اقتصادی

دستور روحانی برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رئیس جمهور بر لزوم نظارت دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم الکترونیکی مصرفی به دستور مدیر سکوت تأکید کرد.

به گزارش شبکه ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مصاحبه با وزیر تجارت ، صنعت و انرژی مدرس خیابانی در ماههای اخیر برخی از گزارش ها را ذکر کرد زیرا در گزارش های وی از تولید لوازم الکترونیکی مصرفی و شرایط بازار برای این محصولات گوش فرا می گرفتند. افزایش قیمت برخی کالاها و لوازم الکترونیکی مصرفی ، نیاز به نظارت دقیق و اقدام فوری را برای تعیین قیمت این بخش نشان داده است.

رئیس جمهور گفت: “ما بعد از از سرگیری نسبی فعالیت ها و مشاغل و رفع برخی محدودیت های مربوط به آنها ، به افزایش تقاضا برای محصولات الکترونیکی مصرفی اشاره می کنیم. برای جلوگیری از انجام این کار ، بیایید اطمینان حاصل کنیم که برخی از کارگزاران و ذینفعان باعث ایجاد تنگناها و مشکلات برای مردم نمی شوند.

روحانی از تلاشها و خدمات فعالان ، ذینفعان و کارگران زحمتکش در زمینه تولید لوازم الکترونیکی مصرفی داخلی قدردانی کرد و از مدیر سکوت خواست تا نظارت دقیق را برای همکاری با اصناف و کنترل و ساماندهی بازار لوازم الکترونیکی مصرفی انجام دهد. موارد مربوطه را در جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه دهید.

رئیس جمهور تأکید کرد: وی ادامه داد: “با وجود تلاش برای افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت ، به ویژه در ماه های اخیر توسط تولید کنندگان ملی ، مردم مجبورند این محصولات را خریداری کنند و همه دستگاه های دولتی مربوطه نیاز به همکاری با سایر بخش ها دارند.” لطفا این مشکلات را حل کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا