اقتصادی

تابش: قیمت مرغ تا ۲۴ ساعت دیگر کاهش می یابد

رئیس آژانس حمایت از مصرف کننده و تولید کننده ، با ذکر دلایل افزایش قیمت مرغ از شنبه (25 فوریه) ، قول داد که طی 24 ساعت آینده ، قیمت مرغ به قیمت مصوب 20400 تن بازگردد.

به گزارش شبکه ، عباس تابش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد قیمت مرغ خام یک شبه از 200 به 300 تومان افزایش یافته است.دلیل دیگری که جمع آوری شده این است که طبق توافق اخیر ، شرکت های پشتیبانی از دام تا زمانی که قیمت متعادل نشده و تصویب نشود ، دیگر مرغ جمع نمی کنند. نرخ رسیده است

این مقام مسئول همچنین تأکید کرد: اگر ظرف 24 ساعت آینده قیمت مرغ به قیمت مصوب بازنگردد ، گروه پشتیبانی دام مرغ را بین مصرف کنندگان توزیع می کند تا به سطح تقاضا برسد.

او اضافه کرد: وی افزود: برنامه ما 130 میلیون مرغ تا پایان سال است ، در حالی كه معاون جهاد جهاد کشاورزی صریحاً اعلام كرده است كه آنها 100 درصد ورودی به تولیدكنندگان می رسانند. بنابراین از نظر تأمین مشکلی وجود ندارد.

به گفته رئیس سازمان حمایت ، دلیل افزایش اخیر قیمت مرغ تولیدکنندگان به دلیل مشکلات حمل و نقل و بارندگی است.

مسئولان ابراز امیدواری کرده اند که این دلایل درست باشد و قیمت مرغ طی 24 ساعت آینده به قیمت مصوب بازگردد.

تابش در مورد انتقاد از وضعیت نظارت بر بازار گفت: “اولین پیوند نظارت است و در صورت عدم عرضه کافی بازار ، در آخرین پیوند با مشکل روبرو خواهید شد.”

شرکت بسته بندی حتی 1 کیلوگرم تخم مرغ را تحویل نداده است!

وی همچنین در مورد برنامه های ستاد تنظیم بازار برای تأمین بازار مرغ و تخم مرغ در شب عید اظهار نظر کرد. در دو ماه آخر سال ، ماهانه 130 میلیون مرغ جوجه ریزی می شود. یک مسئله تأمین تخم مرغ نیز وجود داشت و براساس بازدیدهای سایت طی 10 روز گذشته ، حتی 1 کیلوگرم از واحد تولیدی تا بسته بندی تحویل داده نشده است. از طرف دیگر ، شبکه غیررسمی مرغ و تخم مرغ را از واحد تولید کننده خریداری و به صورت غیررسمی با قیمت بالاتر در بازار رسمی تهیه می کند.

یک مقام مسئول نیاز به تجهیزات بسته بندی تخم مرغ روزانه 400 تن است و گفت: “در حال حاضر تخم مرغ به شرکت های بسته بندی عرضه نمی شود و این مشکل به گروه پشتیبانی دام گزارش شده است.”

آخرین وضعیت عرضه در بازار شکر

تابش درباره تأمین شکر به ارز نیمایی گفت: “مشکلی در عرضه قند حنبر وجود ندارد و قیمت آن هنوز 8700 Sat در هر کیلوگرم در بازار است ، اما شکر مورد نیاز صنعت از طریق دولت ایران تأمین می شود. شرکت بازرگانی. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا