برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین پکیج برای ترک اعتیاد

اعتیاد بیماری و معضلی است که افراد بسیاری را به دام خود می‌کشاند. به دلیل مشکلات متعددی که این بیماری برای فرد مصرف‌کننده، خانواده‌ و جامعه‌‌ او ایجاد می‌کند، افراد به دنبال روشی برای ترک اعتیاد هستند تا برای همیشه از شر این بیماری نجات پیدا کنند. متاسفانه در این میان روش‌های غیرقانونی و خطرناکی وجود دارند که ممکن است با شعارهای فریبنده افراد نا آگاه را به سمت خود بکشانند. در این مقاله قصد داریم در مورد این روش‌های غیرقانونی و آسیب‌زننده توضیح دهیم.

تبلیغات رسانه‌ها نقش پررنگ و موثری در سوق دادن مردم به سمت پکیج لاغری دکتر بیز دارند. سال‌هاست در ماهواره و اینترنت کپسول‌ها و قرص‌هایی برای ترک اعتیاد فوری تبلیغ می‌شود. مبلغان آن‌ها ادعا می‌کنند که فرد معتاد با مصرف این داروها می‌تواند خیلی سریع اعتیادش را ترک کند. چند نمونه‌ از جملات تبلیغات اینترنتی برای فروش پکیج‌های ترک اعتیاد را باهم بخوانیم: روش اعجاز انگیز ترک اعتیاد با گیاه‌درمانی، معجزه قرص جدید ضد اعتیاد بدون خماری، ترک اعتیاد فوری صد در صد تضمینی، ترک اعتیاد بدون درد و بدون بازگشت.
این شعارها و روش‌های ترک اعتیاد مطمئنا غیرقانونی و آسیب‌زا هستند. تنها هدف این تبلیغات فریب دادن و سواستفاده از افراد ناآگاه است.

داروهای گیاهی ترک اعتیاد

به گفته مرکز تحقیقات و مطالعات بین‌المللی مواد مخدر: داروهای گیاهی یا دست‌ساز به هیچ عنوان برای درمان اعتیاد توصیه نمی‌شوند؛ زیرا محتویات درون کپسول‌ها برای فرد مشخص نیست. در بسیاری موارد مشاهده شده که کپسول‌ها حاوی ترکیبات مخدر و ترامادول هستند.

داروهای گیاهی را نمی ‎توان در یک کپسول جا داد؛ زیرا حجم زیادی را اشغال می‎کند. بنابراین قطعا داروهای دست‌سازی که در کپسول جا داده می‌شوند، گیاهی نیستند. پزشک متخصص وقتی دارویی را تجویز می‌کند توصیه‌های لازم را درخصوص میزان مصرف و عوارض آن برای بیمار شرح می‌دهد ولی در داروهای دست‌ساز چون زیر نظر پزشک نیستند و هیچ کنترلی روی آن‌ها وجود ندارد، ممکن است عوارض بی‌شماری برای فرد مصرف کننده به وجود آورند.
همچنین در اغلب موارد شاهد اعتیاد بیشتر افرادی هستیم که از داروهای دست‌ساز برای ترک اعتیاد استفاده می‌کنند. بیماری که تصمیم می‌گیرد اعتیاد خود را ترک کند، باید تحت نظر یک متخصص باتجربه باشد. دکتر با توجه به شرایط بدنی او، جلسات و درمان دارویی را شروع می‌کند. در فرایند درمان بیمار از لحاظ جسمی و روحی و روانی تحت نظر پزشک قرار دارد تا دوران سم‌زدایی به پایان برسد. همچنین پس از دوران سم‌زدایی درمان‌های نگه‌دارنده و مراقبتی ویژه‌ای برای بیمار لحاظ می‎شود که بخش مهمی از درمان او است.

ترک اعتیاد در منزل شاید در نگاه اول راه آسان و وسوسه‌کننده‌ای به نظر برسد. معمولا خانواده‌هایی که مشکل مالی شدیدی دارند یا به اجبار و دور از چشم اطرافیان و جامعه می‌خواهند فرد معتاد را ترک بدهند، به خود درمانی پناه می‌برند. متاسفانه این دیدگاه نسبت به درمان و ترک اعتیاد بسیار مخرب است. به توصیه‌ی متخصصین ترک اعتیاد، فرایند درمان فرد بیمار باید تحت نظر یک گروه آموزش دیده انجام شود. این افراد در طول درمان دوره‌ی مصرف دارو را مدیریت می‌کنند.

سم‌زدایی در خانه تنها زمانی امکان‌پذیر است که یک پزشک یا متخصص ترک اعتیاد آن را تأیید کند. این متخصص در مرحله‌ی اول موقعیت و خطرات احتمالی شما را ارزیابی می‌کند. سپس‌ بر اساس آن یک برنامه‌ی درمانی برای شما می‌نویسد. فرد متخصص پرسش‌هایی در رابطه با نوع مواد مصرفی، میزان، تناوب و مدت زمان مصرف، عوارض روحی و روانی (که از قبل وجود داشته یا همزمان با مصرف به وجود آمده)، پرونده‌ی پزشکی و سلامت فیزیکی، تلاش‌های پیشین برای ترک مصرف و همچنین میزان حمایت در خانه مطرح می‌کند. پاسخ‌های شما به این پرسش‌ها تعیین می‌کند که چه نوع مراقبتی مناسب شماست.

۱ : موادى هستند که مصرف آن بر روى سلسله اعصاب مصرف‏ کننده اثر گذاشته و در نتیجه فعالیت فکرى و بدنی او را سست نماید(الف: طبیعى، مانند: استحصالات گیاه خشخاش، تریاک، شیره تریاک، مرفین– ب: مصنوعى، مانند: هروئین، متادون، نرمتادون، پاپاورین، پتیدین، انواع و اقسام قرص هاى مسکن و آرام ‏بخش)

۲- با مصرف این مواد فرد دچار اوهام حسى و بصرى می ‏شود. این مواد را هالوسینوژن می‏ گویند (الف :طبیعى، مانند: استحصالات گیاه شاهدانه، حشیش، بنگ، ماری‏جوانا، گراس، چرس؛ مسکالین، جو سیاه آفت ‏زده، برخى از قارچ هاى حاوى مواد توهم ‏زا، دانه‏ هاى نوعى نیلوفر وحشی– ب: مصنوعی، مانند: ال.اس.دی(L.S.D) ، دی‏ متیل تریپتامین (D.M.T) ، دی‏ اتیل تریپتامین (D.E.T))

نسخه درطب سنتی :

مکمل کامی فرا ( ترکیبات : بلسان – گل گاو زبان – بادرنجبويه – گل سرخ – افتيمون – هندوانه ابوجهل- اسطوخدوس – بابونه – برنجاسف) : هر۶ساعت ۲ قاشق غذاخوری (۱۰روزاول)هر۸ساعت۲ قاشق غذاخوری(۱۰روزدوم)هر۱۲ساعت ۲ قاشق غذاخوری (۱۰روزسوم)هر۱۲ساعت ۱ قاشق غذاخوری(۱۰روزچهارم) درصورت دردبدن ازشربت کاپ نیکم لاریس طبق دستوراستفاده شود. (سپس به مدت یک ماه ازشربت لاواندا لاریس استغاده شود). (لطفامقدارمصرف مواددرطی این۴۰روزهر۱۰روزیک چهارم کمنرمصرف شود)

سایر توصیه ها: روغن بادام شیرین (مالیدنی): به صورت ماساژ شب در محل مسح سر مالیده شود.

روغن سياه دانه :هر روز دو بار ده قطره ميل شود.

پودر چهار مغز (مغز بادام، پسته، گردو، فندق):

به مقدار مساوي تهيه و آسياب شود، هر ۸ ساعت یک قاشق غذا خوری میل شود.

پرهیز شود:   ترشیجات – ماست – دوغ – غذاهای سرخ کرده و پررب – گوشت گاو وگوساله – انواع پیتزا – انواع    ساندویچ – غذاهای کنسروي-كمپوت-تنقلات

موارد احتياط مصرف:

زنان بارداروکودکان زیر۵سال .

مواردعدم مصرف: پک ترک اعتیاد دکتر بیز حاوی موثر ترین محصولات گیاهی ترک اعتیاد، با کمترین احساس درد و خماری و کور کننده هوس استعمال مواد مخدر است که موجب پاکسازی کل بدن از تمام سموم و رسیدن به سلامتی کامل می شود.

دو محصول از پک درمان زگیل تناسلی دکتر بیز به صورت دست ساز برای همه درمان جویان در گروه طب سنتی رویال تولید خواهد شد.

تنها مرجع مشاوره و خرید اصلی این پک، سایت فروشگاه مرکزی دکتر بیز (همین سایت) می باشد.

ترک اعتیاد ، آغاز قهرمانی

اعتیاد معضلی گریبانگیر و جدی برای زندگی و مسیری است که به نابودی تن و وجود ختم می شود.

فرد معتاد هیچگاه از تیغ نگاه جامعه در امان نیست و به عنوان فردی فرو مایع که زندگی و سلامتی خود را در مسیر تباهی قرار داده، قضاوت می شود.

فارغ از نگاه جامعه ، این خود فرد معتاد است که بعد از مدتی خسته و درمانده شده و حالا یک تصمیم جدی و تعهدی بر آن ، می تواند او را تبدیل به یک قهرمان در زندگی خود و اطرافیان و به ویژه کسانی کند که هنوز با اعتیاد درگیرند.

خستگی از شرایط اعتیاد و گرفتن تصمیم برای ترک و داشتن تعهد تا پایان دوره درمان ، مهمترین بخش ترک اعتیاد است. همچنین استفاده از محصولاتی موثر ، به عنوان مکمل برای دوران ترک اعتیاد بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

تحقیقات، تجربیات و مشاوره ما با تعداد بسیار زیادی از درمان جویان اعتیاد نشان دهنده این آمار مهم است که 3 عامل آزار دهنده باعث ترس افراد از ترک اعتیاد یا بازگشتشان به سمت اعتیاد پس از دوره ای پاکی می شود.

1- درد و خماری :

مهمترین عامل ترس افراد از ترک مواد مخدر و اعتیاد درد و خماری است.

به این دلیل که تعداد قابل توجهی از این افراد به صورت پنهانی و به دور از اطلاع اطرافیان دچار اعتیاد هستند.

این درد و بی قراری در دوران ترک می تواند دیگران را از اعتیادشان مطلع کند.

در صورت مطلع بودن اطرافیان نیز، درد بدن و علائم خماری بسیار ناراحت کننده و آزار دهنده است.

همچنین درد و خماری می تواند موجب از کار افتادگی و عدم فعالیت های شغلی شود و موقعیت فرد را در محل کارش به خطر بیندازد.

2- هوس استعمال مواد مخدر :

عامل آزار دهنده دیگری که باعث ترس افراد از ترک اعتیاد می شود، هوس استعمال مواد مخدر است که در دوران ترک به صورت مداوم باعث پریشانی ذهن و افکار آنها می شود.

3- عدم پاکسازی کامل بدن از سموم مواد مخدر :

یکی مهمترین عواملی که باعث می شود افراد پس از دوره ای پاکی مجدد به سمت اعتیاد بازگردند، عدم پاکسازی کامل بدن از سموم مواد مخدر می باشد.

از طرفی شرکت در دوره های طولانی مدت و عمدتا کم کیفیت و کم نتیجه در کمپ های ترک اعتیاد نیز باعث برطرف شدن این مشکلات نمی شوند.

پک ترک اعتیاد دکتر بیز بهترین و سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل و بدون نیاز به شرکت در دوره های کمپ های ترک اعتیاد است. در ادامه به دلیل این موضوع می پردازیم.

پک ترک اعتیاد دکتر بیز

پک ترک اعتیاد دکتر بیز مکمل خوراکی و ۱۰۰% گیاهی می باشد که برای ترک انواع اعتیاد به مواد مخدر سنتی و صنعتی تهیه شده است.

این پک که مورد استقبال درمان جویان اعتیاد قرار دارد، از همه ابعاد نیازهای بدن و ذهن فرد معتاد را پوشش داده و موجب ترک اعتیاد در شرایطی مطلوب می شود.

درمان جویان پک ترک اعتیاد دکتر بیز می توانند با مصرف محصولات این پک میزان درد و خماری و هوس استعمال مواد را در بدنشان به شدت کاهش دهند، طوری که به فعالیت های روزانه و شغلی شان نیز بپردازند و ناراحتی های جسمی و ذهنی را به حداقل برسانند.

همچنین این پک به پاکسازی کامل بدن فرد معتاد از تمام سموم و عوارض آن کمک شایانی کرده و به تدریج موجب سلامتی کامل بدن وی می شود.

برای دریافت مشاوره رایگان پکیج ترک اعتیاد دکتر بیز کافیست از آیکون پایین سمت راست (تماس با ما) استفاده نمایید تا با کارشناسان رسمی آقای بیز ارتباط برقرار کنید.

دکمه بازگشت به بالا