برترین های کسب و کارعمومی

بررسی انواع مختلف سایبان مغازه از لحاظ قیمت گذاری

سایبان برقی از بهترین تجهیزات در هر نقطه ای است که به مصرف کننده این امکان را می دهد بدون اینکه گرمای آفتاب ، ریزش باران و برف اذیتش کند در سایه ای امن به استراحت بپردازد.سایبان برقی در منزل ، مغازه ها ، ویلا و هر جای دیگری که شما بخواهید در هر ابعاد ، طرح و رنگی قابل اجرا و نصب است. مثلا در بالکن اگر از سایبان برقی استفاده کنید دیگر دغدغه ی آسیب دیدن به گلدان ها ، ریخت آشغال توسط همسایه ها در طبقات بالا ، داغ شدن بیش از حد بالکن و عدم توانایی گذراندن اوقات فراغت و … نخواهید داشت و از همه مهمتر با نصب سایبان بالکن یا هر نقطه ی دیگری که سایبان برقی نصب می کنید را از ظاهری ساده به زیباترین و مدرن ترین ظاهر تبدیل خواهید کرد.

کاربرد سایبان برقی در ساختمان ها معمولا بالاي تراس و پنجره ها، روي بام، حياط و بالاي مغازه ها و … مي باشد.سایبان برقی برای کافی شاپ ها، رستوران هاو هتل هایی که می خواهند از فضای بیرونی برای رفاه حال مشتریان به منظور صرف شام، مهمانی و… فضایی امن را ایجاد کنند بسیار مفید خواهد بود.

پارچه های به کار برده شده در سایبان مغازه برقی علاوه بر استحکام بسیار بالا ،تنوع زیادی را در رنگ بندی دارا می باشد.سایبان برقی سبکي نو و کاربردي در صنعت ساختماني ايجاد نموده که در مقايسه با مدل هاي قديمي و سنتي کاملا متفاوت مي باشد.سایبان برقی فرصتی است تا بتوانیم از فضای بیرونی خانه حتی در روزهای گرم و آفتابی تابستان هم لذت ببریم. در ضمن سایبان برقی را در هر جایی می توان نصب کرد.

از مزایای سایبان برقی می توان این مورد را ذکر کرد که سایبان برقی به مالکان اجازه می‌دهد که شرایط هوای اطراف را آن طور که می‌خواهند تنظیم کنند.در شرایط آب و هوایی نامطلوب می توانند از مزایای سایبان برقی استفاده نموده و با باز و یا بسته نمودن آن به صورت اتوماتیک و یا دستی با این شرایط نامطلوب مقابله نمایند.

Reviewing different types of shop awnings in terms of pricing

از دیگر مزایای سایبان برقی می توان موارد زیر را دکر نمود:

تبلیغات برند با استفاده از سایبان برقی از جمله مزایای سایبان برقی می باشد.خنک بودن حدود ۳۰ درجه ای هوای زیر سایبان برقی در فصول گرم سال از دیگر مزایای سایبان برقی می باشد.سایبان برقی به دلیل جلوگیری کردن از تابش مستقیم آفتاب سبب خنک تر شدن فضای داخل مغازه نیز می شود که از دیگر مزایای سایبان برقی می باشد.با خنک تر شدن فضا به دلیل وجود سایبان برقی استفاده از سیستم تهویه در داخل فضا نیز کمتر شده که از مزایای سایبان برقی به حساب میآید.

پوشاندن سلول های خورشیدی با استفاده از سایبان برقی نیز از مزایای سایبان برقی می باشد.با استفاده سایبان برقی که در سر در پنجره ها نصب می شود سبب عدم برخورد اشعه خورشید به لوازم و عدم رنگ پریدگی آنها خواهد شد که از جمله مزایای سایبان برقی محسوب می شود.با استفاده از جداره های شیشه ای در اطراف سایبان برقی می توان آن را به وسیله ای چند منظوره جهت استفاده از آن در سایر فصول نیز شد که از مزایای سایبان برقی های به این صورت می باشد.

سایبان برقی برای پارکینگ:

همواره اتومبیل ها از اشعه مضر UV خورشید،نورآفتاب،شیره درختان،فضولات پرندگان،برف،باران های اسیدی و… در معرض آسیب هستند،اگر از نظافت روزانه اتومبیل خود خسته شده اید.یا به دنبال تامین سایه ای خنک برای آن هستید،ما محصول سایبان متحرک متین با پوشش پارچه PVC را به شما پیشنهاد می کنیم.

این سازه که قابلیت جمع شدن و متحرک بودن را دارد و زمانی که شما احتیاج به فضای آزاد و استفاده از نور را دارید با استفاده از ریموت آن را بسته و در زمان پارک خودرو مجدد با استفاده از ریموت آن را باز کرده و می توانید از سایه دلنشین آن استفاده کنید.اندازه و ابعاد سایبان متحرک پارکینگ با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است.معمولا طول سایبان به اندازه طول خودرو (4 تا 5.50) و میزان پیشروی(بازشو) سایبان به اندازه عرض خودرو(1.80 تا 2.20) قابل تغییر است و براساس نیاز مشتری می توان تا عرض 2.50 یا 3 متر این محصول را اجرا نمود.هزینه ای که برای خودروی خود یا منازل یا حیاط آن کرده اید را حفظ نمایید.

اگر با وجود هزینه ای که برای منزل و حیاط آن کرده اید نمی توانید از پارکینگ آن استفاده کنید و زیبایی و سلامت بدنه خودرو برایتان اهمیت دارد، ما یک سایبان ایمن،امن،کارا،فنی و زیبا را به شما معرفی می کنیم.پارچه های مورد استفاده در محصولات شرکت ما در از بهترین نوع با قابلیت شستشو و نصب آسان،کاملا ضد آب،سبک و درعین حال مقاوم در برابر آب باران،اشعه خورشید،سرما،گرما است.

امروزه در اکثر پروژه‌های معماری، تمایل به استفاده از سقف متحرک حتی در متراژ کم بسیار به چشم می‌خورد. در حال حاضر سقفهای متحرک با 4 نوع متریال در ایران عرضه میگردد. سقف متحرک پارچه‌ ای، سقف متحرک شیشه‌ ای، سقف متحرک آلومینیومی، سقف جمع شونده پلی کربنات. در بین این چهار مدل سقف برقی پارچه ای 90 درصد از حجم تقاضای بازار را به خود اختصاص داده‌ است.

سقف آلومینیومی از فریم‎ آلومینیومی و تیغه‌های دو جداره آلومینیومی به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل می‌شوند. که این لوورها یا تیغه های آلومینیومی در سه حالت ثابت –حالت چرخشی و حالت چرخشی جمع شونده اجرا میگردند. قیمت این نوع محصول به نسبت به سایر محصولات بسیار بالاتر میباشد دلیل این افزایش قیمت، گران بودن فلز آلومینیوم و میزان مصرف زیاد آلومینیوم در این نوع از سقفها میباشد.

سقف پارچه ای از سازه ی تمام آلومینیومی با آلیاژ مرغوب 6063 وغشاء PVC به عنوان عنصر پوشاننده سطح سقف تشکیل می‌شوند.این محصول به نسبت سایر محصولات برقی هزینه کمتری را به خود اختصاص می‌دهد. علت این امر سبک بودن این سقفها به نسبت انواع شیشه‌ای و ارزانتر بودن غشاء PVC  به نسبت پنل آلومینیومی است. سقف جمع شونده پارچه‌ای کاربردی ترین محصول متحرک میباشد و به همین سبب 90 درصد از حجم تقاضا در بازار سقفهای جمع شونده را به خود اختصاص داده‌ است.

سایبان برقی چیست؟

سایبان برقی یک سیستم متشکل از سازه ها و یک پوشش متحرک می باشد که با کمک جریان برق که متصل به یک موتور می باشد می توان آن را در وضعیت های دلخواه قرارداد،در اصل ممکن است سایبان به صورت تاشو و متصل به دیوار یا بالای درب یا پنجره باشد یا به صورت چتری باشد که در همه ی این مدل ها نیروی الکتریکی متصل به یک موتور وظیفه تغییر وضعیت سایبان را به عهده دارد .

سایبان برقی و انواع آن

از سایبان برقی می توان جهت آفتاب گیری و مقاومت در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه های مضر استفاده کرد. همچنین در روز های بارانی و سرد سال نیز می توان برای جلوگیری از رطوبت باران و برف، گرد و خاک اضافی هوا و از آن ها استفاده نمود. سایبان ها دارای تنوع گوناگونی می باشند و می توان از آن ها به عنوان یکی از عوامل زیبایی فضا نام برد.

از همین رو در هنگام انتخاب و خرید سایبان می بایست به هماهنگی آن با مکان و فضا توجه کافی نمود. به طور کلی سایبان برقی به دو نوع ثابت و متحرک تقسیم می شوند. نوع متحرک نیز خود به دو نوع دستی و برقی تقسیم خواهد شد. به طور کلی چادر سایبان ها از سه مدل برزنتی، فلکسی و ترانزیتی تشکیل شده اند. در ادامه به توضیح هرکدام از انواع سایبان های برقی به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

  • سایبان ثابت: سایبان های ثابت بر روی قاب یا قالب های چوبی و فلزی نصب می شوند و از آن ها به صورت ثابت در محیط استفاده می شود. اینگونه سایبان ها امکان جمع آوری و یا انتقال به محیط دیگر ندارند و دارای یک قاب جوش داده شده به صورت دائمی و متصل بر روی دیواراند. از مزایای این نوع از سایبان ها می توان به محکم و با دوام بودن، حفاظت کامل در برابر انواع آب و هوا و ایده آل برای مناطق کوچک تر همچون پنجره ها و درها اشاره کرد.
  • سایبان متحرک: سایبان متحرک به نوعی از نورگیر سقفی گفته می شود که کاربرد بسیاری داشته و می توان از آن جهت باز یا بسته کردن به صورت دستی یا موتوری استفاده کرد. از سایبان های متحرک در حیاط ها، پارکینگ ها، استخر ها و … استفاده می شود و امکان تغییر زاویه آن ها با توجه به سلیقه و شیب دلخواه مشتری وجود دارد.
  • سایبان متحرک تاشو: سایبان متحرک تاشو دارای کاربرد های فراوان آن هم در محوطه های بزرگ و کوچک می باشد. برای مثال امکان استفاده از این نوع سایبان حتی در بالکن های کوچک نیز وجود دارد. از سایه ی این سایبان ها می توان به میزانی که مورد نیاز است استفاده کرد. کاربرد اصلی سایبان های متحرک تاشو در پارکینگ ها، استخر ها و حیاط ها می باشد.
  • سایبان متحرک کشویی: سایبان های کشویی با وجود آنکه به خانه متصل شده اند، اما امکان باز کردن و به عقب برگرداندن آن ها به میزان دلخواه وجود دارد. این سایبان ها امروزه دارای محبوبیت های فراوانی میان مردم می باشند می باشند چرا که دارای انعظاف پذیری مناسبی بوده و همچنین دارای موتور الکترونیکی هستند که از این طریق باز و بسته کردن آن ها تنها با فشردن دکمه ریموت کنترل به صورت خودکار و اتوماتیک فراهم شده است. از مزایای استفاده از سایبان های متحرک کشویی می توان به قابلیت نصب بر روی دیوار یا سقف، قابلیت برداشته شدن در آب و هوای نامناسب، هزینه نگهداری پایین و مناسب بودن برای استفاده در حیاط و ویلا اشاره کرد.
  • سایبان فنری بازویی (سیم بکسلی): سایبان فنری بازویی دارای دو بازوی اصلی می باشد که داخل آنها از فنر استفاده شده است که وظیفه باز و بسته کردن را به عهده دارند.
  • سایبان چتریاین مدل سایبان بر روی یک پایه اصلی متصل می شود و مانند یک چتر در باز و بسته شدن عمل می کند که موتور الکتریکی در نوع برقی آن این وظیفه را اجرا می کند.
  • سایبان باکسیاین سایبان دارای یک باکس متصل به دیوار می باشد که هنگام جمع شدن سایبان داخل آن قرار می گیرد و فضای کمی اشغال می کند.
  • سایبان دو طرفه: این مدل سایبان دارای دو سمت مجزا جهت باز و بسته شدن می باشد که این امکان را ایجاد می کند که هر زمان نیاز بود سمت مورد نظر را جمع یا باز کنید.
  • سایبان زنجیریمانند سایبان سیم بکسلی دارای بازوان اصلی می باشد. اما داخل آن ها به جای فنر از زنجیر استفاده شده است که سایبان مناسبی جهت اماکنی است که باد و طوفان های شدید در آنجا می وزد.
  • سایبان شیدیکی از سایبان برقی دیگر شید می باشد که میتوان آن را به عنوان پرده در خانه استفاده نمود و برقی بودن آن این امکان را ایجاد می کند که با یک ریموت کنترل آن را باز و بسته نمایید. همچنین می توان از آن ها به عنوان یک سایبان تبلیغاتی نصب شده در پشت شیشه یا ویترین مغازه ها نیز استفاده نمود. سایبان شید را به نام های پرده، شید رول، پرده برقی، پرده اتوماتیک نیز می شناسند.

سایبان های برقی چه کاربرد هایی دارند؟

سایبان های برقی دارای کاربرد های فراوانی بوده و به دلیل قابلیت های ویژه خود جایگزین سایبان های مکانیکی شده اند. از جمله کاربرد های سایبان ها برقی می توان در موارد زیر اشاره کرد :

  • انواع فروشگاه ها
  • مغازه ها
  • پارکینگ ها
  • تراس یا بالکن خانه
  • انجام تبلیغات برند ها و شرکت ها
دکمه بازگشت به بالا