اقتصادی

بهترین کادو تولد برای دختر خانوم ها

انتخاب هدیه برای خانم­های جوان دو روی سخت و آسان دارد. آسان از این جهت که گزینه­های متنوعی برای هدیه­ دادن به یک دختر وجود دارد و بخش سخت آن که بسته به اشتیاق و علاقه­ی شما به شخصیت او می­تواند جذاب باشد، شناخت علایق و روحیه­ی طرف مقابل است. در این صورت می­توانید هدیه­ی های مختلفی مانند خرید طلا و جواهر، گل و گیاه، لوازم آرایشی و … را با توجه به سلیقه­ و نیاز او انتخاب کنید. در اینجا جهت کمک به شما لیستی از بهترین کادوهای تولد برای دخترهای نوجوان و جوان فراهم کرده­ایم.

معرفی کادوهای مختلفی که می توانید برای دختران بخرید

1- انواع کیف­ها

داشتن مجموعه­ای از کیف­های دستی، کوله پشتی و کیف پول که با لباس­ها و اکسسوری­های مختلف ست شود، برای دخترها جذاب و کاربردی است. شما می­توانید با انتخاب طرح­های هنری و فانتزی متنوعی که در این زمینه وجود دارد او را غافلگیر کنید. انواع کیف­های چرم و ادرای نیز از پیشنهادهای ماست که در موقعیت­های رسمی ممکن است به آن نیاز پیدا ­کند.

2- عطر و اودکلن

درست است که انتخاب راحیه­ای که مورد پسند دیگری باشد کار سختی است اما اگر با سلیقه­ی او آشنا هستید، حتما از هدیه­ی شما به وجد خواهدآمد. برای از بین بردن هرگونه ریسکی می­توانید نام عطر موردعلاقه­اش را از خود یا یکی از اطرافیان نزدیکش بپرسید.

3- طلا و جواهر

یکی از بهترین هدایایی که می­شود به یک خانم تقدیم کرد زیورآلاتی از جنس طلا می­باشد. افزون بر ارزشمندی و زیبایی خارق العاده­، جواهرات سال­ها مورد استفاده قرار می­گیرند و هیچگاه ارزش خود را از دست نمی­دهند. خوشبختانه تنوع زیادی در این زمینه وجود دارد. انواع آویزهای طلا و جواهر با عیار و رنگ­های متنوع را می­توانید به صورت تک یا ست تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: برای خرید آنلاین طلا و جواهرات می‌توانید به سایت هاتف ساعتچی به آدرس (hsaatchi.com) مراجعه کنید.

گوشواره­، دستبندهای ظریف، انگشترهای ساده یا نقش­ و نگین­دار طلا و … هر دختری را مبهوت می­سازد و به او نشان می­دهد که تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد. یکی از جذابیت­های دیگر این انتخاب این است که او یا همواره هدیه­ی شما را به همراه دارد، یا اینکه با هر بار استفاده و نگاه به آن، به یاد شما خواهد افتاد.

حکاکی جملات تاثیرگذار، نمادهای بخصوص یا کلماتی که از صمیم قلبتان برایش ثبت می­کنید، ارزش معنوی هدیه­تان را برای یک خانم دوچندان می­کند. همچنین خانم­های زیادی هستند که به یک سنگ خاص علاقمند باشند. شک نکنید برای یک دخترخانم هدیه گرفتن یک دستبند یا انگشتر ظریف که با سنگ موردعلاقه­اش تزیین شده، از به یادماندنی­ترین لحظات عمرش خواهدبود.

4- سازهای موسیقی

اگر کسی که به او هدیه می­دهید هنرمند و اهل موسیقی باشد، با دیدن یک ساز جدید مثل هارمونیکا، گیتار، فلوت و … غرق در شادی خواهدشد. برای انتخاب بهترین ساز بهتر است ابتدا از علایق او آگاه باشید که چه نوع سازی را بیشتر می­پسندد. مثلا بعضی­ها عاشق ملودی ملایم و گوشنواز سازهای بادی هستند و گروهی دیگر از شنیدن صدای پرشور سازهای ضربی به وجد می­آیند. سپس می­توانید متناسب با بودجه­ی خود ساز موردنظر را تهیه کنید.

5- بلیط سفر

یک خانم جوان و ماجراجو از پیشنهاد یک سفر برنامه­ریزی شده به یک مکان مهیج به شدت استقبال می­کند و این هدیه هیچگاه از خاطر او نخواهد رفت. بهتر است از برنامه­های او باخبر باشید تا به لحاظ هماهنگی زمانی دچار مشکل نشوید.

6- گل و گیاه

همه­ی آدم­ها با هدیه گرفتن گل، گل از گلشان خواهد شکفت! و این موضوع درمورد دخترها به شدت صدق می­کند. شما می­توانید یک دختر را با تزئین هنرمندانه­ی یک باکس از گل­های موردعلاقه­اش بی­اندازه خوشحال کنید. در این میان خانم­هایی هستند که از مراقبت و نگهداری یک گیاه مثل بونسای، انواع کاکتوس­ها و گیاهان آپارتمانی لذت می­برند.

7- لوازم آرایشی و مراقبتی

این هدیه را تنها زمانی توصیه می­کنیم که از تیپ پوستی هدیه­گیرنده و برندهای مورداستفاده­اش مطلع باشید. در این صورت او حتما از دریافت کادوی تولدی که کلکسیون لوازم آرایشش را تکمیل کند خوشحال خواهدشد. باکسی از لاک­های ناخن به رنگ­های مختلف از برند موردعلاقه­اش تهیه کنید. به علاوه گرفتن انواع سرم­های تقویتی پوست و مو، ماسک­ها و ژل­های شستشو از برندهای معتبر به او می­فهماند شما تا چه اندازه به زیبایی و سلامت او اهمیت می­دهید.

8- لوازم جانبی گوشی و لپتاپ

در انتخاب کادوی تولد مناسب برای دخترها نیازی به سختگیری نیست. تنها کافی است نیاز طرف مقابل را بشناسید. برای یک شخصیت فیلمباز هیچ چیز کاربردی­تر از یک هارد اکسترنال باکیفیت نیست. و برای یک طرفدار پروپاقرص موسیقی هدیه گرفتن هدفون و هندزفری­­های با مقاومت و کیفیت پخش صدای بالا، به قدرکافی خوشحال­کننده­است. قاب گوشی، پاوربانک و اسپیکر لمسی بی­سیم نیز از هدایای پیشنهادی ما در این قسمت می­باشد.

9- کتاب

آیا شخص موردنظرتان علاقمند به کتاب و مطالعه است؟ اگر می­خواهید او را حسابی هیجان­زده کنید به نحوی از سبک موردعلاقه و محتویات کتابخانه­اش مطلع شوید. حالا می­توانید با انتخاب یک یا چند کتاب از ژانری که دنبال می­کند و یادداشتی از جانب خودتان، به همراه بسته­بندی زیبا، برق شادی را در چشمان او ببینید.

10- وسایل تزئینی

انواع گوی و جعبه­های موزیکال، تابلو نقاشی و خطاطی، آباژور، مجسمه­های هنری و شمع­های تزئینی پیشنهاد ما برای این بخش است. دخترها از هر شیء جذاب در اطرافشان الهام می­گیرند و آن وسیله برایشان رنگ و بوی خاصی از حس دوستانه­ی شما پیدا خواهدکرد.

11- وسایل ورزشی

به تناسب فعالیتی که دخترخانم اهل ورزش شما دنبال می­کند یا قصد شروع آن را دارد، می­توانید لباس­های مخصوص و اکسسوری­های مرتبط را انتخاب کنید. لوازم تمرین در منزل، توپ اصل برای ورزش­های با توپ، وسایل کوهنوردی، کتانی، دستکش و … انتخاب مناسبی برای خانم­های ورزشکار به حساب می­آید.

جمع بندی

همان طور که متوجه شدید گزینه خرید برای خانم ها بسیار زیاد است، که البته برخی از آنها ریسک بالاتری داره و ممکنه همه گیر نباشند، ولی بعضی موارد مثل خرید یک طلای خوشگل و مدرن از موارد کم ریسک هست و نظر اغلب خانم ها را می تواند جلب کند.

 

https://blogs.wellesley.edu/tuts/2021/05/05/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%AF%D9%88-%D8%AA%D9%88%D9%84%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%88%D9%85-%D9%87%D8%A7/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا