اقتصادی

بخشنامه‌ها و مقررات فولادی را در تلفن همراه خود داشته باشید

مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران به روزرسانی جدیدی را برای این پایگاه داده منتشر کرده است.

به گزارش شبکه ، طبق اعلام انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران ، سید محمدرضا دانشگر با انتشار به روزرسانی جدید این پایگاه داده گفت: تولیدکنندگان و فروشندگان در حال به روزرسانی هستند. با این حال ، بخش جدیدی به این نرم افزار اضافه شده است که اکنون بخشنامه ها و مقررات نامیده می شود و سایر بخش ها تکمیل شده اند.

وی افزود: “بنابراین ، نسخه جدیدی از برنامه ارائه شده است. برای دریافت این اطلاعات جدید ، کاربران باید نسخه جدیدی از برنامه را از وب سایت انجمن www.steeliran.org بارگیری و نصب کنند یا نرم افزار نصب شده روی تلفن را به روز کنند.” آی تی.

به گفته وی ، مهمترین به روزرسانی ها در نسخه جدید برنامه ملی اطلس فولاد ایران شامل افزودن بخش دستورالعمل ها و مقررات و به روزرسانی اطلاعات ، افزودن آمار ماهانه فولاد ایران و جهان ، افزایش تعداد کارخانه های تولید فولاد به 311 شرکت و افزایش تعداد آنها است. . تأمین کنندگان فولاد و زنجیره فولاد به 665 شرکت برای به روزرسانی اطلاعات خط تولید واحدهای جدید فولادی ، به روزرسانی و بهبود رابط برنامه با توجه به بازخورد دریافت شده از کاربران و مدیران فولاد.

مدیر پروژه اطلس ملی فولاد ایران همچنین تعداد حساب های کاربری فعال برنامه ISPA APP را با بیش از 2500 کاربر تا پایان دسامبر اعلام کرد و گفت که بیش از 500 کاربر روزانه به استفاده از این نرم افزار ادامه می دهند. علاوه بر این ، زیرساخت های لازم برای افزودن بخش های پیشنهاد و حراج به این نرم افزار فراهم است. وی امیدوار است که این بخش تا پایان سال جاری به اطلس ملی فولاد ایران اضافه شود.

لازم به ذکر است که اطلس ملی فولاد ایران پایگاه داده ای جامع از زنجیره آهن و فولاد ایران است که علاوه بر نقشه با برنامه های موبایلی نیز همراه است. بنابراین ، در هر زمان و هر مکان ، می توانید به اطلاعات بیش از 300 کارخانه فعال و پروژه های فولادی در سراسر کشور و بیش از 650 تامین کننده عمده صنعت فولاد دسترسی پیدا کنید. اطلس ملی فولاد ایران با حمایت وزارت صنعت ، معدن و تجارت و ایمیدرو و مشارکت کارخانه های برجسته زنجیره آهن و فولاد کشور توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تهیه و منتشر و به روز می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا