علمی و پزشکی

خرید تختخواب بادی اینتکس در ایران

تخت بادی توسط کارخانه های بزرگ Intex و Bestway تولید می شود و در تهران با قیمت پایین توسط آژانس های Intex (به عنوان مثال شرکت Intex Land) و سایر محصولات بادی علاوه بر تخت بادی خریداری و فروخته می شود. این موارد عبارتند از: تشک بادی ، قایق های بادی ، مبل های بادی ، وان های بادی ، استخرهای بادی ، استخرهای پیش ساخته ، قلعه های بادی برای کودکان ، چادرهای بازی کودکان و تشک های آبی ، همه از جنس بدنه PVC .

تختخواب بادی Intex را در ایران بخرید

تختخواب بادی برای 2 نفر و تختخواب بادی برای 1 نفر ، همه از جنس بدنه PVC با سطح مخملی ، جیر یا پارچه برزنتی نرم ساخته شده است و همگی ضد عرق ، کاملاً پزشکی و دلپذیر هستند ، نمونه های مختلفی برای بزرگسالان ، نوجوانان و کودکان دارند. . .
قیمت خرید برند اینتکس و تختخواب هوای بسته دو نفره و یک نفره اندازه ، ارتفاع ، نوع مواد ، بالش ، پمپ باد و غیره است که برای قیمت مناسب است و البته مربوط به قیمت مدل کودکان است. و نوجوانان ارزان تر از بزرگسالان هستند.
از تختخواب بادی Mark Intex و کمد لباس جدید و قدیمی وی می توان برای استفاده دائمی و شبانه استفاده کرد ، به همین دلیل وزن بالایی دارد. هیچ محدودیتی در استفاده وجود ندارد و باید به اشیاء تیز که استفاده نمی شوند توجه کنید.

آیا می توانم بستر بادی Intex را در ایران بخرم؟

بازار ایران دارای دو شرکت اینتکس و کلیه مدل ها از نوع 2 و 1 نفره آنها است که از طریق همان وب سایت Intex Land که به راحتی از تخت های بادی معمولی و سنگین فلزی و چوبی گران تر است ، می توانید به راحتی خریداری کنید. آنها بسیار ارزان تر هستند و توسط یک نفر قابل حمل هستند ، بنابراین می توان در خانه ، محل کار و مسافرت از آنها استفاده کرد.
این تختخواب بادی و پزشکی بادی اینتکس بسیار راحت است ، از PVC ساخته شده است و سطح آن با جیر ، مخملی و برزنتی پوشانده شده است ، بنابراین از آن به عنوان یک ضد عرق یک اثر عالی و ضد عرق برخوردار است ، بنابراین می توانید یک خواب راحت بخرید و تجربه کنید. پایی از استتار ساخته شده است که هوا را در بدن مصرف کننده پراکنده می کند و ارگونومی را در شرایط پزشکی استاندارد نگه می دارد. تختخواب های بادی که توصیه می شود پزشکان سالخورده و بی ساق هستند.

پمپ هوا بادی با تورم داخلی

تختخواب های بادی دو نفره و سه نفره Intex روی بدنه سوار شده و مجهز به پمپ هوای الکتریکی دو زمانه هستند ، به گونه ای که باد در طی 3-5 دقیقه به راحتی با سوئیچ سبک پر می شود. در همان زمان ، باد می وزد و نیازی به مجبور کردن آن نیست.

طول عمر و دوام تخت بادی چقدر است؟

ارتفاع و قد کوتاه فروشگاه های اینتکس لند با تختخواب یا گهواره های بادی Intex ، پمپ ها و بدنه های پمپ برای بزرگسالان ، کودکان مخملی و سوئد ها دارای ماندگاری حدود 5 تا 7 سال است و در صورت استفاده صحیح و نگهداری از آنها ، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. آنها چیزی خواهند داشت ، اما اگر به هر دلیلی چیزی پیدا کردید و آن را پاره و سوراخ کرد ، می توانید با استفاده از چسب تعمیرات Intex و پوشش تخت هوا آن را تعمیر و ترمیم کنید.
تنها مرکز نمایندگی و توزیع اینتکس تهران برای این تختخواب ، شرکت Intex Land شروع به واردات ، توزیع و فروش این محصولات بادی در ایران کرد. از آن در خانه ، محل کار و مسافرت استفاده کنید.
مواردی که باید هنگام استفاده از تخت بادی به خاطر بسپارید:
1- بستر بادی Intex را در مکانی تمیز و صاف نصب و استفاده کنید.
2. هنگام تورم روی تخت بادی بنشینید.
3. می توانید از یک سطح صاف برای تمیز نگه داشتن آن استفاده کنید.
4- برای جلوگیری از آسیب رساندن به الیاف داخلی ، از پودر کودک استفاده نکنید.
5- به محض تغییر صدای پمپ از برق جدا شوید. یعنی فضای تختخواب هوا پر است.
6- بستر تورم را در نزدیکی وسایل گرمایشی نصب نکنید.
7. فقط در هنگام پاره شدن یا سوراخ کردن از چسب تعمیر Intex استفاده کنید.

مزایای خرید تخت بادی Intex

تخت بادی از نظر سبک ، از نظر اندازه ، اندازه کوچک ، نیازی به خرید قاب نیست و کف آن نرم و بدون کف است ، بنابراین می توان روی فرش ، فرش ، چینی ، پارکت و غیره نصب کرد. می توان آن را با لوازم خانگی مختلف تنظیم کرد ، تحمل وزن مدل دو نفره 200-300 کیلوگرم ، و مدل تک نفره 100-140 کیلوگرم است.

بهترین تختخواب بادی بادی و گنجه او

هر دو تخت دونفره و یک نفره برای بزرگسالان و کودکان از طول ، عرض و ارتفاعات مختلفی ساخته شده اند و هرچه ارتفاع آن بیشتر باشد از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است زیرا پل داخلی طولانی تر است. تخت بادی قابل تاشو است و می توان آن را خالی کرد ، تاشو یا تاشو کرد و در یک کیسه حمل داخل کارخانه بسته یا در جای دیگری حمل کرد.
هنگام خرید تختخواب بادی Intex در ایران ، یک کد 5 رقمی در زیر جعبه قرار دارد و اگر این کد 5 رقمی را در مرورگر ما جستجو کنید ، عکس های آن محصول را با همان شکل و مشخصات مشاهده می کنید. شما باید از اصل بودن و اصلی بودن آن اطمینان حاصل کنید ، اما این بارکد دارای یک تخت بادی بر روی بدن خود است.

تختخواب هوا در ماشین

همچنین یک مدل تختخواب بادی نیز وجود دارد که در پشت صندلی عقب خودرو نصب شده است که در صندلی عقب خودرو نصب شده است تا صندلی عقب خودرو را به یک اتاق خواب راحت و نرم با کلیه مدل هایی مانند سواری و شاسی بلند برای مسافرت تبدیل کند. بزرگسالان و کودکان در صورت خستگی و خواب آلودگی می خوابند و استراحت می کنند این تختخواب هوایی ماشین دارای پمپ هوای سبک با عملکرد دوگانه ، بالش هوا ، حمل کیف و چسب تعمیر ، در یک بسته کامل عرضه می شود و نباید بسته بندی شود. خرید تجهیزات با قیمت های مختلف.

تختخواب های دوبل و یک تورم اینتکس و گیره های آنها از ارتفاع بالایی برخوردار است و در داخل چادر مسافرتی نیاز به ارتفاع و فضای زیادی وجود دارد ، بنابراین توصیه می کنیم از تشک بادی استفاده کنید. از سایت کم ارتفاع Intexland خریداری کنید.

نحوه تعمیر تخت بادی Intex و بسته شدن او

تخت بادی دارای بدنه ای ضخیم و محکم است اما نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس است و در صورت برخورد آن می تواند پارگی یا سوراخ کند. برای ترمیم تخت بادی باید تخت هوا را با خرید چسب بخرید و تعمیر کنید. سفارش به شرح زیر است.
اگر نتوانید محل نشت را با دست و دست های مرطوب پیدا کنید ، فضای لایه هوا را در کنار هم قرار دهید ، مکان مورد نظر را علامت بزنید تا باد احساس شود ، سپس مکان مورد نظر را علامت گذاری کنید ، و در مرحله بعدی تخت و پچ را با چسب مایع مرطوب کنید. آن را روی ناحیه سوراخ شده قرار دهید ، مانند یک سطح از سطح صاف استفاده کنید و حدود 5 کیلوگرم به مدت 3 ساعت وزن کنید تا به طور کامل فشرده شود ، به طوری که بستر بادی کاملاً تعمیر شود و مانند روز اول خرید از آن استفاده کنید.

تخت بادی بادی را بخرید

برای خرید تختخواب بادی Intex در ایران و انواع تخت بادی بادی برای هر دو مدل پزشکی و راحت 2 نفره ، لطفاً به وب سایت Intex Land به آدرس https://www.intexland.ir یا شماره دفتر مراجعه کنید. لطفا با شماره 021-44204854 با نماینده فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا