برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

بهترین محصولات خارجی کدام اند

برای داشتن بهترین برنامه­‌ی مراقبت از پوست لازم ­است با توجه به نیازهای پوست خود، بهترین محصولات مراقبت از پوست را بشناسید ، همچنین قیمت کرم پودر لاکچری کوین را میتوانید با نمونه های خارجی مقایسه کنید و بعد نسبت به خرید خود اقدام کنید  . هیچ روتین پوستی یکسانی وجود ندارد که برای همه‌­ی آدم‌­ها کار کند.محصولات ایمیجز شامل انواع تونر پاکسازی پوست، سرم و کرم های مغذی پوست و ماسک‌های تغذیه‌ کننده پوست است که باعث تغذیه و ترمیم پوست می‌شوند. بررسی محصولات برند بیوآکوا برند دیگری که در بین بهترین برندهای محصولات پوستی شناخته شده است، برند بیوآکوا است. این برند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد فعال طبیعی، محصولاتی را تولید می‌کند که به بهبود و جوانسازی پوست کمک می‌کنند.

با این حال محصولاتی وجود دارند که بارها و بارها توسط افراد مختلف استفاده شده‌­اند و بازخورد مثبتی دریافت کرده‌­اند. دنیای محصولات بهداشتی پوست، روز به روز وسیع‌­تر می­‌شود و هر روز برندهای جدیدی وارد بازار می‌­شوند. تنوع محصولات پوستی، انتخاب را برای همه­‌ی ما سخت کرده­‌است؛ علاوه بر این نیازهای پوست، با افزایش سن و همگام با تغییرات آب و هوا تغییر می­‌کند. اما سوال اصلی اینجاست: بهترین محصولات مراقبت از پوست ایرانی و خارجی کدامند؟ در این مطلب تصمیم داریم ضمن معرفی کشورهای پیشرو در تولید بهترین محصولات بهداشتی پوست دنیا، بهترین محصولات مراقبتی برای انواع پوست را معرفی کنیم.

این مطلب یک راهنمای جامع است که به شما کمک می­‌کند موثرترین محصولات را برای پوست خود شناسایی کنید. لازم به ذکر است محصولات معرفی شده در این مطلب بر اساس نظرات کاربران و با نگاهی به بهترین محصولات مراقبت پوست در سال 2020 جمع آوری شده‌اند. از شما دعوت می­‌کنیم با ما در همراه باشید و با به اشتراک گذاشتن نظرات خود ما را در راه ارائه مطالب با کیفیت یاری کنید. کدام کشورها بهترین محصولات بهداشتی پوست دنیا را دارند؟ هر کشوری یک محصول خیلی معروف دارد. این محصول می‌­تواند یک غذای لذیذ، صنایع دستی سنتی، یا حتی محصول پوستی ساخته شده با ترکیبات خاص باشد. در ادامه با کشورهایی آشنا می­‌شوید که محصولات پوستی آن‌ها در کل دنیا مشهور هستند.

بهترین محصولات بهداشتی پوست در دنیا

استرالیا: Lano از معتبرترین برندهای استرالیایی است. محصولات این برند با لانولین – یک روغن مخصوص برگرفته از پشم گوسفند – فرموله می‌­شوند. استرالیا نسبت به کشورهای دیگر گوسفندان زیادی دارد و به همین خاطر تامین لانولین در این کشور آسان است. ایسلند: چشم انداز بکر و دست نخورده­ی ایسلند، این کشور را تبدیل به مکان مناسبی برای استخراج قدرتمند­ترین ترکیبات طبیعی کرده ­است. به عنوان مثال محصولات برند محبوب Skyn با ترکیبات منحصر به فرد طبیعی همین کشور فرموله شده‌اند. بدیهی است این ترکیبات در کشورهای دیگر به ندرت یافت می­‌شوند.

مجارستان: این کشور بیشترین سهم چشمه­‌های آبگرم را به خود اختصاص داده ­است. Omorovicza از مشهورترین برندهای پوستی است که محصولات آن بر پایه‌­ی آب­ معدنی چشمه­‌های بوداپست فرموله می‌­شوند. کره­ی جنوبی: محصولات مراقبت پوستی این کشور به دلیل فرمولاسیون علمی پیشرفته، خلاقیت در بسته بندی و قیمت مناسب بسیار محبوب و در کل دنیا مشهور هستند. ژاپن: زغال­‌سنگ توانایی جذب سموم را دارد و به همین دلیل در اکثر محصولات مراقبت پوستی ژاپنی دیده می­‌شود. این ترکیب منجر به شفافیت و درخشندگی پوست خواهد شد.

مراکش: این کشور آفریقایی محل تولد یکی از شگفت انگیزترین ترکیبات پوستی، یعنی روغن آرگان است. این روغن جادویی به دلیل توانایی فوق­العاده‌ای که در درمان مشکلات زیبایی (از اگزما گرفته تا خشکی مو) دارد، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌­است. فرانسه: زنان فرانسوی به طور انکار ناپذیری زیبا هستند. علت این مسئله تبحر آن‌ها در مراقبت از پوست و البته دسترسی به بهترین برندهای پوستی است. خوشبختانه کشور فرانسه بیشترین صادرات محصولات پوستی را دارد و بسیاری از این محصولات در ایران هم در دسترس هستند. بیودرما، اون، ویشی، لاروش پوزای و نوکس از محبوب­‌ترین برندهای فرانسوی در کل دنیا هستند.

آمریکا و آلمان از دیگر کشورهای موفق در تولید محصولات مراقبت از پوستی با کیفیت هستند. معمولا محصولات پوستی این کشورها خواص درمانی دارند و با استفاده از فرمول­‌های اختصاصی (پتنت) و به وسیله­‌ی ترکیبات آزمایشگاهی تولید می­‌شوند. امروزه مراقبت از پوست تبدیل به یکی از برنامه های روتین و روزانه در زندگی افراد شده است. از آنجایی که سلامت پوست و حفظ آن با گذشت زمان و افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا میکند، انتخاب درست محصولات مراقبت از پوست و به ویژه برند آن نیز یکی از نکاتی است که نباید نسبت به آن بی توجه بود.

به احتمال زیاد شما نیز هنگام خرید محصولات مراقبتی به مواردی مانند شهرت برند، میزان محبوبیت، نظرات مشتریان، قیمت محصولات و حتی نام برندهایی که تست حیوانی ندارند توجه می کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای داشتن پوستی سالم و برطرف کردن نیازهای پوست خود بگیرید. از شوینده و پاک کننده های آرایش گرفته تا آبرسان ها همگی با داشتن خواص ضد جوش، ضد چروک و مرطوب کنندگی در جهت درمان و ترمیم برای داشتن پوستی سالم، زیبا و شفاف موثر هستند. با ما همراه باشید تا بهترین برندهای مراقبت از پوست را مطابق با منابع معتبری از جمله مجله زیبایی allure به شما معرفی کنیم.

برند کلینیک اگر از خریداران محصولات مراقبتی هستید غیر ممکن است که برند معروف و خارجی کلینیک را نشناسید. این برند محصولات آرایشی و عطر نیز تولید می کند اما بیشتر به دلیل محصولات مراقبت پوستی با کیفیت و اثربخشی که دارد محبوب است. اکثر محصولات این برند چندکاره هستند. به طور مثال شوینده های کلینیک علاوه بر پاکسازی پوست به دلیل داشتن سالیسیلیک اسید قابلیت از بین بردن جوش های سر سیاه را نیز دارند. هرچند قیمت کرم لاکچری کوین شب و روز در مقایسه با برندهای ایرانی قیمت بالاتری دارد اما در بین بهترین برندهای محصولات پوستی خارجی قیمت مناسبی داشته و با توجه به میزان اثربخشی و حجم محصولاتش ارزش خرید را دارند.

اگر به دنبال یک برند همیشگی هستید که بهترین محصولات مراقبت از پوست دنیا را در اختیار شما بگذارد، محصولات کلینیک برای انواع مختلف پوست مناسب هستند. استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید محصولات تاچا باعث شده تا حس آرامش را برای پوست شما به ارمغان آوردند. محصولات این برند که حامی حقوق حیوانات نیز است شاید قیمت بالایی داشته باشند اما پس از استفاده اثربخشی فوق العاده آن ها را خواهید دید. علاوه بر این اکثر محصولات تاچا دارای خواص روشن کنندگی، کلاژن ساز و اثرات ضد پیری و جوانسازی پوست را دارند.

بهترین برند محصولات پوستی خارجی

در ادامه این مقاله از مجله روینا، به معرفی بهترین برند محصولات پوستی می‌پردازیم و ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم. برندهای ایمیجز، بیوآکوا، رانی، مکس لیدی، وکالیف وان اسپرینگ و سیمپل و… این روزها از معروف ترین و پرطرفدارترین برندهای ارائه دهنده محصولات مراقبت پوستی خارجی در بازارهای ایران هستند. بررسی برند ایمیجز چینی و کره ای یکی از بهترین برندهای محصولات پوستی که در بازار وجود دارد، برند ایمیجز است. این برند با استفاده از مواد طبیعی و فرمولاسیون‌های منحصر به فرد، محصولاتی را تولید می‌کند که به بهبود و آرامش پوست کمک می‌کنند.

مشاهده و خرید محصولات برند بیوآکوا معرفی و بررسی محصولات برند وکالی برند دیگری که در بین بهترین برندهای محصولات پوستی معروف است، برند وکالی است. این برند با استفاده از تحقیقات علمی و فرمولاسیون‌های منحصر به فرد، محصولاتی را تولید می‌کند که به بهبود و روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کنند. محصولات لاکچری کوین فرانسه شامل کرم‌های ضد لک، کرم ها و اسپری های سفید کننده فوری و ضد آفتاب، تونرهای تقویت کننده و ماسک‌های روشن کننده است که باعث بهبود رنگ و تون پوست می‌شوند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا