اقتصادی

تامین ۱۰۰ درصدی نهاده‌های دامی/مشکل توزیع حل شد

وزیر مقررات بازار اعلام کرد که موضوع توزیع نهاده های دامی حل شده و اکنون 100 درصد نهاده های دامی تأمین شده است و تولیدکنندگان می توانند محصولات را با قیمت مصوب ارائه دهند.

به گزارش شبکه ، عباس قبادی در جلسه کارگروه تنظیم بازار با بیان اینکه روند تغییرات قیمت کالاهای اساسی پایدار است ، اظهار داشت: در سیستم بانکی.

وی همچنین افزود: مراحل ترخیص کالا از گمرک عادی شده است و کالاهای بندرها با سرعت بیشتری به مقصد می رسند ، در نتیجه در هفته های اخیر بازار ثبات نسبی داشته است. این گزارش همچنین ثبات نسبی در عرضه و تقاضای محصولات پتروشیمی را نشان می دهد.

یک مقام مسئول با اشاره به موضوع تهیه ارز وارداتی برای محصولاتی مانند کره ، واردات کره از 50،000 تن به 5 تن و واردات گوشت قرمز از 800،000 تن به کمتر از 100،000 تن در سال افزایش داد. این افزایش تولید کشور را نشان می دهد.

قبادی همچنین با بیان اینکه در هفته های اخیر مشکلاتی در زمینه تولید و عرضه تخم وجود دارد ، افزود: این شکاف برای افزایش تولید جوجه های مسن برطرف شده و در مورد تعداد تولیدات تصمیم نهایی گرفته شده است.

او اضافه کرد. موضوع میوه عید نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه ، این اظهارات در حالی بیان شده است که از اوایل دسامبر قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در فروشگاه های خرده فروشی در تهران به بیش از 30 هزار تاه رسیده است. در همین حال ، در پایان ماه اکتبر ، کارگروه تنظیم بازار ایالتی تهران قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم 20 هزار و 400 تن را تصویب کرد. سرانجام ، از ابتدای هفته گذشته ، با عرضه مرغ تنظیم شده در بازار ، قیمت مرغ در فروشگاه های خرده فروشی تهران به 22 تا 24 هزار تن رسیده است.

همچنین در هفته های اخیر علی رغم اینکه قیمت هر شانه تخم مرغ 30 اونسی با زنجیر سرد باید 31000 تومان برای هر مصوبه ستاد تنظیم مقررات بازار باشد ، این محصول با قیمت های مصوب و خرده فروشی های هر شانه تخم مرغ قیمت گذاری شده است. گرانتر عرضه شد. 40000 تومان است اما در بعضی فروشگاه ها این قیمت حدود 2000 تومان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا