برترین های کسب و کارعمومی

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر

دانلود فیلم ملاقات با جادوگر، دانلود فیلم ملاقات با جادوگر کامل بدون سانسور، فیلم ملاقات با جادوگر با حجم رایگان، دانلود فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر حمید فرخ ‌نژاد، برای دانلود فیلم ایرانی ملاقات با جادوگر با بازی مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله

فیلم ایرانی ملاقات با جادوگر فیلمی در ژانر کمدی و به کارگردانی جمشید بهرامیان و نویسندگی امیرمهدی ژوله و تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان محصول سال ۱۳۹۸ است.

***************************

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

***************************

بازیگران فیلم ملاقات با جادوگر:

مانی حقیقی، امیرمهدی ژوله، هستی مهدوی، نسیم ادبی، علیرضا خمسه، حمید فرخ ‌نژاد

داستان فیلم ملاقات با جادوگر:

جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

غریب فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی حامد عنقا، محصول سال 1401 است. بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی و فرهاد قائمیان برخی از بازیگران فیلم را شامل می‌شوند.برای دانلود فیلم ترسناک کلیک کنید.

*******************

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید

********************

اسامی بازیگران غریب

بابک حمیدیان، مهران احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی و فرهاد قائمیان

خلاصه داستان غریب

بخشی از دوره فرماندهی شهید محمد بروجردی را به تصویر می‌کشد.

فیلم غریب برشی از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را در منطقه غرب به تصویر می‌کشد و حامد عنقا فیلمنامه آن را با استفاده از کتاب «محمد؛ مسیح کردستان» اثر نصرت‌ا… محمودزاده نوشته است. «غریب» بازگشت محمدحسین لطیفی به سینمای دفاع مقدس را رقم خواهد زد و بابک حمیدیان بازیگر نقش شهید بروجردی نیز به واسطه این فیلم، بار دیگر بازی در نقش یک شهید را تجربه می‌کند.برای دانلود فیلم ماجراجویی کلیک کنید.

کارگردان: محمدحسین لطیفی

تهیه کننده: حامد عنقا«ملاقات با جادوگر»در ژانر کمدی ساخته می شود و به‌ ز ودی اسامی دیگر بازیگران فیلم اعلام خواهد شد.

این فیلم نخستین ساخته حمید بهرامیان است.

خلاصه داستان ملاقات با جادوگر

جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!

تمامي بازيگران

مانی حقیقی, امیرمهدی ژوله, هستی مهدوی, نسیم ادبی, علیرضا خمسه, بهرام بهرامیان, سپیده مرادپور, امیرحسین شریعتمداری

درباره  فيلم ملاقات با جادوگر

حمید بهرامیان بازیگر کشورمان در اولین تجربه فیلمسازی به سراغ ساخت فیلم برای سینماها رفت. فیلم به تهیه کنندگی حمید اعتباریان و بازنویسی امیرمهدی ژوله با بازی مانی حقیقی اولین تجربه کارگردانی حمید بهرامیان بازیگر سریال از یادها رفته است.برای دانلود فیلم معمایی کلیک کنید.

با پیوستن علیرضا خمسه و نسیم ادبی لیست بازیگران این  فیلم سینمایی به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان تکمیل شد.فیلمنامه این اثر سینمایی را امیرمهدی ژوله نوشته است. هستی مهدوی‌فر روز گذشته در فرودگاه مهرآباد جلوی دوربین فیلمبردار «رفت.فیلم در ژانر کمدی ساخته می شود و سازندگان آن به تازگی از جنوب کشور برای ادامه فیلمبرداری به تهران بازگشتند.

فیلمنامه این اثر سینمایی را امیرمهدی ژوله نوشته است. «جناب سرهنگ برادری کن ما رو بگیر، من از خجالتت در میام!»، خلاصه داستان فیلم است. فیلم در ژانر کمدی ساخته می شود و به‌ ز ودی اسامی دیگر بازیگران فیلم اعلام خواهد شد. این فیلن نخستین ساخته حمید بهرامیان است.جشن پایان تصویربرداری فیلم با حضور عوامل و بازیگران در آخرین لوکیشن این فیلم برگزار شد.حمید بهرامیان کارگردان فیلم ملاقات با جادوگر با انتشار ویدئویی خبر از پایان فیلمبرداری اولین ساخته سینمایی اش داد.

تصاوير منتشر شده

ساير عوامل فيلم ملاقات با جادوگر

کارگردان جمشید بهرامیان

تهیه‌کننده حمید اعتباریان

نویسنده فیلمنامه پیمان عباسی

بخش دانلود فيلم با لينک مستقيم

اين فيلم هنوز در نمايش خانگي منتشر نشده است ، پس از انتشار لينک آن در سايت و در همين صفحه قرار خواهد گرفت

 

پایان رپرتاژ آگهی

دکمه بازگشت به بالا