برترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

بهترین فیلم هندی جدید

به دنبال یک لیست خوب از فیلم های هندی 2023 برای تماشا هستید؟ اگر از طرفداران سینمای هند و بالیوود هستید، قطعا از دیدن یک فیلم خوب از این سینما خوشحال خواهید شد. اگر به دنبال دانلود فیلم جدید دوبله از هند هستید و سردرگم هستید به همین دلیل با شما هستیم تا فیلم‌های هندی 2023 را برایتان بیاوریم.

لیست بهترین فیلم هندی جدید

1. فیلم Varisu. از لیست بهترین فیلم های هندی سال 2023

اولین اثری که در لیست فیلم های هندی جدید 2023 آورده ایم فیلم Waris است که به زبان تامیل ساخته شده است. ساخت این فیلم ابتدا در سال 2021 اعلام شد و در ابتدا قرار بود با نام Thalapathy 66 ساخته شود، اما سپس نام آن به Waris تغییر یافت. واریس بودجه ای بین 200 تا 280 کرور داشت و توانست فروش خوبی داشته باشد تا جایی که جزو پرفروش ترین فیلم های هندی و تامیل است. ویجی نیز با بازی خود در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفت. خلاصه داستان : داستان این اثر یکی از بهترین فیلم های هندی سال 2023 در مورد پسری به نام ویجی راجندران است که با فوت پدرخوانده اش زندگی شادش تغییر می کند.

بهترین فیلم هندی جدید

2. فیلم هندی Veera Simha Reddy 2023

فیلم Veera Seema Reddy عنوان بعدی در لیست مورد انتظارترین فیلم های هندی سال 2023 بود که به زبان تلوگو ساخته شد و اوایل سال اکران شد.اگرچه این فیلم نقدهای متوسطی دریافت کرد و از نظر فنی فیلم قوی ای نبود، اما در گیشه موفق بود. خلاصه داستان : داستان فیلم درباره مردی است که پدرش به خاطر سیاست کشته شده و حالا برای انتقام برمی گردد.

3. فیلم در مورد سگ (Kuttey)؛. از لیست بهترین فیلم های هندی سال 2023

یکی دیگر از فیلم‌های بالیوود 2023 که در اوایل سال اکران شد، سرمایه‌گذاری جدید آرجون کاپور، کوتی (سگ‌ها) است. این فیلم در ژانر کمدی-سیاه هیجان انگیز ساخته شده و اولین تلاش کارگردانی آسمان بردواج محسوب می شود. اگرچه Dogs برای بازی بازیگران نقدهای مثبتی دریافت کرد، اما در باکس آفیس عملکرد خوبی نداشت. خلاصه داستان : داستان این فیلم در یک شب بارانی در حومه بمبئی رخ می دهد که سه دریفت با هم ملاقات می کنند. این اثر به احتمال زیاد موفق خواهد بود و در لیست دانلود فیلم های هندی جدید 2023 شما قرار خواهد گرفت.

4. فیلم ماموریت مجنو. یکی از بهترین فیلم های بالیوود سال 2023

عملیات مجنون یکی از بهترین فیلم های هندی سال 2023 بود که اوایل امسال اکران شد. این فیلم به کارگردانی شانتانو باجی بر اساس داستانی از پرویز شیخ و آسیم آرورا ساخته شده است.این فیلم پس از تاخیرهای فراوان در اکران، سرانجام در سال 2023 از نتفلیکس اکران شد. اگرچه منتقدان چندان از این فیلم راضی نبودند، اما عملیات مجنون مورد توجه تماشاگران قرار گرفت. خلاصه داستان : داستان این آخرین فیلم هندی 2023 در جریان جنگ هند و پاکستان در سال 1971 می گذرد. ​​یک مامور جاسوسی هندی برای کسب اطلاعات در مورد فعالیت های هسته ای این کشور و نجات جان افراد وارد پاکستان می شود.

5. فیلم Pathaan

پاتان یا یک فیلم افغانی از دیگر عناوین فهرست بهترین فیلم های هندی سال 2023 است. از آن دسته فیلم هایی بود که مخاطبان مشتاقانه منتظر آن بودند زیرا بازیگران اصلی پاتان سه تن از مشهورترین بازیگران هندی و شاهرخ هستند. خان در راس آنها قرار دارد. Pathan بودجه ای 225 کرور داشت و در میان پرفروش ترین فیلم های هندی سال 2023 در رتبه دوم قرار گرفت. همچنین، Pathan نقدهای بالایی از منتقدان دریافت کرد و بازی بازیگران مورد قدردانی قرار گرفت. خلاصه داستان: پاتان یک مامور هندی با تجربه و خوش قلب است که با دلسوزی به کشورش خدمت می کند. در این میان یک جنایتکار بین المللی به نام جیم وجود دارد که سعی دارد با کمک پاکستان ویروس خطرناکی را در هند منتشر کند و حالا پاتان باید با او روبرو شود.

6. فیلم شهزاده. از لیست بهترین فیلم های هندی سال 2023

شاهزاده یکی از جدیدترین فیلم‌های هندی سال ۲۰۲۳ به کارگردانی روهیت داوان است. این اثر بازسازی فیلم تلوگو Ala Vaikunthapurramuloo است که در ژانر اکشن درام ساخته شده است. شهزاد در گیشه یا از دید منتقدان موفق نبود و در سرویس نتفلیکس قرار گرفت. خلاصه داستان : داستان این فیلم داستان بانتو پسری است که همیشه از دست پدرش عصبانی است. او متوجه می شود که خانواده واقعی او افراد دیگری هستند و سعی می کند آنها را پیدا کند.

7. Tu Jhoothi ​​Main Makkaar (Tu Jhoothi ​​Main Makkaar)

اثر بعدی در لیست فیلم های هندی 2023 فیلم You Lie, I’m Tricky است. این فیلم با بازی رانبیر کاپور و شرادا کاپور به کارگردانی لیو رانجان ساخته شده است. این فیلم با بودجه 200 کرور یکی از پرفروش ترین فیلم های سال 2023 است. خلاصه داستان: داستان این لیست بهترین فیلم های هندی 2023 درباره میکی است، پسری که روحیه شادی دارد و مخفیانه به عنوان مشاور روابط کار می کند.او با دختری به نام تینی آشنا می شود و با وجود توافقات و تصمیم به ازدواج، تینی با یک مشاور رابطه تماس می گیرد که خود را آماده ازدواج نمی بیند. جالب اینجاست که نه تینی می داند که مشاورش میکی است و نه میکی می داند که در واقع از میکی کمک می گیرد.

8. فیلم خانم چاترجی و نروژ (Mrs Chatterjee Vs Norway). از لیست بهترین فیلم های هندی سال 2023

از بهترین فیلم های هندی 2023 باید به خانم چترجی و نوروج، فیلم جدید هنرمند محبوب رانی موکرجی اشاره کرد. این فیلم به کارگردانی آشیما چیبر در ژانر درام ساخته شده و فروش خوبی هم داشت اما از نظر منتقدان مشکلاتی دارد. خلاصه داستان : این اثر به زندگی یک مادر هندی می پردازد که مهاجر است و باید با سیستم سرپرستی کودکان نروژی برخورد کند تا فرزندانش از او گرفته نشوند.

دکمه بازگشت به بالا