برترین های کسب و کارعمومی

بهترین امداد خودرو غرب تهران

یدک کشی غرب تهران با کفی، دکل و جرثقیل

آقای امداد دارای بیش از 150 تیم یدک کشی و حمل خودرو با کفی ، دکل و جرثقیل در غرب تهران است و آمادگی آن را دارد تا به صورت 24 ساعته امداد حمل خودرو را با ضمانت و کیفیت عالی برای شما انجام دهد. برای آن دسته از کاربرانی که مشکل خودروی آن‌ها در محل رفع نمی‌شود، تیم آقای امداد با استفاده از یدک‌کش و خودروبر مناسب، خودرو را به نزدیکترین تعمیرگاه طرف قرارداد با قیمت مناسب منتقل کرده و خدمات تعمیرگاهی را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ارائه می‌دهد. همه ی خدمات تعمیرگاه های طرف قرارداد شرکت به صورت مداوم توسط تیم پشتیبانی و کارشناسی  پیگیری می‌شوند. از خدمات یدک کشی و حمل خودرو غرب تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حمل خودرو خراب به تعمیرگاه ها معتبر در صورت نیاز
  • حمل خودروی به مراکز بیمه
  • حمل خودر برای تعویض پلاک
  • حمل خودرو مسابقه ای
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از ضربه یا خرابی بیشتر در طی حرکت
  • نظارت کامل از لحظه یدک کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن

از تجهیزات مورد استفاده یدک‌کش غرب تهران آقای امداد، می‌توان به مواردی چون تریلر کفی، جرثقیل و دکل اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

جرثقیل غرب تهران

یکی از وسایل مورد استفاده در تیم یدک‌کشی غرب تهران آقای امداد، جرثقیل است که در صورت نیاز می‌توان با آن به امدادرسانی و جابه‌جایی خودروها پرداخت. جرثقيل‌ها انواع گوناگونی دارند و بسیار پرکاربرد هستند و می‌توانند بارهایی با وزن بسیار بالا را به راحتی انتقال دهند. امروزه جرثقیل‌ها تغییرات زیادی کرده‌اند و در مقایسه با گذشته کاربردهای بیشتری دارند؛ چرا که در گذشته در زمان جابه‌جایی خودروها به وسیله جرثقیل در طول مسیر خسارات زیادی به خودروها وارد می‌شد، اما امروزه جرثقیل‌ها توانایی آن را دارند تا خودروها را بسیار اصولی‌تر از همیشه و با تجهیزات کامل حمل کنند.

خودروبر غرب تهران

یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی که در یدک‌کشی و جابجایی خودروها مورد استفاده قرار می‌گیرند، تریلرهای کفی هستند. تریلرهای کفی دارای ظاهری همچون کامیون اما بدون دیواره‌ هستند که اغلب از آن‌ها برای جابه‌جایی و حمل خودروهای سنگین، خودروها و تجهیزات راهسازی، کانتینرها و اقلام سنگین‌ وزن استفاده می‌شود. اپراتورهای آقای امداد پس از صحبت با کاربران و بررسی نوع و موقعیت خودرو آن‌ها، در صورت نیاز تریلر کفی را برای کمک ارسال می‌کنند. در کنار حمل خودروها، اقلامی مانند تیرآهن‌ها و توپ‌های فولادی و بارهای دارای ارتفاع غیر استاندارد را نیز می‌توان با تریلرهای کفی منتقل کرد.

دکل غرب تهران

برای برخورداری از خدمات یدک‌کشی غرب تهران آقای امداد، می‌توانید از دکل نیز استفاده نمایید. دکل در حقیقت نوعی از جرثقیل است که به یک دکل مجهز می‌باشد. امروزه بسیاری از خودروها، دارای رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس بوده و بسیار شکننده هستند و به آسانی نیز آسیب می‌بینند. به همین جهت دکل آقای امداد برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه خسارت به خودروها، بهترین انتخاب به شمار می‌رود؛ چراکه در جرثقیل‌های دکل‌دار، میان رکاب‌ها و تسمه، یک کارتن و یا یک کف پایی خودرو قرار می‌گیرد و باعث می شود تا فشار بسیار کمتری به رکاب‌ها وارد شود. در نتیجه این امر از ورود هر گونه خسارت به رکاب‌ها جلوگیری خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو غرب تهران

تیم امداد خودرو غرب تهران آقای امداد تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی اعم از سایپا و ایران خودرو، پروتون، جک، هاوال، ام وی ام، چری، نیسان، تویوتا، هیوندا، دوو، رنو، فولکس، سوزوکی، کیا، لیفان، مرسدس، مزدا را انجام می دهد. شما با استفاده از خدمات امداد خودرو غرب تهران آقای امداد از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • صرفه جویی در زمان
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر خودرو
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه

خدمات امداد خودرو غرب تهران آقای امداد

امداد خودرو غرب تهران آقای امداد با بیش از 200 نیروی امدادرسانی فعال یکی از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودروی تهران بوده و آماده است تا با استفاده از تجهیزات کامل، خدمات تعمیر خودرو در محل در اختیار شما قرار دهد. خرابی وسیله نقلیه و نیاز شهروندان به امدادهای سیار، آن هم در شرایطی كه نه خودروها كیفیت قابل قبولی دارند و نه جاده های كشور استاندارد هستند، نیازی غیر قابل اجتناب است كه به دلیل نظارت ناكافی و ساختار معیوب خدمات رسانی به در راه ماندگان به فرصتی برای كلاهبرداری و تحمیل خسارات سنگین به رانندگان تبدیل شده است.

با این وجود خوشبختانه با ورود و نظارت اتحادیه ی صنف اتوسرویس، کارواش، تعمیرگاه، پارکینگ و امدادخودروی تهران این مشکل نیز برطرف شده است و برای ساماندهی امداد خودروهای حمل و تعمیرکاران سیار فعال در سطح شهر تهران براساس ابلاغیه این واحد، تنها امداد خودروهایی مجاز به فعالیت هستند که از مجوز رسمی اتحادیه برخوردار بوده و دارای آرم و علامت استاندارد باشند. آقای امداد با برخورداری از تمامی این موارد آماده خدمات رسانی به شما است. از خدمات تیم امداد خودرو غرب تهران آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مکانیک سیار غرب تهران

تیم آقای امداد در تمام مناطق غرب تهران در کمترین زمان در کنار شما خواهد بود و مشکل شما را حل خواهد کرد. امدادرسانان ما با استفاده از به روز ترین و جدیدترین ابزارها و تجهیزات، در سریعرین زمان ممکن آماده امداد رسانی به شما هستند. اپراتورهای شرکت آقای امداد با توجه به نوع مشکل خودرو شما، مناسبترین تیم امدادی و یدک کش را همچون جرثقیل یا کفی اعزام می‌کنند. از خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو غرب آقای امداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
  • تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین و…
  • بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
  • خدمات سیار سرویس مایعات، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
  • تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…

تمامی این موارد فوق، از جمله مواردی هستند که با داشتن قطعات مورد نیاز در محل، تیم امداد خودرو غرب تهران آقای امداد می‌تواند خدمت رسانی نماید.

سوخت رسانی سیار غرب تهران

یکی از خدمات جدید و محبوب امداد خودرو غرب تهران آقای امداد، سوخت رسانی سیار است. در شهرهای پر ترافیک و شلوغی چون تهران و کرج بسیاری از رانندگان در زمان تردد در مسیر با مشکل کاهش بنزین مواجه می شوند و به علت فاصله‌ زیاد با جایگاه‌های سوخت مجبور به کمک گرفتن از دیگران رانندگان برای دریافت سوخت و خرید بنزین، می‌شوند. اما این کار هم هزینه و هم زمان زیادی را تلف کرده و به هیچ عنوان مقرون به صرفه نخواهد بود.

در زمان برخورد با چنین مشکلی، کافیست تا یک تماس کوتاه با آقای امداد برقرار کنید و آماده باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، سوخت مورد نیاز خود را دریافت نمایید. واحدهای امداد خودرو آزمون در تمامی مناطق تهران حضور داشته و در کوتاه‌ترین زمان می توانند خدمات سوخت رسانی سیار را در اختیار شما قرار دهند.

سرویس های دوره ای خودرو غرب تهران

شما می توانید با استفاده از امداد خودرو غرب تهران سرویس‌های دوره‌ای خودرو خود را به سادگی در محل انجام دهید. سرویس های دوره‌ای خودرو، سرویس هایی هستند که باید به صورت دوره ای و منظم بر روی خودرو انجام گیرند تا بتوان مشکلات احتمالی پرهزینه خودرو را شناسایی و از بروز آن‌ها پیشگیری کرد. بهتر است تا این سرویس های دوره ای پیش از انجام هرگونه مسافرت‌ها و ترددهای درون شهری انجام گیرند. سرویس‌های دوره‌ای خودرو امداد خودرو غرب تهران ارائه عبارت اند از:

  • تعویض لوله های پوسیده و آسیب دیده
  • شستشوی انژکتور و تنظیم شتاب خودرو در محل
  • تعویض انواع روغن خودرو چون روغن موتور، روغن گیربکس، روغن ترمز و هیدرولیک
  • چک کردن صفحه کلاچ و پدال ها و تنظیم و ریگلاژهای مورد نیاز
  • چک کردن بالانس لاستیک ها و چک کردن لنت ترمز و تست دیاگ
  • چک کردن موتور خودرو و ارائه پیشنهادات لازم برای تعویض یا سرویس قطعات

امداد باتری غرب تهران

از یکی از مهم ترین اجزای سیستم برق‌ رسانی خودرو می‌توان به باتری‌ها اشاره کرد که در زمان مواجهه با مشکل و در پایان عمر مفید خود، هشدارهایی را به راننده می‌دهند. رانندگان نیز با شناسایی این موارد، متوجه عملکرد ضعیف باتری شده و می‌توانند برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنند. با این وجود امکان دارد که باتری به یکباره و ناگهانی از کار بیافتد و شما را در یک صبح سرد کاری معطل نماید. در این زمان کافیست تا با یک تماس، امداد خودرو غرب تهران آقای امداد را خبر کنید. امدادرسانان ما به سرعت در محل حاضر شده و عملیات باتری به باتری و امداد باتری را بادقت و کیفیت بالا در کنار قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار می‌دهند.

تعویض روغن در محل غرب تهران

یکی از اصلی‌ترین خدماتی که امداد خودرو غرب تهران آقای امداد می‌تواند در اختيار شما قرار دهد، بررسی مایعات و روغن های خودرو و تعویض آن‌ها است. سرویس مایعات خودرو، در صورت نیاز در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه در اختیار شما قرار خواهند گرفت. تکنسین آقای امداد با توجه به نوع خودروی شما، تعویض روغن ها و مایعات خودرو را به طور دقیق، متناسب و تضمین شده در اختیار شما قرار خواهند داد.

شما تنها با یک تماس می‌توانید این خدمت را در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود در منزل و یا محل کار دریافت نمایید. علاوه بر این امدادرسانان آقای امداد به تست دیاگ و سرویس کلیه سنسورهای روغن و… پرداخته و پیشنهادات بازدید دوره‌ای خود را ارائه خواهند داد. تمامی خدمات انجام گرفته توسط امداد خودرو غرب تهران آقای امداد دارای ضمانت بوده و از پشتیبانی ۲۴ ساعته برخوردار هستند.

پنچرگیری لاستیک غرب تهران

از دیگر خدمات امداد خودرو غرب تهران آقای امداد می‌توان به تعویض لاستیک و پنچرگیری آن اشاره کرد که با بهترین تجهیزات و در کمترین زمان انجام می‌گیرد. به طور کلی لاستیک های خودروها را می توان در دو نوع تیوب دار و تیوب‌لس دسته بندی کرد. توجه داشته باشید که تنها پنچرگیری لاستیک های تیوب‌لس در حیطه کاری امدادرسانان سیار آقای امداد است. بر همین اساس در صورتی که لاستیک خودرو شما تیوب‌لس است و در طی مسیر نیز دچار پنچری شده‌اید، می توانید به راحتی تنها با یک تماس از خدمات پنچرگیری امداد خودرو غرب تهران برخوردار شوید. امدادرسانان ما خدمت پنچرگیری را با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان در اختیار شما  یک مرکز بزرگ است که به طور رسمی به کمک رسانی به مردم اقدام می کند.امداد خودرو به صورت شبانه روزی کار خود را انجام می دهد و همیشه سعی بر این دارد که بتواند بهترین سرویس ها را به مراجعه کننده های خود ارائه دهد.

انتخاب بهترین امداد خودرو در غرب تهران

به این صورت است که این دفتر کمک رسانی در میان بسیاری از مردم در منطقه غرب تهران محبوبیت زیادی پیدا کرده است و همیشه خدمات ارزنده ای را به مردم در ایران ارائه می دهد.

چه زمانی شما به امدادخودرو در غرب تهران احتیاج دارید؟

توجه داشته باشید که بروز سانحه و تصادف های جاده ای می تواند باعث شود که با مرکز امداد خودرو در غرب تهران برای دریافت خدمات این شرکت ارتباط برقرار کنید.علاوه بر تصادف ممکن است که خودرو شما از نظر فیزیکی و مکانیکی با مشکل های جدی روبه رو شود.در صورتی که توان تعمیر ماشین را مدارید و یا حتی هنگامی که به تعمیرگاه دسترسی ندارید به امداد خودرو در مشهد نیاز پیدا می کنید.

می توانید به صورت کاملاً شبانه روزی از تمام خدمات و سرویس های مرکز کمک رسانی بهره مند شوید و پس از تعمیر اتومبیل خود در مدت زمان کم راه خود را در مسیر خود با اطمینان فراوان ادامه دهید.

مزیت های مربوط به امداد خودرو غرب تهران

امداد خودرو در غرب تهران که از نظر کارکرد بسیار بهینه عمل می کند و کارایی خوبی در کمک رسانی جاده ای به مردم دارد از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که در این صفحه برخی از این مزیت ها را عنوان می کنیم:

  1. این مرکز امداد خودرو در غرب تهران فعالیت خود را به صورت ۲۴ ساعته به پیش می برد و به افرادی که در هر ساعت از شبانه روز در جاده ها و خیابان ها در رابطه با اتومبیل خود دچار مشکل می شوند کمک می کند.
  2. امداد خودرو در غرب تهران خدمات متنوعی را به مردم ارائه می دهد و به همین خاطر است که جزو برترین امداد خودروها در ایران شناخته شده است.
  3. این مرکز دارای نمایندگی های مختلفی است و تمام این نماینده ها تحت نظارت دفتر مرکزی کار می کنند و کاملاً منسجم و هماهنگ هستند.
  4. مرکز امداد خودرو در غرب تهران می کوشد که قطعه ها و لوازم یدکی خودرو را به صورت بسیار با کیفیت و به صورت اصل و اورجینال در دسترس افراد خریدار قرار دهد.
  5. لازم به ذکر است که کمک رسانی از سوی امداد خودرو در غرب تهران باعث می شود که بتوانید بدون هدر دادن وقت و زمان خود در تعمیرگاه ها بهترین خدمات را از این مرکز دریافت کنید.
  6. این مرکز تعمیر در محل را به نحو احسن انجام می دهد و به عنوان برترین شرکت کمک رسان به مردم در کشور ما شناخته شده است.
  7. تمام امدادهای جاده ای که از سوی این شرکت در غرب تهران دریافت می کنید کاملاً تخصصی هستند و شما می توانید با توجه به این موضوع انواع ماشین ها را برای تعمیر به این مرکز تحویل دهید.

امدادخودرو در غرب تهران،امدادخودرو غرب تهران،امدادخودرو پورعسگری ارائه دهنده خدمات امداد خودرو در غرب تهران

خدمات امداد خودرو در غرب تهران چیست؟

امداد خودرو در غرب تهران همه روزه سرویس های متنوعی را به شما عزیزان ارائه می دهد که برخی از آنها را به اطلاع شما می رسانیم:

خراب شدن وسیله نقلیه در وسط یک سفر جاده ای یا شهری،بدترین کابوس هر صاحب خودرو است.وقتی کاری نمی توانید در مورد تعمیر خودرو غرب تهران انجام دهید،شرایط می تواند بدتر هم شود.یا به این دلیل که آنقدر مشغول هستید که نمی توانید خودتان به آن رسیدگی کنید یا فقط نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید.اینجاست که کمک های جاده ای و امداد خودرو غرب تهران می تواند به کار بیاید.به همین دلیل در ادامه این نوشته می خواهیم بدانیم که شرایط امداد خودرو کدام است ؟

هر کدام از این مشکلات را می توان با کمک امداد خودرو غرب تهران رفع کرد.در حقیقت امداد خودرو به شما کمک می کند تا از هر چالشی که در آن قرار گرفته اید خلاص شوید.یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا مشکلات خودرویی خود را بهتر رفع کنید،یدک کش در همدان است.استفاده از یدک کش زمانی رخ می دهد که خودرو نیاز به تعمیرات جدی تر داشته باشد.

سوخت رسانی در غرب تهران

این مرکز همیشه تلاش دارد که در اسرع وقت میزان سوخت مورد نیاز شما را به دست شما در جاده ها و خیابان های اطراف برساند و البته ناگفته نماند که سوخت درجه یک را به شما عرضه می کند.

سوخت رسانی سیار و پمپ بنزین سیار امداد خودرو غرب تهران

سوخت رسانی سیار و پمپ بنزین سیار یک از خدمات امداد خودرو غرب تهران میباشد که بصورت شبانه روزی اماده خدمت رسانی و سرویس دهی به شما عزیزان می باشد.

اتمام سوخت خودرو ممکن است برای هر فردی در طول زمان سفر یا حرکت در مسیری پیش بیاید و این امر ممکن است گاهی دور از انتظار باشد یا در اثر مشکلات فنی این اتفاق رخ داده باشد.امداد خودرو غرب تهران مفتخر است تا آمادگی خود را جهت امدادرسانی به تمامی کاربران در امر سوخت رسانی سیار،اعلام کند.

شما نیز میتوانید در صورت درخواست سوخت رسانی سیار تماس حاصل نمایید.

انواع بنزین در پمپ بنزین سیار

بنزین یکی از چندین مشتقات نفت می باشد و در طی سال های اخیر در تمامی خودروها و وسایل نقلیه استفاده شده است.هرچند سوخت های دیگری از جمله اتانول نیز وجود دارند که آنها هم از مشتقات نفت می باشد و در وسایلی همچون هواپیما استفاده می شود.

دو نوع بنزین سوپر و معمولی در بازار موجود هستند که بنزین سوپر گرانتر از بنزین معمولی میباشد.از دلایل آن را میتوان به خالص تر بودن و کمتر بودن آلاینده در آن دانست.

در سوخت رسانی سیار امداد خودرو غرب تهران ما از هر دو نوع سوخت استفاده میکنیم زیرا تمامی ماشین ها با بنزین معمولی سازگار نیستند.

نکات مهم در هنگام بنزین زدن

بنزین زدن به خودرو دارای قواعد و اصولی است که اگر رعایت نشود ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

در این بخش به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد:

  1. اوایل روز یا اواخر شب بنزین بزنید
  2. باک نیمه خالی را بنزین نزنید
  3. اهرم مخزن سوخت را کامل فشار ندهید
  4. صندوق عقب خود را سبک کنید
  5. بررسی منظم شمع ها

مکانیک سیار در غرب تهران

در صورتی که اتومبیل شما در جاده با نقص فنی مواجه شود دفتر امداد خودرو در غرب تهران مکانیک های سیار خود را به سوی شما روانه می کند تا بتوانید به رفع نقص های فنی خودرو خود با سرعت هر چه بیشتر اقدام کنید.

خدمات مکانیکی سیار توسط شرکت غرب تهران بسیار متنوع می باشد.هر مشکلی که خودروی شما داشته باشد توسط ما در محل برطرف میگردد.امداد گران ما مجهز به قطعات اورجینال انواع خودروهای خارجی و ایرانی هستند.در صورت لزوم قطعات خودروی شما در محل تعویض میگردد.

مهمترین مشکلاتی که در جاده برای مردم اتفاق می افتد خرابی قطعات خودرو و در نهایت خاموش شدن ماشین می باشد.

هزینه تعمیر خودرو در محل مطابق با نرخ اتحادیه می باشد.دفتر مرکزی امداد خودرو غرب تهران با سیستم هماهنگ بر روند تعمیر خودروی شما در محل نظارت میکند.تمام مراحل از پذیرش و ارسال مکانیک سیار و محاسبه هزینه تحت نظارت امداد خودرو سیار غرب تهران می باشد.

به هیچ عنوان خودروی آسیب دیده را روشن نکنید و با آن رانندگی نکنید.این عمل موجب اسیب رساندن به سایر قطعات خودرو میگردد.در این مواقع با یک مکانیکی سیار مطمئن تماس حاصل نمایید.

امداد خودرو شبانه روزی غرب تهران با خدمات امداد جاده ای و مکانیکی سیار در خدمت رانندگان عزیز می باشد.

تعویض تسمه تایم خودرو

از خدمات مکانیکی سیار تعویض تسمه تایم خودرو در محل می باشد.تسمه تایم یکی از مهمترین قطعات خودرو است.بهتر است که تسمه تایم قبل از خرابی خودرو تعویض گردد.

عدم تعویض به موقع تسمه تایم باعث خرابی ناخواسته خودرو در جاده می شود.در صورت بروز این مشکل تعویض تسمه تایم توسط امداد خودرو سیار غرب تهران در محل شما انجام میشود.

تعویض دینام خودرو

دینام از قطعات اصلی خودرو با مسئولیت شارژ باطری می باشد.در صورت بروز این مشکل در خودروی شما مکانیکی سیار غرب تهران در محل دینام خودروی شما را تعویض مینماید.تعویض دینام شامل انواع خودروهایی مانند هیوندا,سایپا,206,پراید,پژو,خودروهای چینی,خودروی سانتافه و سایر خودروهای ایرانی و خارجی میشود.

تیم متخصص امداد سیار غرب تهران در ابتدا مشکل خودروی شما را در محل به صورت دقیق متوجه میشوند.سپس اقدام به تعمیر خودرو در محل و در صورت نیاز تعویض قطعه می نمایند.

تمام قطعات به صورت اورجینال توسط شرکت غرب تهران تعویض میگردند.

تعمیر کار سیار

آشنایی با زمان تعویض خدمات خودرو یکی از مهارت هایی است که باید درباره خودروی خود بدانید.عدم تعویض به موقع قطعات خودرو باعث ایجاد مشکلات اساسی در خودرو می شود.

هر زمانی در هنگام رانندگی که نیاز به تعویض بود با تماس با مکانیک سیار میتوانید از بروز مشکل های هزینه بر و احتمالی جلوگیری نمایید.ویژگی های برتر خدمات تعمیر خودرو در محل غرب تهران هزینه های منصفانه,ارائه قطعات اورجینال,ارسال فوری در محل و تیم پشتیبانی و نظارتی قوی امداد خودرو سیار می باشد.

تعمیر سیار در محل

برای هر فردی این امکان وجود دارد که خودرو او در هر نقطه از شهر یا در خانه خود فرد دچار مشکل و نقص فنی شده باشد و قادر به حرکت نباشد تا به تعمیرگاه یا مکان مشابه برود.

در چنین شرایطی بایستی تعمیرکاری در آن حوزه بصورت سیار وجود داشته باشد تا به مشکل اتوموبیل رسیدگی کرده و امداد لازم را به آن برساند.امدادخودرو در طی این سالها سعی بر این داشته تا بهترین امکانات و کیفیت را به کاربران خود ارائه دهد.

در صورت نیاز به امداد خودرو سیار و یدک کش در محل تنها کافیست با ما به شماره تماس حاصل نمایید.ما سریع ترین و نزدیک ترین مکانیک سیار را نزد شما خواهیم فرستاد.

امداد خودروی شبانه روزی غرب تهران آماده ارائه خدمات به مردم عزیز ایران میباشد.

ویژگی های مکانیک سیار

یک مکانیک سیار دارای ویژگی های مختلفی است که آن را از مکانیکی های سطح شهر متمایز میکند.آن ویژگی سریع بودن و مجهز بودن آن است.مکانیک سیار بایستی از لحاظ ابزار آلات و موارد لازم برای تعمیر یک اتوموبیل تکمیل باشد و بتواند حداقل نیازها را برای متقاضی پاسخگو باشد.

در ادامه بایستی متذکر شویم که تنها تکمیل بودن ابزار و امکانات کافی نیست و بایستی در کنار آن مهرات نیز داشت تا بتوان از ابزار ها بهره برد.در واقع یک مکانیک سیار باید مجرب و کارکشته باشد زیرا هم سرعت عمل و هم دررستی کار از مهم ترین موارد در هنگام تعمیر سیار است.

شماره تعمیرکار سیار

برای دریافت شماره تعمیرکار سیار،شما می توانید افدامات متفاوتی انجام دهید،یکی از این اقدام ها تماس می باشد.از دیگر راه ها می توان به سرچ کردن شماره تعمیر کار سیار پرداخت.

در صورتی که نیازمند تعمیر کار سیار هستید می توانید با امداد خودرو غرب تهران تماس حاصل نمایید تا تعمیرکاران سیار فورا ببه محل مورد نظر حاضر شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

یدک کش در غرب تهران

زمانی که خودرو شما در جاده تصادف می کند و یا چپ می شود برای این که بتوانید اتومبیل خود را برای تعمیر به تعمیرگاه برسانید نیاز به یدک کش حرفه ای دارید که امداد خودرو غرب تهران این وسیله را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

اگر نیاز به حمل خودرو شامل جرثقیل،کفی،خودروبر یا یدک کش غرب تهران در هر ساعت شبانه روز دارید می توانید با غرب تهران تماس بگیرید.غرب تهران یک شرکت امدادی دارای مجوز رسمی از اتحادیه است و دارای بیش از ۱۲۰ خودرو بر،یدک کش،کفی و امدادگر در تمامی مناطق غرب تهران است.

ما دارای ۱۳ سال سابقه در خدمات امداد خودرو در غرب تهران هستیم.بیش از ۳ هزار نفر به ما اعتماد کردن و خدمات امداد رسانی را توسط ما انجام شده است.غرب تهران به صورت شبانه روزی ۲۴ ساعته از موقیت یاب ها امدادگران خود نزدیکترین امداد رسان را به شما ارسال می کند.ما تمام خدمات امداد خودرو توسط یدک کش را به صورت کامل با ضمانت و هزینه مصوب اتحادیه انجام می دهیم.

غرب تهران با کادری آموزش دیده آماده خدمت رسانی امداد خودرو یک کش در غرب تهران به شما عزیزان است.

قیمت و تعرفه خدمات یدک کشی و حمل خودرو غرب تهران

تمامی هزینه ها و نرخ دستمزدهای تعمیرات سیار و یدک کشی خودرو در ورامين غرب تهران،تحت نظارت اتحادیه دارندگان تعمیرگاه،اتو سرویس،پارکینگ،کارواش و امدادخودرو تعيين شده و مطابق با آن انجام می گیرد.شما می توانید قیمت این خدمات را به صورت کاملا دقیق در بخش تعرفه خدمات امدادی سال ۱۴۰۰ مشاهده نمایید.شما همچنین می توانید برای اطمینان بیشتر از پرداخت آنلاین در محل و از طریق وب سایت و یا اپلیکیشن غرب تهران نیز استفاده کنید.

در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو،یدک کشی،تعمیر سیار،باتری به باتری و…در جاده چالوس،کافیست تا با امداد خودرو جاده چالوس غرب تهران تماس بگیرید.

لیست قیمت حمل خودرو برای خودروهای خارجی:

با توجه به تجهیزات متفاوت در حمل و یدک کشی خودروهای داخلی و خارجی،قیمت خدمات آن ها نیز متفاوت خواهد بود.لیست قیمت خدمات یدک کشی برای خودروهایی چون تویوتا کمری-مگان-آریا شاهین-تویوتا تک کابین-پیکاپ تک کابین-پاترول تک کابین-میتسوبیشی و داتسون-لانچیا-نیسان پیکاپ دو کابین-پرادو دو در-موسو-پاترول دو در-سرانزا-ون ورونیز-تویوتا دو در-بی ام و-بنز-ماکسیما-تویوتا کمری-سانتافه-آزرا-کیا-سورنتو و MVMX33-X22—آریزو-جیلی-بسترن-تیگو-هاوال-هایما-مزدا3-ولوو-زامیاد-لیفان X60-X50-برلیانس-چانگان-ام وی ام 315-ام وی ام 520-مزدا 323-گلف:
لیست قیمت حمل یدک کش و چرخگیر برای خودروهای خارجی زیر
مگان-آریا شاهین –نیسان پیکاپ –پاترول تک کابین-میتسوبیشی –موسو-پاترول دو در-سرانزا-ون –رونیز-ماکسیما-کمری-و MVMX33-X22 آریزو-جیلی-بسترن-تیگو-هاوال-هایما-مزدا3-زامیاد-لیفان X60-X50-برلیانس-چانگان-ام وی ام 315-ام وی ام 520-مزدا 323-گل-

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات

  1. یدک کش ورودیه ۴۵۰ الی ۵۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۱ هزار تومان
  2. چرخگیر ورودیه ۴۵۰ الی ۵۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۱ هزار تومان
  3. کفی (خودروسوار)داخل غرب تهران ورودی ۶۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۵ هزار تومان
  4. کفی (خودروسوار)خارج از شهر غرب تهران ورودی ۷۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۷ هزار تومان

خدمات تعرفه قیمت با احتساب مالیات

  1. یدک کش ورودی ۳۸۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۹ هزار تومان
  2. چرخگیر ورودی ۳۸۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۹ هزار تومان
  3. کفی (خودروسوار)داخل غرب تهران ورودی ۶۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۵ هزار تومان
  4. کفی (خودروسوار)خارج از شهر غرب تهران ورودی ۷۵۰ هزار تومان و به ازای هر کیلومتر ۱۷ هزار تومان

چطوری بهترین و حرفه ای یدک کش و کفی در غرب تهران را پیدا کنیم؟

جایی نروید.دقیقا در جای درستی ایستاده اید.اگر نیاز به خدمات حمل خودرو با جرثقیل،کفی،خودروبر یا یدک کش در غرب تهران دارید،غرب تهران در کنار شماست.فرقی نمی کند در چه روزی از هفته،چه ساعتی از شبانه روز،وسط دربی یا المپیک،هوای آفتابی یا برفی و از چه منطقه ای تماس بگیرید،تیم های امدادرسانی غرب تهران خیلی سریع در کنار شما حاضر می شوند.

شرکت غرب تهران دارای مجوز رسمی از اتحادیه امداد خودرو ها است و با بیش از ۱۲۰ خودروبر،یدک کش،کفی و امدادگر یکی از بزرگترین ناوگان امدادی در غرب تهران به شمار می رود.ما با ۱۳ سال سابقه در ارائه خدمات امداد خودرو،حالا توانسته ایم تا خدمات خود را هم از لحاظ کیفیت و جامعیت،گسترش و در تمامی مناطق غرب تهران قابل دسترس باشیم.شما می توانید برای درخواست یدک کش و کفی در غرب تهران از طریق شماره تلفن یا اپلیکیشن و سایت غرب تهران با ما همراه باشید.

خدمات یدک کش و حمل خودرو غرب تهران

با درخواست شما،به طوری پلیس وارانه،اپراتورهای غرب تهران با استفاده از موقیت یاب ها امدادگران خود را شناسایی و نزدیکترین آن ها به سوی شما ارسال می کنند.همه ی خدمات ارائه شده توسط غرب تهران به طور کامل ضمانت می شود و با تعرفه مصوب شده توسط اتحادیه از شما دریافت می شود.همچنین تمامی خودروها در زمان حمل و جابه جایی بیمه می شوند تا خیال شما از بابت سلامت خودرو راحت باشد.درصورت رخ دادن هر نوع مشکل،هزینه شما برگشت داده می شود.

خدمات تحت پوش ما در غرب تهران تمامی منطقه های ۲۲ گانه تهران است و امدادرسان های ما مناطق شمال،جنوب،شرق،غرب و مرکز غرب تهران را حضور دارند.در لیست بالا ما نرخ کرایه انواع یدک کش برای انواع خودروهای داخلی مثل ایران خودرو و سایپا و خارجی شامل هیوندا،کیا،کیا،تویتا

خدمات ما:

  1. حمل خودروی دارای خراب شده به تعمیرگاه ها معتبر
  2. حمل خودروی به مراکز بیمه
  3. حمل خودر برای تعویض پلاک
  4. حمل خودرو مسابقه ای

امداد خودر غرب تهران تضمین می کند که خدمات که با شما ارائه می شود با بهترین کیفیت با قیمت مصوب است.قیمت های غرب تهران طبق استاندارد است و هیچ مبلغ بیشتر از تعرفه از شما گرفته نمی شود.پشتیبان های غرب تهران به صورت ۲۴ ساعته آماده پیگیری مشکلات شما و حل آنها هستند.ما یک شرکت امدادرسانی هستیم که اولویت ما ارائه خدمات با کیفیت به شما است.ما امداد خودروی ماشین هیوندا در غرب تهران و ماشین های تویتا،بنز،جک،ایران خودرو،سایپا،بهمن موتور،تویتا را در غرب تهران انجام می دهیم.اگر نیاز به امداد خودرو یدک کش در شرق غرب تهران نیاز دارید فقط با ما تماس بگرید.

در زمان نیاز به خدمات امدادرسانی،همچون جرثقیل یدک کش،کفی در جاده و در هر بخشی از غرب تهران بزرگ،به عنوان یک انتخاب مطمئن کافیست تا با غرب تهران تماس گرفته و خودروی خود را به دست امدادگران و متخصصان با تجربه و ماهر ما بسپارید.شرکت امداد خودرو غرب تهران دارای مجوز رسمی تعمیرات و حمل خودرو در محل از اتحادیه بوده و آماده است تا خدمات یدک کشی و حمل خودرو را به صورت ۲۴ ساعته شبانه روز در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

غرب تهران دارای بیش از ۱۲۰ خودرو بر،یدک کش،کفی و امدادگر در تمامی مناطق غرب تهران است و شما در هر بخش و منطقه ای که باشید،می توانید از خدمات واحدهای امدادرسانی ما به صورت شبانه روزی و با قیمت مصوب اتحادیه بهره مند شوید.واحدهای امدادی سیار غرب تهران به صورت شبانه روزی از طریق موقیت یاب ها رصد شده و در کمترین زمان نزدیکترین امداد رسان به سوی شما ارسال خواهد شد.در صورتی که نیاز به یدک کشی فوری و سریع در غرب تهران دارید و هزینه و ضمانت خدمات امدادی از اهمیت بالایی برایتان برخوردار است،با ما تماس بگیرید.

جرثقیل در غرب تهران

هنگامی که خودرو شما در کانال می افتد و یا در اثر سانحه وارد دره می شود برای بالا کشیدن و بیرون آوردن اتومبیل خود احتیاج به جرثقیل دکل دار دارید.امداد خودرو در غرب تهران این جرثقیل را برای شما ارسال می کند تا به راحتی بتوانید ماشین های خود را جا به جا کنید.

امداد خودرو رها،ارزان،سریع،مطمئن،شبانه روزی،۲۴ ساعت،۷ روز هفته آماده ارائه خدمات حمل خودرو با جرثقیل و بالابر در تمام نقاط تهران از یدک کش و حمل تا مکانیکی سیار در محل در خدمت مشتریان عزیز میباشد.ارسال جرثقیل در تهران،اعم از جرثقیل بوم بلند و کفی دار،سبد دار و بالابر را در هر ساعت شبانه روز با قیمتی فوق العاده مناسب را از ما بخواهید.جابجایی و حمل محموله های خود را با خیالی آسوده به ما بسپارید.

شرکت ما از جمله شرکت هایی است که با در اختیار داشتن انواع جرثقیل ها برای کاربردهای مختلف،خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین،تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس …را با کمترین قیمت انجام می دهد.

شرکت جرثقیل تهران افتخار این را دارد که جابه جایی و حمل و نقل شما را با کمترین هزینه و کمترین خسارات احتمالی در وزن های متفاوت ۳ الی ۳۶۰ تن در تمامی نقاط تهران،در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

پنچر گیری در غرب تهران

دفتر کمک رسانی در غرب تهران می کوشد که به پنچرگیری لاستیک ماشین شما در ظرف مدت بسیار کوتاه و با سرعت عمل هر چه بیشتر اقدام کند.

پنچرگیری در محل یکی از چندین خدمات امدادی امداد خودرو رها است.

پنچری خودرو یکی از مواردی است که حتما در زندگی خود با ان مواجه شده اید ما در امداد خودرو رها با امدادگران اماده و همیشه در محل برای یاری رساندن به شما در این زمان ها اماده هستیم.

اگر خودرو شما پنچر شده و لوازم پنچری همراه شما نیست یا به هزاران دلیل قادر به پنچری خودرو خود نمی باشید کافی است فقط با امداد خودرو رها تماس بگیرید تا امدادگران ما در کمترین زمان و با قیمت مصوب کنار شما حضور یابند.

خدمات پنچرگیری سیار خودرو در امداد خودرو رها بصورت ۲۴ ساعته میباشد و امدادگران ما برای تمامی خدمات امدادی خودرو شما اعم از پنچرگیری در محل –پنچرگیری سیار خودرو –حمل خودرو با یدک کش –خودروبر –باطری به باطری سیار و…..بصورت شبانه روزی اماده خدمت هستند.

یاری رساندن به شما عزیزان در کمترین زمان افتخار ماست.

باطری سازی در غرب تهران

ممکن است که باطری اتومبیل شما خراب شده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد.در این صورت این شرکت به ارائه خدمات باطری سازی سیار به شما در هر ساعت از شبانه روز اقدام می کند.

باطری سازی سیار | تعمیر برق خودرو و باطری سازی در محل

جهت تعمیر برق خودرو خود کافیه با ما در تماس باشید تا نزدیک ترین باطری ساز سیار را در محل شما اعزام کنیم.

باطری سازی به معنی کلمه لغوی خود نیست یعنی فقط معطوف به باتری ماشین نمیشود بلکه کل سیستم برق خودرو شما را شامل میگردد.حال فرض کنید در کنار خیابان هستید و سیستم برقی خودرو شما دچار عیب میشود و نیاز به تعمیر دارید در آن موقع مغازه باطری ساز را از کجا میخواهید پیدا کنید ؟

خوشبختانه مجموعه یدک رسانی در خدمت نوین خود باطری سازی سیار را به خدمات خود اضافه نموده تا شما در هر جایی که باشید فقط با یک تماس گرفتن شماره باطری ساز و اندکی صبر باطری ساز سیار و کاربلد را در محل خود حاضر ببینید.

درخواست باطری سازی در محل

جهت انجام کلیه امور برقی خود کافیه دکمه درخواست امداد را فشار دهید تا کارشناسان ما به سرعت نزدیک ترین باطری ساز سیار را به سمت شما اعزام نمایند.

باطری سازی یک خودرو شامل تعمیر و تعویض تمام قطعات برقی یک ماشین میشود.مانند:تعویض یا تعمیر دینام خودرو،تعویض تسمه دینام،تعمیر برف پاک کن و موتور برف پاک کن،تعمیر چراغ های خودرو،تعویض باتری،انجام باتری به باتری،تعمیر دزدگیر،تعمیر شیشه بالابر،تعویض وایر و شمع های خودرو،سیم کشی خودرو و…تمامی این خدمات را مجموعه ما توسط تیم باطری سازی سیار خود در محل شما انجام میدهد.

باطری سازی سیار در محل
هزینه های تعمیر برق خودرو چقدر است؟

سیستم برقی خودروی شما یک شبکه پیچیده است که برای خدمات جامع به تجهیزات تشخیصی تخصصی نیاز دارد.که باطری ساز های سیار ما می توانند با عیب یابی از سیستم برق خودروی شما دسترسی داشته باشد و علت دقیق هر گونه مشکل برقی را شناسایی کند.برخی از وسایل نقلیه جدیدتر دارای یک سیستم کامپیوتری پیچیده هستند که با عملکردهای خودرو از جمله سنسورها،ترمزها،فرمان و غیره در تعامل است.عیب یابی این قطعات الکتریکی اغلب نیاز به استفاده از یک فناوری تشخیصی پیشرفته دارد که فقط از طریق یک تکنسین مجرب بر میآید.

پس میتوان گفت که مانند سایر انواع تعمیرات،هزینه های تعمیر برق خودرو بسته به نوع خودرویی که رانندگی می کنید،سال ساخت آن،میزان و نوع عیب برقی خودرو میباشد.

باطری سازی سیار ماشین

تشخیص مشکلات برق خودرو و تعمیرات برق خودرو در محل

در مورد باطری ساز سیار میتوان گفت یک تکنسین باتجربه عیب یابی تخصصی روی سیستم برق خودرو شما انجام می دهد تا علت خرابی را مشخص کند تا تعمیرات لازم جهت درست شدن خودرو را انجام میدهد.بازرسی باطری ساز سیار از باتری،وضعیت دینام و سلامتی سیستم برق خودرو می تواند تأیید کند که آیا خودرو می تواند قدرت کافی برای روشن شدن و حل شدن مشکل برقی خودرو باشید یا خیر.اگر سلامت باتری ماشین به خطر افتاده است باید تعویض شود.اطمینان حاصل کنید که باتری،کابل های مجاور،و لوازم الکترونیکی حساس شما به درستی کار می کنند و با یک تکنسین،سیستم برق خودروی خود را مورد بررسی قرار دهید.

نحوه پرداخت هزینه باطری سازی در محل برای خودرو به چه صورت میباشد؟

در ابتدا باید عنوان کرد که پرداخت در محل میباشد و نحوه پرداخت به ۳ صورت انجام میپذیرد یا به صورت نقدی یا به صورت انتقال وجه اینترنتی و یا پرداخت با دستگاه پز میباشد.در هر سه صورت که بیان شد میتوانید پرداخت خود را به باطری ساز سیار ما انجام دهید.

درخواست باطری سازی در محل

وقتی سوئیچ را می چرخانم صدای تق تق می شنوم.آیا مشکل از باتری است؟

اگر هنگام چرخاندن سوئیچ یا فشار دادن دکمه استارت موتور صدایی شنیدید،ممکن است قطعات برقی خودرو شما خراب شده باشد.تق تق معمولاً نشان دهنده تخلیه یا خرابی باتری ماشین است.اگر صدای چرک چرک می شنوید،ممکن است استارت خراب یا چرخ دنده حلقه فلایویل آسیب دیده باشد.

کفی بر خودرو در غرب تهران

اگر ماشین جدید خریداری کرده اید و قصد انتقال این خودرو را دارید می توانید از امداد خودرو در غرب تهران تقاضای کفی بر خودرو کنید.

انواع خودروبر

خودروبر کفی انواع مختلفی دارد که باید با توجه به ابعاد و نوع خودرو مورد حمل و تعداد خودروهایی که باید حمل شوند،مناسب ترین نوع آن را انتخاب کرد.

خودروبر تکی یا خودروبر کامیونت

این نوع از خودروبرها برای حمل خودرو در داخل شهر و برای مسافت های کوتاه مناسب هستند.اغلب در مواردی که فقط یک خودرو باید جابجا شود از این نوع خودروبر استفاده می شود.خودروبرهای کامیونت بطور معمول دارای یک وینچ هستند که از آن برای حمل خودرو استفاده می شود.

تریلر خودروبر

تریلر خودروبر معمولا برای جابجایی خودرو در مسافت طولانی بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند.تریلرهای خودروبر دارای ۲ نوع می باشند:

  1. تریلر با قابلیت حمل ۶ خودرو
  2. تریلر با قابلیت حمل ۸ خودرو

کفی دکل دار

استفاده از کفی دکل دار روش دیگری برای حمل خودرو است.در این روش خودرو به وسیله تسمه های بلند توسط جرثقیل بلند شده و روی کفی قرار داده می شود.نکته قابل توجه آن است که اولا تسمه ها در قسمت مناسبی از خودرو قرار گیرند که خودرو دچار آسیب مجدد نشود و ثانیا متناسب با وزن و شرایط خودرو از تسمه مناسب استفاده شود که استحکام کافی برای بلند کردن خودرو داشته باشه.
کاربردهای خودروبر کفی

حمل خودروهای صفر که هنوز پلاک نخورده اند

همانطور که می دانید خودرهایی که دارای پلاک ثبتی نیستند تا زمانی که پلاک نخورده باشند اجازه هیچ گونه تردد بین شهری و درون شهری را نخواهند داشت.بنابراین در چنین شرایطی برای حمل خودرو نیاز به خودروبر کفی استاندارد است که در امن ترین شرایط اتومبیل را جابجا نماید.

تحویل خودروهای سالم درب منزل

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که خودرو خود را برای تعمیر به تعمیرگاه فرستاده باشید و یا خودرویی را از شرکت درخواست داده اید و مایلید آن را درب منزل تحویل بگیرید،در این شرایط استفاده از کفی خودروبر بهترین انتخاب خواهد بود.

جایجایی خودروهایی با مشکل فنی یا فرسوده

در شرایطی که خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد بطوری که امکان روشن کردن و یا جابجایی آن وجود نداشته باشد تنها راه ممکن و ایمن برای انتقال خودرو به تعمیرگاه استفاده از خودروبر خواهد بود.البته در بعضی مواقع به حدی خودرو فرسوده و از کار افتاده است که باز هم امکان روشن شدن و حرکت خودرو وجود ندارد.در این شرایط هم باید از خودروبر استفاده کرد.

حمل و نقل خودروهای کلاسیک و قدیمی

گاهی مواقع شما قصد جابجایی خودروهای کلاسیک و قدیمی را دارید.این خودروها اغلب اجازه تردد نداشته و جنبه نمایشگاهی دارند در این شرایط نیز برای جابجایی خودرو تنها گزینه ممکن استفاده از خودروبر کفی استاندارد خواهد بود.

حمل خودروهای تصادفی

متاسفانه در بعضی از حوادث رانندگی،شدت تصادف و خسارت وارده به حدی است که امکان حرکت خودرو به خودی خود وجود نداشته و احتمال تشدید خسارات وجود خواهد داشت.بنابراین در این مواقع اولین اقدام برای جابجایی خودرو تماس با مراکز حمل خودرو با کفی استاندارد است تا از بروز سوانح بعدی جلوگیری شود.

حمل ادوات و تجهیزات کشاوزی

برخی مواقع نیاز است تا تجهیزات کشاورزی از مکانی به مکان دیگر جابجا شود.از آنجایی که امکان تردد این وسایل در مسیرهای جاده ای امکانپذیر نیست بهتر است از خودروبر برای جابجایی آنها استفاده شود.
حمل ماشین آلات صنعتی یا وسایلی که امکان تردد در جاده های شهری و بین شهری را ندارند

حمل ماشین آلات صنعتی به محل کارخانه یکی از موارد بسیار معمول می باشد.در این شرایط استفاده از خودروبر گزینه مناسبی خواهد بود.مواردی را در نظر بگیرید که قصد جابجایی وسیله نقلیه ای را دارید که امکان تردد آن روی خشکی وجود ندارد مانند قایق های تفریحی یا قایق موتوری.هرچند ممکن است به ندرت چنین نیازی حس شود اما باز در این شرایط هم کفی خودروبر گزینه اول برای حمل می باشد.

مزیت استفاده از خودروبر

همانطور که در این مقاله اشاره شد مزیت اصلی استفاده از خودروبر،ایمنی در حمل و نقل خودرو و صفر شدن احتمال خسارت به خودرو می باشد.البته نباید فراموش کرد که خودروبر حرفه ای و معتبری انتخاب شود که علاوه بر متناسب بودن با نیاز شما استاندارد بوده و توسط افراد مجرب انجام شود.بطور مثال خودروبرهایی که دارای سیستم هیدرولیک برای جابجایی خودرو هستند،علاوه سهولت استفاده امکان بروز خسارت را بسیار کاهش خواهند داد.همچنین خودروبرها بدلیل داشتن نگهدارنده های استاندارد در اطراف خودرو،امکان لغزش و جابجایی خودرو در حال حمل را از بین برده که علاوه بر تامین امنیت از بروز خسارت و سانحه جلوگیری می کنند.

باطری به باطری در غرب تهران

اگر در حین رانندگی باطری خودرو شما روبه اتمام می رود شما در هر جایی که حضور داشته باشید می توانید از امداد خودرو در غرب تهران درخواست باطری به باطری کردن ماشین خود را کنید.این مرکز به سرعت این کار را برای شما عزیزان انجام می دهد.

باتری به باتری در محل |انجام باطری به باطری سیار

جهت انجام خدمات باتری به باتری در محل میتوانید با کارشناسان ما در پایین هم این صفحه گفتگوی آنلاین داشته باشید و ثبت درخواست نمایید و یا با شماره تماس حاصل نمایید.

برای آموزش و نحوه انجام باتری به باتری میتوانید مقاله زیر را تا انتها مطالعه نمایید و به صورت کامل باتری به باتری ماشین را آموزش ببینید.همچنین جهت خرید کابل باطری به باطری نیز میتوانید با شماره تماس حاصل نمایید.

بسیاری از مردم به دلیلایل مختلف دیر به دیر به ماشین خود استارت میزنن و کم رانندگی کمتری میکنند و اغلب ماشین خود را برای چند روز یا حتی هفته ها پارک نگه می دارند و یا چراغ خودرو خود را روشن میگذارند.با پارک بودن ماشین،باتری ماشین تخلیه می شود.این امر خصوصاً در مورد وسایل نقلیه نسبتاً جدید با سیستمهای الکترونیکی متنوع که حتی در هنگام پارک خودرو نیز انرژی مصرف می کنند صادق است.در نتیجه،ا بسیاری از رانندگان برای روشن کردن خودرو خود به مشکل خورده اند.به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله روش باتری به باتری کردن خودرو را آموزش دهیم.باشد که مفید واقع گردد.

چه در حال رفتن به یک سفر جاده ای باشید و چه در حال رفت و آمد به محل کار یا مدرسه هستید،یکی از چیزهایی که می تواند سرعت شما را کاهش دهد باتری ماشین است که شارژ خود را از دست داده است.اگر می توانید یک جامپر استارت داشته باشید و یا یک دستگاه شارژ باتری ماشین داشته باشید،

باید قبل از اینکه دوباره به جاده بروید،اجازه دهید باتری برای مدتی شارژ شود.و این موضوع جهت سرعت بخشیدن به کار شما بسیار موثر است.چرا که با داشتن یک شارژر باتری ماشین و یا جامپر استارت میتوانید با دادن یک شوک به باتری،به سرعت ماشین را روشن نمایید.البته فراموش نکنید این موضوع برای زمانی صادق است که دینام خودرو شما سالم باشد و بعد از روشن شدن خودرو بتواند باتری ماشین شما را شارژ نماید.

نحوه ارتباط با امداد خودرو در غرب تهران

شما عزیزانی که ممکن است نیاز به کمک رسانی های جاده ای پیدا کنید به طرق مختلفی می توانید با امداد خودرو در غرب تهران ارتباط برقرار کنید و درخواست امداد رسانی از این مرکز برای تعمیر خودرو خود را داشته باشید.شما می توانید به طور حضوری با امداد خودرو در غرب تهران ارتباط برقرار کنید و با این روند از سرویس های این شرکت بهره برید.از طرف دیگر در صورتی که توانایی حضور در مرکز را ندارید می توانید به راحتی به طریق غیر حضوری با برقراری ارتباط تلفنی و یا اینترنتی به واسطه سامانه رسمی این شرکت سرویس های مورد نیاز خود را درخواست کنید.

بررسی مشکل خودرو شما در رویارویی با مشکل

زمانی که در رانندگی و در جاده غرب تهران در اتومبیل خود با مشکلات گوناگونی روبه رو می شوید اگر دارای تخصص در زمینه تعمیرات خودرو ندارید نباید ماشین را به اصطلاح دست کاری کنید.زیرا در این صورت امکان دارد که آسیب های جدی تری به قطعه های مختلف خودرو خود وارد کنید و این موضوع ممکن است موجب شود که مشمول پرداخت هزینه های بیشتری برای تعمیر اتومبیل شوید.

از این رو بهتر است که صبر و تحمل داشته باشید تا امداد خودرو در غرب تهران افراد متخصص خود را به سوی شما رهسپار کند و این افراد با دقت هر چه بیشتر به بررسی نقص ها و مشکلات موجود در ماشین شما اقدام کنند.سپس با توجه به حیطه کاری و تخصصی که دارند به رفع مشکلات موجود بپردازند.اگر در صورت ایجاد مشکل در خودرو به لوازم ماشین خود دست بزنید حتی این امکان وجود دارد که به خودتان نیز از نظر جسمی آسیب وارد کنید.

معرفی امداد خودرو غرب تهران

باید توجه داشته باشید که مرکز امداد خودرو غرب تهران یکی از شرکت های کمک رسانی در کشور ما است که به دلیل خدمات رسانی بهینه به مردم در میان بسیاری از افراد جامعه ما محبوب واقع شده است.این شرکت کمک رسانی غرب تهران همیشه می کوشد که به درخواست های مشتریان خود به درستی پاسخ دهد.

از این جهت کمک های ارزنده ای را در ارتباط با مشکلات جاده ای به این اشخاص ارائه می دهد و البته این موضوع هم اهمیت زیادی دارد که همیشه افراد کارشناس را برای بررسی خرابی های اتومبیل های شما استخدام می کند و از علم و دانش این افراد در راستای تعمیرات انواع ماشین های شما به نحو احسن استفاده می کند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا