

این داروی گیاهی از جعفری و خامه ترش ساخته شده است. تحقیقات نشان می‌دهد که این داروهای گیاهی با تاثیر روی گیرنده‌های عصبی و حسی، آلت تناسلی باعث افزایش مدت زمان رابطه و دیرانزالی می‌شوند. برای اثر بخشی این دارو، دو کپسول از این محصول را قبل از برقرار رابطه جنسی مصرف نمایید.

این دارو با کاهش حس آلت تناسلی، باعث افزایش مدت زمان رابطه می‌شود.

۱۳. قرص‌های دارویی گل آفرودیت

این محصول گیاهی از زعفران، زنجبیل و دارچین ساخته شده است. همانطور که اشاره شد این گیاهان دارویی خواص قدرتمندی در درمان زودانزالی دارند. تحقیقات نشان می‌دهد که قرص‌های گل آفرودیت می‌توانند میل جنسی را هم در مردان و هم در زنان افزایش دهند. برای اثربخشی، باید این دارو را به مدت چند ماه به صورت سه بار در روز بعد از هر وعده غذایی مصرف کنید.

۱۴. طب سنتی هندی برای درمان خانگی زودانزالی

طب سنتی هندی که با نام آیورودا نیز شناخته می‌شود، می‌توانند انواع اختلالات همچون دیابت و التهاب را درمان کند. کانچ بیج، کامینی ویدروان راس و یاوانامریت واتی نمونه‌های از داروهای گیاهی آیورودا هستند که در صورت مصرف به صورت کپسول دو بار در روز می‌توانند انزال زودرس را درمان کنند. برای عملکرد بهتر این این داروها، باید آن‌ها را با آب ولرم مصرف کنید. همچنین این داروها می‌توانند تاثیر بسزایی در درمان نیز داشته باشند.از آنجایی که آیورودا، طب سنتی هندی است، پیدا کردن داروهای آن در ایران کار ساده‌ای نیست. از این رو توصیه می‌کنیم این داروها را از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه نمایید.

۱۵. داروهای گیاهی چینی

  • دل درد
  • سرگیجه
  • درد خفیف
  • کاهش میل جنسی.

برخی از مکمل‌ها و مواد معدنی هم می‌توانند به افزایش زمان انزال کمک کنند.

مکمل‌ها و مواد معدنی درمان خانگی زودانزالی

علاوه بر داروهای گیاهی، شما نیاز به تامین برخی مواد معدنی در بدن خود دارید تا بتوانید انزال را به تاخیر بیندازید. در ادامه این مواد معدنی و غذاهایی که در درمان زودانزالی موثر هستند را بررسی خواهیم کرد.

۱. روی

روی علاوه بر حمایت از رشد سلولی باعث افزایش تولید تستوسترون و می‌شود. این ماده معدنی یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده هورمون‌های جنسی است. متخصصان توصیه می‌کنند برای درمان اختلال عملکرد جنسی باید حداقل ۱۱ گرم روی به صورت روزانه دریافت کنید. با وجود تاثیر به سزای روی در درمان خانگی زودانزالی، مصرف بیش از حد این ماده معدنی می‌تواند برخی از عوارض زیر را به دنبال داشته باشد:

  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • اسهال
  • آسیب کلیه
  • طعم فلز در دهان

۲. منیزیم

منیزیم یکی دیگر از مواد معدنی مهم برای تولید اسپرم سالم و سلامت باروری است. برخی مطالعات نشان می‌دهد که کمبود منیزیم با زودانزالی مرتبط است، چرا که ممکن است است برخی انقباضات عضلانی رایج در ارگاسم را افزایش دهد. به همین دلیل، دریافت منیزیم کافی در رژیم غذایی ممکن است به درمان خانگی زودانزالی کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا