بهترین واکسن‌های کرونا را انتخاب کرده‌ایم/ واکسن ایرانی اواخر بهار می‌آید

شبکه / کرمانشاه رئیس بخش کنترل بیماری های وزارت بهداشت گفت: شش ماه است که برای انتخاب بهترین واکسن کرونا کار شده است و مردم می توانند با اطمینان از آن استفاده کنند.

دکتر محمد مهدی گویا عصر امروز (4 فوریه) در جلسه ای در ستاد تاج دولت کرمانشاه با اشاره به برکت پروژه شهید “حاج قاسم سلیمانی” اظهار داشت: ما شاهد کاهش تاج در کشور هستیم.

وی افزود: “مقایسه اعداد امروز با بیماری كه این پروژه از دو ماه پیش آغاز شده است ، ما در كنترل این بیماری كار بزرگی انجام داده ایم.”

گویا گفت: “امروز به جرات می توان گفت كه تاج در بیشتر مناطق كنترل می شود و در بعضی از مناطق كار در حال انجام است و ما امیدواریم كه بیماری به زودی در این منطقه كنترل شود.”

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم اجرای قوی و مداوم برنامه شهید سلیمانی گفت: “اگر به صورت هماهنگ پیش برویم ، دیر یا زود می توانیم ادعای کنترل بیماری کشور را داشته باشیم”.

وی گفت: “این دستاورد فوق العاده ای است در آن زمان كه بسیاری از كشورهای مدعی هنوز اقدامات جدی برای كنترل این بیماری انجام نداده اند و روزانه هزاران نفر را كشته است.”

گویا با اشاره به همکاری چندین آژانس در اجرای این پروژه ، افزود که “بسیاری از آژانس ها از جمله Wet Moth و بهزیستی روی این پروژه کار می کردند ، اما دو آژانس که این کار را انجام می دهند و آژانس های اصلی ، سپاه و نهادهای پزشکی ” دانشگاه با همکاری موثر. “آنها بسیج شدند.

وی گفت: سابقه گروهی مانند بسیج تأثیر بسزایی در بیماریهای عفونی داشته است و در چند سال اخیر همکاری بسیج علیه فلج اطفال واکسینه شده است و در سال 2003 با همکاری بسیجیان 33 میلیون نفر واکسینه شدند علیه سرخک در یک ماه سال گذشته توانستیم از سازمان بهداشت جهانی (WHO) گواهی سرخک دریافت کنیم.

“با همکاری بسیج و سپاه ، دانشگاه پزشکی و سایر نهادها ، اطمینان داریم که پروژه شهید حاج قاسم سلیمانی از همه موفقیت بیشتری برخوردار خواهد شد.”

بیایید لحظه ای فکر نکنیم تاج پایان یافته است

گویا درباره عادی سازی تاج هشدار داد و افزود: “همه باید مراقب باشند و فکر نکنند کار تاج تمام شده است.”

گویا گفت: “اگر این ایده ها از جوامع و م institutionsسسات ناشی شود و اقدامات سختگیرانه تری انجام شود ، ما می توانیم در مدت كوتاهی به وضعیت قبلی برگردیم.”

او افزود: “ما هنوز برای رسیدن به این مبارزه راه طولانی داریم ، همه پروتکل های بهداشتی هنوز باید با حساسیت خاصی اجرا شوند و مردم هنوز باید از برگزاری مهمانی ها ، تورها و دوره ها به طور جدی اجتناب کنند ، در غیر این صورت تاج دوباره منفجر می شود.”

واکسن ایران در اواخر بهار سال آینده راه اندازی شد / 16 میلیون دوز واکسن کرونا را به ایران تحویل داد

گویا تلاش خود را برای تأمین واکسن ویروس کرونا توصیف کرد و افزود: “اقدامات لازم برای تهیه واکسن در سه زمینه انجام شده است. مهمتر از همه ، تولید واکسن داخلی را دنبال کنید. تهیه واکسن کرونا ، که به عنوان بهداشت و امنیت ملی در نظر گرفته می شود ، نباید تهدیدی جزئی برای سلامت جامعه باشد.

“در حال حاضر هشت شرکت واکسن سازی در ایالات متحده مشغول تولید واکسن کرونا هستند ، آنها به مرحله پیشرفته ای رسیده اند و مطالعات بالینی را روی انسان انجام داده اند و نتایج بسیار خوب و فراتر از حد انتظار است.”

گویا گفت: “به دنبال پیشرفتی که در اواخر بهار یا اوایل تابستان سال آینده حاصل شد ، به واکسن کرونا ایرانی دسترسی خواهیم داشت.”

این مقام مسئول گفت: “دومین راه تهیه واکسن از طریق سبد واکسن بهداشت جهانی است که 16 میلیون واکسن آماده دارد و اولین محموله طی 2-3 هفته آینده وارد ایالات متحده می شود. تعداد واکسن ها در سال جاری .

وی گفت: “این واکسن توسط شرکت های چند ملیتی تولید می شود ، توسط سازمان بهداشت جهانی تأیید شده و در همه کشورهای جهان استفاده می شود.”

گویا گفت: “راه سوم همکاری با شرکت های بزرگ واکسن سازی است که با چندین شرکت بزرگ در هند ، روسیه ، کوبا و چین مذاکره کرده اند.”

واکسن کرونا “روسی” پیشرفته ترین واکسن کرونا در جهان است / 2 میلیون دوز خریداری شده با قرارداد اولیه

این مقام مسئول درباره خرید واکسن کرونا در روسیه گفت: “ما تمام مطالعات و مراحل تحقیق در مورد واکسن های روسی را بررسی کرده ایم و این واکسن ها ضمن تأیید کارآیی آنها خریداری شده اند.”

وی در مقاله ای گفت: “اخیراً بزرگترین مجله علمی جهان ، مجله علمی” Lancet “، اثر واکسن روسی 91.6٪ بود.

وی افزود: “در حال حاضر ، واکسن روسی پیشرفته ترین نوع واکسن در جهان است ، و شواهد جهانی وجود دارد و می توان استناد کرد و افراد می توانند با خیال راحت از این واکسن استفاده کنند.”

گویا گفت: “واکسن روسی پس از تلاش و تحقیق تیم علمی برای همه واکسن های کرونا تولید شده در سراسر جهان انتخاب شد و بر اساس تحقیقات و تحقیقات ، بهترین واکسن برای مردم ایران انتخاب شد.”

یک مقام مسئول افزود: “ما شش ماه در تلاش بوده ایم که بهترین واکسن کرونا را انتخاب کنیم و مردم می توانند با اطمینان از این واکسن استفاده کنند.”

وی افزود: “در قرارداد اولیه خرید واکسن از روسیه ، ما 2 میلیون واحد برای واکسن خریداری کرده ایم و به زودی برای عموم عرضه می شود.”

گویا در بحث کرونا درباره توسعه اقدامات درمانی و درمانی اظهار نظر کرد و افزود: “علاوه بر تلاش ما برای تهیه و تولید بهترین واکسن ها ، اقدامات درمانی و درمانی در سراسر کشور توسعه یافته و کلیه خدمات پزشکی ارائه شده در اصفهان توسعه یافته است. و کرمانشاه.” و سیستان و بلوچستان همان خدماتی هستند که در تهران

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا