فرهنگ و هنر

تدریس خصوصی انگلیسی به کودکان

انگلیسی امروزه در حال تبدیل شدن به پرکاربردترین زبان در جهان است و با این رشد ، نیاز کودکان به یادگیری انگلیسی بسیار افزایش یافته است.

بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را وسیله ارتباطی در همه امور از تجارت و امور مالی تا مسافرت می دانند. این کاربرد گسترده به عنوان یکی از مهمترین زبانها در جهان تعریف شده است و بنابراین بسیاری از والدین از یادگیری انگلیسی به عنوان زبان دوم لذت می برند.

در دنیای امروز ، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی برای همه آشکار است. اما اینکه بتوانیم از کودکی به کودکانمان انگلیسی بیاموزیم تأثیر بسزایی در موفقیت و آینده آنها دارد.

دانشمندان همچنین نشان داده اند که کودکان زیر هفت سال می توانند همزمان زبانهای مختلف را بدون مشکل یا درگیری ذهنی یاد بگیرند. و البته ، آنها به وضوح می توانند یکدیگر را با گیجی ببینند.

به عبارت دیگر ، آموزش انگلیسی به کودکان بسیار آسان تر از آموزش انگلیسی به بزرگسالان است.

از آنجا که کودکان در این سن بسیار انعطاف پذیر هستند و برخلاف بزرگسالان هیچ نگرانی و اضطرابی ندارند ، می توانند پیشرفت چشمگیری در یادگیری زبان انگلیسی داشته باشند.

برای والدین مهم است که انگلیسی را به فرزندان خود بیاموزند زیرا تقریباً در همه جنبه های زندگی دخیل است و به مدرک انگلیسی خوبی نیاز دارد.

بسیاری از مشاغل خدمات بین المللی ، خرده فروشان و شرکای تجاری ترجیح می دهند کارمندان غیرشهروتی و غیر انگلستان استخدام کنند که ارتباطات را در زندگی روزمره آنها تسهیل می کنند.

بنابراین ، کسب دانش عالی انگلیسی می تواند شانس یافتن شغل مناسب را بهبود بخشد.

در ادامه این مقاله ، مفاد مربوط به آموزش زبان انگلیسی به کودکان را معرفی خواهیم کرد. همچنین اگر میخواهید برای تسریع فرایند آموزشی کودک خود او را در یک کلاس تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان ثبت نام کنید، می‌توانید به آدرس  مراجعه کنید.www.englishdon.ir/تدریس-خصوصی-زبان-کودکان

تدریس خصوصی زبان کودک با قرار دادن او در موقعیت های مختلف

 

مزیت تدریس خصوصی زبان برای کودکان در خانه این است که می توانید از موقعیت های روزمره و اشیا واقعی از اطراف خانه استفاده کنید تا زبان را به طور طبیعی و متناسب با آن تمرین کنید. مثلا:

درباره لباس هایی که کودک شما لباس می پوشد یا در حال مرتب سازی لباس های شسته شده صحبت کنید (“بیایید جوراب های قرمز خود را بپوشیم” ، “این تی شرت مامان است” و غیره)

وقتی به کودک کمک می کنید اتاق خواب خود را مرتب کند ، واژگان مربوط به اسباب بازی ها و مبلمان را تمرین کنید (“بیایید ببر عروسکی خود را روی میز بگذاریم!” ، “خانه قهوه ای کجاست؟”)

تدریس خصوصی انگلیسی به کودکان

وقتی در حال آشپزی یا خرید هستید واژگان غذا را بیاموزید. هنگامی که به سوپرمارکت می روید ، لیستی از مواردی را که می تواند به کودک بیابد ، در اختیار او قرار دهید (از تصاویر یا کلمات بسته به سن آنها استفاده کنید). وقتی کالاهای خود را در خانه دور می کنید ، واژگان را اصلاح کنید.

هیچ گاه فرزند خود را به یادگیری انگلیسی زور نکنید!

در واقع ، ممکن است از شنیدن این حرف متعجب شوید و بگویید که هیچ کودکی دوست ندارد انگلیسی یاد بگیرد. او از کجا می داند که باید این زبان را یاد بگیرد؟

بله ، منظور ما آموزش انگلیسی به بچه ها به گونه ای است که شما فرزندان خود را مجبور نکنید که وقت زیادی را برای یادگیری انگلیسی ، انجام تمرینات انگلیسی صرف کنند.

درعوض ، فکر خود را به چیزهای خوب زندگی مانند انگلیسی معطوف کنید. باید سعی کنید از تصاویر انگلیسی مورد علاقه او استفاده کنید و برای او آهنگ و شعر به زبان انگلیسی بخوانید.

این سفر را با فرزند خود شروع کنید. متوجه خواهید شد که علاوه بر آموزش انگلیسی به کودکان ، سطح زبان انگلیسی شما به طور مداوم در حال پیشرفت است. از آنجا که ممکن است کودک شما از شما سالاتی بپرسد که شما پاسخ آن را نمی دانید ، بنابراین باید تحقیق کنید تا پاسخ آن را در فرزند خود پیدا کنید.

نحوه آموزش گرامر انگلیسی چگونه باشد؟

کودکان کم سن و سال نیازی به یادگیری واضح دستور زبان ندارند ، در عوض آنها عادت دارند که اصول مختلف دستور زبان را در نوشتن گوش دهند و از آنها استفاده کنند.

برای کودکان بزرگتر ، می توانید از بخش دستور زبان انگلیشدان یا LearnEnglish Kids استفاده کنید. فیلم ها ، مسابقات و بازی ها به کودکان کمک می کند تا به روشی سرگرم کننده و آرامش بخش را یاد بگیرند.

در کل سعی کنید آموزش گرامر برای کودکان کاملا به صورت غیر مستقیم انجام شئد تا علاوه بر حفظ بازدهی اموزشی، از خسته شدن کودکان نیز جلوگیری نماییم.

آموزش زبان را برای کودکان جذاب نگه دارید

در آموزش زبان انگلیسی به کودکان ، شما نه تنها باید منابع مناسب را انتخاب کنید ، بلکه از جذاب ترین منابع نیز استفاده کنید.

حتی خود را جای او قرار دهید و ببینید چقدر کسل کننده خواهد بود اگر او فقط بخواهد با یک کتاب به زبانی ناآشنا سر و کار داشته باشد.

کودکان عاشق بالا و پایین پریدن ، آواز خواندن ، بازی و غیره هستند.

بنابراین سعی کنید یادگیری زبان انگلیسی زبان انگلیسی برای آنها بسیار جذاب باشد.

منبع:‌ وبسایت آموزش آنلاین زبان انگلیشدان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا