علمی و پزشکی

بستری بیش از هفت هزار کرونایی در تهران/احتمال خیزهای جدید با تغییر در رفتارهای ازدحامی

فرمانده عملیات کرونا در کلانشهر تهران توضیحاتی درباره وضعیت شیوع کرونا 19 در تهران ارائه داد.

به گزارش شبکه ، دکتر علیرضا زالی در مورد وضعیت تاج در تهران موارد زیر را گفت: مجتمع های بیمارستانی جدید تهران کمتر از گذشته است. با این حال ، کاهش سریع نبود. در مجموع ، تعداد بستری های جدید در تهران حدود 1200 مورد بود که 182 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند.

وی در حال حاضر تعداد 7،350 بیمار بستری در تهران را دارد که 1900 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند. در نتیجه تلاش تیم ترخیص ، 1100 بیمار مرخص شدند.

زالی ادامه می دهد: “تعداد بیماران سرپایی ما نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است.” در 24 ساعت گذشته ، حدود 11700 بیمار به بیماران سرپایی ارجاع شدند که نسبت به هفته قبل کمتر است ، اما تحت فشار قرار دارند زیرا بیش از 7000 بیمار در تهران بستری هستند. در تهران ، در حال تغییر به شیب ملایم تری نسبت به سایر استان ها است.

وی همچنین گفت: “نکته بسیار مهم این است که آمار سرپایی ما ، با بیش از 10 هزار بیمار ، نشان می دهد که شهر تهران و استان هنوز در وضعیت ناپایداری هستند و ممکن است تغییرات در رفتار ازدحام افزایش یابد.” به یک بیماری جدید تبدیل شوید.

زالی در برنامه تلویزیونی خود تأکید کرد: “ما در آستانه عید فطر هستیم و سفرهای خانوادگی یا خانوادگی می تواند اوضاع را بدتر کند.” بنابراین ، ما خواهان همکاری شما با همه شهروندان هستیم تا بتوانیم هفته آینده فضای بهتری را سپری کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا