اقتصادی

دردسر یک اپلیکیشن برای خریداران سهام دولتی

بسته به موضوع پرداخت سهام دولت برای متقاضیان و اضافه برداشت در حساب برخی از متقاضیان ، افرادی که متقاضی خرید از طریق بانکها و کارگزاری ها بوده اند و با مشکل اضافه برداشت مواجه شده اند به بانک ها و شرکت های کارگزاری مراجعه کرده و مبلغ اضافه برداشت را پس می دهند. رفتن و آوردن. با این حال ، ماموریت کسانی که سهام دولت را از طریق برنامه “برنامه” خریداری کرده اند هنوز مشخص نیست و نمی دانند برای گرفتن پول خود چه کاری باید انجام دهند!

به گزارش شبکه ، اولین صندوق با سهام دولت در سه بانک: ملت ، صادرات وتجارت و بیمه البرز و اعتماد به نفس امین به متقاضیان این امکان را می دهد تا این نوع سهام را از طرق مختلف مانند بانک ، کارگزاری یا برنامه پرداخت بانکی خریداری کنند. . اقدام به

پس از اتمام و ایجاد اولین صندوق ETF ، عده ای از شبکه در مورد مازاد خرید سهام دولت شکایت کردند. معاون وزیر اقتصاد توضیح داد که این صندوق ها صندوق نیستند بلکه به بانک بازگردانده می شوند. ؛ بنابراین هرکسی که سهام دولت را از طریق بانک خریداری کرده و اضافه برداشت کرده است ، باید به بانک مراجعه کند تا درخواست بازپرداخت کند.

همچنین طبق گفته های ممنژاد ، کسانی که از طریق بورس سهام دولتی خرید می کنند و با این مشکل روبرو هستند نیز باید به واسطه ها مراجعه کنند.

شرایطی ایجاد شده است تا هرکسی که متقاضی این سهام بوده است بتواند از طریق برنامه پرداخت “Ap” اقدام به خرید کند ، زیرا برخی از خریداران سهام دولت باعث کاهش بروز ویروسهای تاج و مراجعه حضوری به بازدیدهای بانکی شده اند. خریداران دیگر با مشکلات برداشت مواجه شدند.

در پی این شماره ، پیگیری شبکه در معاونت بانکی و بیمه بی پاسخ بوده و مشخص نیست که آیا برای جمع آوری پول برای کسانی که سهام دولت خریداری کرده اند ، مشخص خواهد بود یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا