عمومی

بهترین شرکت عطر سازی دنیا

بیش از 7000 عطر و خوشبو کننده توسط بیش از 900 برند عطر در سراسر جهان تولید می شود. مردم از قدیم الایام در بین النهرین و مصر از عطرهای مختلف در مراسم مختلف خود استفاده می کردند. بعدها استفاده از عطرها بسیار رایج شد و به صنعتی بسیار موفق تبدیل شد.

در سال جدید صنعت عطرسازی به یک صنعت میلیارد دلاری تبدیل شده است. در جامعه مدرن نحوه بو کردن بسیار مهم است و می توان گفت عطر ابزاری برای بیان خود و شخصیت است. هزاران برند عطر در جهان وجود دارد که هر کدام از روش های مختلفی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند. در اینجا ما 15 برند عطر از جهان را ارائه کرده ایم، زیرا می دانیم که آنها به شما در انتخاب عطر مناسب کمک می کنند. برای آشنایی با مطالب عطر سازی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معروف ترین برندهای عطر در جهان کدامند؟

به احتمال زیاد شما در مورد برخی از بهترین مارک های عطر در جهان شنیده اید و حتی از آنها استفاده کرده اید. در زیر برخی از بهترین برندهای عطر در جهان را که شاید تا به حال نام آنها را نشنیده اید، معرفی می کنیم.

گوچی

شرکت مد ایتالیایی گوچی هرگز در نوآوری کوتاهی نمی کند. گوچی یکی از 15 برند معروف عطر در جهان است که با ساخت بطری ها و عطرهایی زیبا و زیبا که بوی بسیار خوبی دارند، جایگاه منحصر به فردی را در دنیای عطرها به خود اختصاص داده است. عطرهای این برند به خاطر ماندگاری بسیار طولانی خود شناخته می شوند.

عطرهای گوچی بر پایه گل ها ساخته شده اند. همچنین دارای رایحه های متنوعی است. از رایحه های شیرین و ملایمی مانند یاس و گل رز. از نت‌های تلخ و پررنگ مانند گشنیز راش، گل رز و نعناع هندی، طعم‌های بی‌نظیری برای هر طعمی وجود دارد. بهترین عطرهای این برند ایتالیایی عبارتند از: Gucci Bloom، Gucci Rush و Gucci Bamboo.

بدهی

شنل فرانسوی می تواند کتابی در مورد «بهترین عطر» منتشر کند! چون یکی از بهترین عطرهاست. این عطر در طول سال ها مانند یک شراب خوب تکامل یافته است که با گذشت زمان بهتر و بهتر می شود. جوان و ظریف مانند ترنج و گریپ فروت، ماندگار و بی نظیر مانند نرگس و زنبق دره، یک کت عطر واقعی برای همه است. هر خانمی باید حداقل یک عطر Chanel در خانه داشته باشد. Chanel یکی از 15 برند برتر عطر در جهان است.

جیوانشی

رایحه ای ابریشمی و دلپذیر از ویژگی های عطرهای Givenchy است. این عطرها ظرافت زنانه را به نمایش می گذارند و در کمال تعجب تمام جزئیات حال و هوای زنانه در عطرشان نمایان است. بطری های اصلی مانند Givenchy Ysatis ثابت می کند که با طراحی پیچیده خود، تمام آلدئید و رم را از بین می برد.

اگر به دنبال چیزی ساده اما فوق العاده شیک هستید، می توانید جیوانچی آماریگ را با نت های گلی شیرین شکوفه پرتقال، هلو و آلو انتخاب کنید. بهترین عطرهای Givenchy که در بین 15 برند معروف عطر دنیا قرار داشتند عبارتند از: Givenchy Amarige، Givenchy Organz و Givenchy Ysatis.

گرلن

از زمان عرضه در سال 1828، Guerlain به عنوان سازنده عطرهای ظریف و ملایم شناخته شده است. این برند یک رهبر واقعی در دنیای عطر است. عطری مانند Guerlain Shalimar با ترکیبی از کهربا و مرکبات می تواند هر کسی را اغوا کند.

سامسارا گرلن دارای نت های ظریف یلانگ یلانگ، هلو و ترنج است که رایحه ای منحصر به فرد بر روی پوست شما به جا می گذارد. جای تعجب نیست که گرلین یکی از محبوب ترین برندهای عطر در جهان است. بهترین عطرهای تولید شده توسط این برند عبارتند از: Guerlain Shalimar، Guerlain Samsara و Guerlain Mon Guerlain.

تام فورد

تام فورد یک نیروی محرکه در دنیای عطر است. رایحه های ظریف و زیبای این عطر برگرفته از ارکیده سیاه، گاردنیا و رز سیاه است و می تواند بیانگر شخصیت تند شما باشد. عطرهای جلد چهار را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: “یونیورسال”. به همین دلیل این برند در لیست 15 برند معروف عطر دنیا قرار گرفت. اگر سلیقه لوکسی دارید و عاشق عطرهای گران قیمت هستید، تام فورد بهترین برند برای شماست. عطرهای برتر تام فورد: تام فورد بلک ارکید، تام فورد ادو سولیل بلان و تام فورد توتون وانیل.

جو مالون

عطر اصیل بریتانیایی جو مالون مدرن و درجه یک است. جو مالون به خاطر نت های میوه ای و معطر خود از لیمو، لوبیا و نارنگی، دل مشتریان را به دست آورده است. عطر جو مالون ثابت می کند که بطری کردن یک دسته گل کامل آسان است. این عطر یکی از بهترین برندهای عطر برای دوستداران سادگی، جسارت و ظرافت است. عطرهای محبوب این برند: Jo Malone Lime Basil & Mandarin، Jo Malone English Pear & Freesia، Jo Malone Basil & Nero

هوگو باس

یکی از معروف ترین برندهای عطر در دنیا هوگو باس است که مخصوص روزهای کاری شماست. این عطر مانند یک لباس کار ضروری است که روزهای شما را از شنبه تا جمعه روشن می کند. عطرهای هوگو باس با ترکیب رایحه های توت و مرکبات می توانند روز شما را شاداب کنند. با استفاده از این عطرها نگران خستگی روز کاری خود نباشید. از عطرهای Hugo Boss می توان به Hugo Boss Hugo Deep Red، Hugo Boss Boss Femme و Hugo Boss Hugo اشاره کرد.

ایو سن لوران

این عطر که با نام اختصاری YSL نیز شناخته می‌شود، ثابت می‌کند که فرانسوی‌ها دقیقاً می‌دانند یک عطر جذاب باید چه باشد. این عطر تمام قوانین عطرسازی و مد را زیر پا می گذارد و با جسارت از قوانین آن پیروی می کند و به همین دلیل در بین 15 برند معروف عطر، برندی محبوب و محبوب است.

YSL به طور پیوسته به دنیای عطرها راه یافته است و رایحه های نمادینی مانند قهوه سیاه تریاک شیرین و فریبنده، یاسمن و بادام تلخ را القا می کند. عطرهای معروف این برند عبارتند از: Yves Saint Laurent Black Opium، Yves Saint Laurent Paris و Yves Saint Laurent Rio Gache.

کریستین دیور

عطرهای کریستین دیور رایحه ای جوان پسند، هیجان انگیز و در عین حال کلاسیک فرانسوی دارند. دیور جادور پرفروش ترین عطر این برند است و از زمان عرضه آن در سال 1999 همواره به عنوان بهترین آموزش عطرسازی شناخته شده است. ترکیب گل رز، یاس و یلانگ یلانگ اسرارآمیز و در عین حال زیبا است و می توان از آن برای همه مناسبت ها استفاده کرد.

Dior Hypnotic Poison با ترکیب مسموم کننده ای از وانیل شیرین، نارگیل و چوب رزوود برزیلی تلخ تر و غلیظ تر است و برای هر کسی که ذهن فریبنده ای دارد عالی است. بهترین عطرهای برند دیور عبارتند از: Dior Jadore، Dior Hypnotic Poison و Dior Miss Dior Blooming Bouquet.

ورساچه

عطر ورساچه دنیایی جداگانه دارد. این برند برای افراد با اعتماد به نفس و جذاب است. می توانید عطر ورساچه را بپوشید و به دنیایی شگفت انگیز و پر از ماجراهای جدید سفر کنید. یکی از محبوب ترین محصولات این برند، کریستال روشن ورساچه، ترکیبی پر جنب و جوش از مرکبات تازه و گلدار و انار است که مرزها را جابجا می کند.

Versace Crystal Noir همراه شما در طول روز تعطیلات است. فلفل ، رایحه ای گرم و تند با زنجبیل و هل برای گرم کردن روزهای سرد و کسل کننده شما. در میان عطرهای تولید شده توسط این برند، Almas Jard Versace از محبوبیت خاصی برخوردار است.

تیری موگلر

تیری موگلر هیجان انگیز و خیره کننده است. مثل دوربینی که مدام چشمک می زند و از شما تعریف می کند. عطر موگلر جذابیت خاصی دارد. عطرهای متشکل از یک دسته گل بزرگ از نت های گلی سفید به تنهایی دنیای عطر را به چالش می کشند.

برخی از رایحه های تند این برند مانند آنجل، ترکیبی شیرین از شکلات، کارامل، پرتقال و شکر هستند. دیگر عطرهای محبوب این برند عبارتند از: تیری موگلر بیگانه، تیری موگلر آنجل، تیری موگلر موگلر اورا.

استی لادر

استی لودر از سال 1953 در زمینه مراقبت از پوست و عطرسازی فعالیت می کند. این برند که به خاطر رایحه دلپذیر و مطبوع خود شناخته می شود، معمولا از نت های شکوفه پرتقال، زنبق دره و یاس استفاده می کند. ترکیب این رایحه ها با هم رایحه را ملایم و رمانتیک می کند.

دکمه بازگشت به بالا