بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

به گفته شارپ، دکتر برم عین اللهی در بازدید از مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: معروف است که واکسیناسیون و مصونیت در برابر واکسیناسیون صد در صد واکسیناسیون است و مشخص است که واکسن کرونا که از مرگ عروق کرونا ویروس و تئوری مرگ جلوگیری می کند تزریق می شود. ” گفت. این کاملا درست نیست، زیرا مطالعات علمی، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از مهم ترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب است.

یک یا دو سالی است که در ایران برای کنترل و ریشه کن کردن بیماری هایی مانند سیاه سرفه، کزاز و فلج اطفال واکسینه شده ایم و بیش از 100 سال می گذرد، اما واکسیناسیون یک کار علمی است. من به نمایندگی از 20000 عضو هیئت علمی و 800 مرکز تحقیقاتی می خواهم بگویم که واکسیناسیون برای حفظ جان مردم و عزیزانمان ضروری است. ما متاثر از همه کسانی هستیم که می میرند اما سلامت مردم. برای اطمینان از پوشش بالا، ایمن سازی ها انجام می شود. ضروری.

وزیر بهداشت و رفاه گفت: امروز وضعیت واقعی این خوابگاه را بررسی کردم و متأسفانه در گذشته که دانشجویان از عدم رسیدگی شاکی بودند این خوابگاه مشکل بزرگی داشت اما اولویت جدی و مهم دولت سیزدهم بود. مراقبت از سلامت مردم است. مشکلات و دانش آموزان.» آنها اولویت ما هستند و مورد احترام هستند.

وی افزود: نشان داده شده است که بیش از 70 درصد جمعیتی که تحت واکسیناسیون اولیه قرار می‌گیرند می‌توانند در مدت کوتاهی دو ماه و نیم و با مشارکت مردم واکسینه شوند. و بدیهی است که برای رفع مشکلات رفاهی دانشجویی و خوابگاهی تلاش می کنیم.» و از مردم، خیرین و سایر نهادهای مردمی و انقلابی نیز می خواهیم که در این امر مشارکت کنند و می خواهیم مشکلات کوتاه مدت دانشجویان مانند بازسازی را حل کنیم. و در مدت زمان کوتاهی تعمیر شود، اما برای حل اساسی مشکلاتی مانند تخریب و ساخت ساختمان های جدید به زمان بیشتری نیاز است.

وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران ظرفیت پذیرش 2500 نفر در خوابگاه را دارد اما به دلیل شرایط نامناسب خوابگاه توانست 1700 نفر را در خود جای دهد. خوابگاه متاهلین دانشگاه نیز مشکل دارد، اما تاکنون 60 زوج در این خوابگاه مستقر شده اند، اما دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد این ساختمان را برای اسکان دانشجویان اجاره کند. بهبود وضعیت خوابگاه ها یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه علوم پزشکی تهران قول داده اند تا چند هفته دیگر مجددا به خوابگاه مراجعه کنند تا ببینند مشکل حل شده است یا خیر.

عین اللهی خاطرنشان کرد: بودجه و منابع را می توان صرف کارهای گزاف و تزئینی کرد، اما اولویت اصلی ما بهسازی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی است و در این راستا منابع لازم را تا حد امکان در اختیار تهران قرار خواهیم داد. دانشکده پزشکی.

دانشجویان پزشکی خیلی زود بر روی عروق کرونا ویروس واکسینه شدند و اکثر آنها دو دوز دریافت کردند. اگر دانش آموزی مریض است، اقداماتی مانند جداسازی او انجام دهید.

به گزارش وب دا، وی در ادامه گفت: خوشبختانه سرعت ایمن سازی کشور رو به بهبود است، بنابراین وضعیت بیماری رو به بهبود است. امروز تمامی دانشجویان در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زدند. یکی از مشکلاتی که در کشورمان با آن روبه‌رو هستیم، عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه کرونا و واکسن است، اما بیشتر افراد واکسینه می‌شوند زیرا می‌دانند مقاومت بدنشان در برابر کرونا در حال افزایش است.

دکمه بازگشت به بالا