اقتصادی

بزرگترین پروژه اصلاح سیستم های روشنایی کشور کلید خورد

بزرگترین پروژه برای بهبود سیستم روشنایی کشور آغاز شده است.

بزرگترین پروژه برای بهبود سیستم روشنایی جاده های داخلی و بین شهری ، که باعث کاهش مصرف نیروگاه 500 مگاواتی می شود ، امروز آغاز شده است.

در همین راستا ، به گزارش شبکه ، محمد حسن متولی زاده ، مدیر عامل شرکت توانیر ، در مراسم راه اندازی پروژه ملی گفت که توانیر این پروژه را به عنوان روزهای سرد سال با افزایش مصرف سوخت گاز انجام داده است. ما می خواهیم به کاهش مصرف سوخت در کشور کمک کنیم.
وی با اشاره به اینکه مصرف سوخت گاز نیروگاه در روزهای سرد افزایش می یابد ، گفت: “پس از عبور موفقیت آمیز از قله گرم تابستان امسال ، اکنون با همکاری خوب مردم در شرایط سرما و تاج به دست آمده است. در عملیات سراسری ، ما به مصرف گاز نیروگاه اعتقاد داریم. برای کاهش مصرف ، تصمیم گرفته شد که از ظرفیت بهبود چراغ خیابان برای کاهش مصرف برق کشور استفاده شود.
متولی زاده افزود که توانیر این کار را از طریق تحقیقات تخصصی انجام می دهد. می توانید مقداری از میزان نور راهروها ، به ویژه بزرگراه ها و بزرگراه ها را تنظیم کنید.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت اصلاح سیستم روشنایی خیابان باعث کاهش مصرف برق می شود. کاهش مصرف برق در نهایت باعث کاهش مصرف سوخت نیروگاه ، کاهش آلودگی ، محافظت از محیط زیست و بهره مندی از اقتصاد ملی می شود.
متولی زاده با ابراز امیدواری از همکاری مردم و همه نهادها با صنعت برق در این پروژه ، تأکید کرد: صنعت برق همیشه آماده است تا در مورد اجرای پروژه نظر نخبگان را بدست آورد.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: عموم مردم می توانند محیط کار یا خانه را فقط یک درجه کاهش دهند و لوازم الکتریکی اضافی را نیز در این دوران متفکر خاموش کنند. از قطع برق به دلیل محدودیت های سوخت نیروگاه جلوگیری کنید.

این پروژه توسط تیم عملیاتی شرکت پخش در سراسر کشور انجام می شود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا