اقتصادی

بررسی تقاضای تفحص از نحوه اختصاص یک میلیارد یورو مقابله با کرونا در کمیسیون برنامه

سخنگوی کمیته بودجه برنامه‌ای شورای اسلامی در جلسه امروز از بررسی اختصاص یک میلیارد یورو برای مقابله با کووید۱۹ و بررسی درخواست تحقیق و تفحص خبر داد.

محمدمهدی مفتح در گفت وگو با شبکه، در تشریح جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بررسی به دلیل بحران کرونا

او توضیح داد: سوال متقاضی میزان ارز و مبلغ دقیق تخصیصی بود. در این رابطه دیوان محاسبات گزارشی را ارائه کرد. در نهایت، از طریق گفت‌وگو با متقاضی تحقیق/تحقیق، در صورت وجود اطمینان، درخواست حسابرسی/سرمایه‌گذاری با گزارش هیئت حسابرسی و بازرسی خاتمه می‌یابد.

وی با اشاره به حضور غلامرضا ملابیگی و سیدمحمدهادی راجی کاندیدای حقوقی شورای نگهبان گفت: در این جلسه برنامه های خود را تشریح کردند.

سخنگوی کمیته برنامه، بودجه و محاسبات همچنین گفت: در این جلسه مسئولان شرکت ملی گاز و بنیاد مسکن برای رفع ابهامات بین دو دستگاه در خصوص آسفالت روستایی پس از گازگرفتگی حضور داشتند. طبق آیین نامه شرکت گاز دولتی، پس از حفاری روستا برای لوله کشی، هزینه آسفالت باید پرداخت شود و بنیاد مسکن هزینه آن را پرداخت کند.

وی گفت: بر اساس توضیحات بنیاد مسکن، شرکت ملی گاز هیچ اعتباری برای این پرونده پرداخت نکرده است، اما یکی از مسئولان شرکت گاز کشور گفته است که اعتبارات آسفالت طبق فهرست به بنیاد مسکن پرداخت شده است. . در استان پس از بحث و بررسی پس از بررسی های بیشتر مقرر شد مبلغ پرداختی برابر با میزان خسارت حفاری باشد تا بتوان به خوبی در جاده های کشور آسفالت ریزی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا