علمی و پزشکی

جزییات خدمات بیمه سلامت برای زنان روستایی

رئیس دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت مهمترین خدمات در دسترس زنان روستایی را تشریح کرده است.

به گزارش شبکه، محمدرضا میرزایی با اشاره به گزارشی از فعالیت دستگاه های دولتی در مهمترین اقدامات در زمینه زنان و خانواده ها ، گفت: خدمات بیمه درمانی در قالب بسته خدمات درجه یک پزشکان خانواده و برنامه های بیمه روستایی با خرید خدمات از شبکه های بهداشتی و مراکز چندرشته ای برای تأمین بهداشت روستایی به همه ساکنان روستا.

او اضافه کرد: از سال 1994 ، بسته خدمات سطح اول برنامه پزشک خانواده دارای کمترین امتیاز و در دسترس ترین سرپایی برای جمعیت ساکن روستا از طریق مراکز خدمات جامع خدمات بهداشتی درمانی روستایی با 6،989 ، 5،644 ماما و 2400 دندانپزشک و دندانپزشک بهداشت دهان و دندان ارائه می شوند.

“همچنین ، در یک خلاصه عملکردی که در سال 1998 تدوین شد ، بیش از 57 میلیون خدمات پزشک ، بیش از 14 میلیون خدمات ماما ، بیش از 6 میلیون خدمات دهانی و بیش از 3 میلیون متخصص به مردم معرفی کردیم.” روستاییان تخمین می زنند که تقریباً نیمی از این جمعیت مربوط به زنان است ، به استثنای خدمات و مراقبت از زنان در سنین خاص.

میرزایی در مورد توافق انجام شده و سرانه درمان و خدمات پیشگیری آژانس بیمه سلامت گفت: درمان واکسیناسیون ، درمان قبل از بارداری ، درمان قبل از بارداری ، زایمان فوری زنان باردار به درمان های پرخطر و اعزام فوری به شرایط ، مراقبت های دوران بارداری کمتر از دو سال ، غربالگری مادران معتاد باردار رایگان و خدمات انحصاری برای زنان ساکن مناطق روستایی است .

طبق تبلیغات آژانس بیمه درمانی خود ، وی تأکید کرد: بارداری شامل موارد زیر است: (تست (OGTT و تست (GCT))) چالش گلوکز برای زنان بالای 30 سال ، چربی خون و دیابت ، نمونه برداری از HPV برای زنان ساکن مناطق روستایی نیز رایگان است.

وی در پایان سخنان خود گفت: “همچنین خدمات دندانپزشکی برای زنان باردار و شیرده از جمله خدمات آموزش بهداشت دهان و دندان ، ثبت اطلاعات بهداشت دهان و دندان ، تراش پلاستیک درمانی ، فلوراید تراپی ، ترمیم دائمی دندان با استفاده از آمالگام و کامپوزیت ها.” کشیدن دائمی دندان بدون تأخیر ، پردازش ابعادی دندان های دائمی در زمان واقعی ، جرم گیری و مسواک زدن و برش پالپ خدمات رایگان برای خانم ها است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا