برترین های کسب و کارعمومی

دانلود مستقیم تلگرام اصلی با فیلترشکن

تلگرام محبوب ترین و مبتکرترین پیام رسان برای کاربران در سراسر جهان است. تلگرام به لطف سرعت بالا، رابط کاربری قدرتمند و در عین حال کاربر پسند بودن و به روز رسانی های امنیتی مداوم، توانسته است در مدت کوتاهی به بیش از 500 کاربر فعال دست یابد. برای دانلود تلگرام اصلی از طریق لینک مستقیم در اندروید و نصب نسخه جدید آن با اپ ناب همراه باشید.

وقتی صحبت از مسنجر می شود، همه ذهن ها به سمت پیام رسان محبوب تلگرام می روند که توسط Digital Fortress طراحی و ساخته شده است. با نصب و کار با اولین تلگرام فارسی متوجه خواهید شد که این پیام رسان منحصر به فرد ترین پیام رسان موجود برای پلتفرم های iOS و اندروید است. اگرچه دیرتر از سایر پیام رسان ها وارد رقابت شد، اما با سبک و شعار جدیدی برای عصر جدید پیام رسان و به روز رسانی سریع قابلیت ها و افزودن ویژگی های جدید به همگان عرضه شد.

مزایای استفاده از برنامه تلگرام:

مزایای کلیدی:

با دانلود تلگرام اصلی با لینک مستقیم و نصب آن متوجه می شوید که این پیام رسان از سرعت و امنیت بالایی برخوردار است. یعنی به کاربران این امکان را می دهد که انواع فایل های چند رسانه ای و عمومی را با سرعت بالا به مخاطبین خود منتقل کنند. علاوه بر این، از آنجایی که “تلگرام” اصلی از یک پروتکل امن سرتاسر استفاده می کند، کاربران مجبور نیستند نگران امنیت پیام های خود از طریق اینترنت باشند. البته باید به خاطر داشت که برای حداکثر امنیت در هنگام استفاده از این برنامه باید آخرین نسخه این برنامه را از گوگل دریافت کنید. خوشبختانه وب سایت Tineroid آخرین آپدیت گوگل فارسی تلگراف را مستقیما برای شما آپلود کرده است.

مزایای تلگرام برای مشاغل:

نصب تلگرام بومی برای مشاغل نیز مفید است. شما می توانید با ایجاد کانال و جذب مخاطب، محصول یا خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و به فروش برسانید. با انتشار مطالب مفید و پرکاربرد می توانید یک کانال یا گروه جالب ایجاد کنید. مخاطبان بیشتری را به کانال و گروه خود جذب کنید.

مقایسه تلگرام و واتس اپ:

این پیام مشابه واتس اپ است، تفاوت آن در این است که امکانات بیشتری نسبت به واتس اپ دارد. در Native Telegram، برخلاف WhatsApp که مکالمات در خود دستگاه ذخیره می‌شوند، در فضای ابری قرار دارند که کاربران می‌توانند بدون نگرانی از از دست دادن داده‌های خود از تلگرام بومی استفاده کنند. داده ها برای مدت طولانی در فضای ابری ذخیره می شوند. این فضای ذخیره سازی ابری به اندروید تلگرام اجازه می دهد تا با یک حساب کاربری در همه دستگاه ها همگام شود. این بدان معناست که می توانید با حساب مسنجر به تمام داده ها و پیام های خود در دستگاه های مختلف دسترسی داشته باشید.

بررسی امنیت در تلگرام اصلی:

قبل از اینکه در مورد امنیت و نصب تلگرام صحبت کنیم، باید بدانیم که در عصری زندگی می کنیم که به عصر ارتباطات معروف است. در این دوران ارتباط بین افراد بسیار راحت تر از گذشته است. حتی افراد می توانند به راحتی با اقوام و آشنایان خود در شهرها و کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند. امروزه ساده ترین شکل ارتباط از طریق اینترنت است. پیام رسان های زیادی وجود دارند که پیام های ما را به سایر نقاط وب جهانی می رسانند. اما با این پیشرفت و سهولت ارتباط، به تدریج مقوله ای به نام امنیت و حریم خصوصی ارتباطات در حال ظهور است. مردم به دنبال پیام رسان هایی هستند که به امنیت ارتباطات و همچنین سرعت اهمیت می دهند تا ارتباطات آنها کاملا امن باشد.

تلگرام یکی از سرویس های پیام رسان امن است که همه از امنیت آن صحبت می کنند. سازنده این پیام رسان حتی برای هک این پیام رسان جایزه تعیین کرده و از همه هکرها خواسته آن را هک کنند. اما تاکنون کسی موفق به کرک یا کرک رمزگذاری آن نشده است که این نشان از امنیت بالای پیام رسان است.

این پیام رسان از پروتکل امن MTProto استفاده می کند که ترکیبی از چندین رمزگذاری است. اگرچه این پروتکل سرعت بالایی دارد اما امنیت آن بسیار بالاست. این پروتکل توسط نیکولای دورف ساخته شده است و به گفته سازنده، هیچکس نمی تواند رمزگذاری را شکسته و بشکند. پس می توان گفت انتخاب این پیام رسان برای ارتباط می تواند انتخاب مطمئنی باشد. پس دلیلی برای دانلود و استفاده از تلگرام وجود ندارد.

ویژگی های اصلی نسخه جدید تلگراف (تلگراف):

در این پیام رسان کانال ها و گروه های زیادی وجود دارد که می توانید به آنها ملحق شوید و از مطالب مفید آن استفاده کنید، به عنوان مثال: کانال های غذا، خیاطی، ورزش، ترفندها، سبک زندگی سالم، اخبار و …. البته کانال ها و گروه های ظالمی وجود دارند که باید از آنها دوری کرد. در کل این پیام رسان بهترین پیام رسان موجود است و دانلود فوری تلگرام اول و آزمایش آن بی ارزش نیست.

این پیام رسان بیش از 400 میلیون بار در گوگل پلی دانلود و نصب شده است و دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است. سایت Tinroid همیشه آخرین نسخه این پیام رسان محبوب و برنامه های دیگری مانند اسنپ چت و تیک توک را با لینک مستقیم در اختیار کاربران شما قرار می دهد.

آیا حذف برنامه داده ها را حذف می کند؟

خیر، اگر برنامه را حذف کنید. تمام اطلاعات شما در سرورهای اصلی ذخیره می شود و هنگام رفرش می توانید آن را مشاهده کنید. برای حذف کامل، باید درخواست حذف کامل حساب را از صفحه پیام دهید.

دکمه بازگشت به بالا