علمی و پزشکیبرترین های کسب و کار

با فروش مکمل بدنسازی طریقه مصرف اش چطور است؟

خرید مکمل ورزشی از داروخانه اینترنتی نیز روش جدیدی است که بسیاری از بدنسازان، مربیان و ورزشکاران از آن استقبال کرده اند. امروزه ترکیبات و مکمل های شیمایی بسیاری در بازار وجود دارند که با نام چربی سوز قوی به فروش می رسند. سایت و مجموعه داروبوم تحت نظر دکتر نورانی نیا فعالیت میکند در کل، کار فروش و ارائه داروهای بدون نسخه را انجام میدهند. فروش مکمل مرغوب با این که اکثرا توسط داروخانههای معتبر انجام میشود، اما گاهی همین فروش هم ممکن است توسط برخی واردکنندهها با خطا روبه رو شود. رژیم غذایی، کنترل قند خون و زمانی که در خارج از منزل میگذرانید ممکن است در وزن افراد نقش داشته باشد. تحقیق دیگری ثابت کرده است که مصرف کلسیم محصولات لبنی میتواند در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ در کاهش وزن کمک کند. این ۸ مکمل چربی سوز برای بانوان به هیچ وجه جامع نیست، اما شامل تعدادی از مکملهای برتر است که تاثیرگذاری آنها ثابت شده است. برای موفقیت و پیشرفت به عنوان یک بدنساز، به چیزی بیش از قدرت عضلانی یا مهارت ورزشی نیاز است. ویتامین B-12 فقط در محصولات حیوانی وجود دارد در نتیجه گیاهخواران ممکن است برای مصرف کافی این ویتامین دچار مشکل شوند.

اگر سطح آهن در بدن یک فرد پایین باشد، ممکن است اکسیژن کافی به عضلات او ارسال نشود. از آنجایی که شواهد علمی کافی در خصوص نفع مصرف این مواد وجود ندارد و اکثر افراد انتظار مشاهده تغییرات غیر معمولی از آنها دارند. همچنین در شرایطی که افراد در ورزش آسیبهای جزیی میبینند، ممکن است نیازمند مصرف مکمل های و مولتی ویتامین ها باشند تا بدن آنها بتواند سریعتر سلامت خود را بهدست آورد. موثرترین روش برای افزایش چربی سوزی یک برنامه ترکیبی از تمرینات ورزشی و برنامه غذایی درست است. چربی سوزهای قوی ترکیبی از مواد گیاهی مختلف هستند که باعث افزایش دمای بدن شده و کمک می کنند تا کالری بیشتری را در طول تمرینات ورزشی بسوزانید. این میوه سرشار از فیبر بوده و به همین دلیل احساس سیری طولانی مدتی را برای بدن ایجاد می کند و مانع از پرخوری در طول روز خواهد شد. افرادی که روزانه یک عدد گلابی می خورند معمولا کالری کمتری در طول روز دریافت خواهند کرد و همچنین میزان چربی سوزی آن ها نسبت به سایر افراد نیز بیشتر خواهد بود. البته تحقیقات بیشتری نیاز است تا بررسی شود که آیا مصرف کلسیم تأثیر قابلتوجهی روی کاهش وزن دارد یا تأثیر آن اندک است.

تحقیقات انجام شده نشان میدهد که مصرف کلسیم همراه به ویتامین D میتواند در کاهش وزن ناشی از رژیم غذایی، تأثیرگذار باشد. کلسیم علاوه بر اینکه برای سلامت استخوانها مفید است، نقش مهمی در کنترل قند خون و داشتن متابولیسم سالم دارد. برای مصرف مکمل منیزیوم، ابتدا باید با پزشک مشورت کنید. افراد باید سالانه سطح ویتامین D خود را بررسی کنند و در صورت پایین بودن، با مصرف مکمل زیر نظر پزشک، کمبود بدن را جبران کنند. به زبانی ساده بهترین مکملهای بدنسازی سرشار از ویتامینها، پروتئینها، اسیدهای آمینه و همچنین اسیدهای چرب ضروری، کراتین و محصولات چربیسوز و تقویت کنندههای تستوسترونی هستند که یا در یک محصول به صورت یکجا وجود دارند و یا ورزشکاران از آنها به صورت تلفیقی استفاده میکنند. افزایش دهندههای وزن، بهترین انتخاب برای کسانی هستند که باید کالری مصرفیشان را افزایش دهند. این جزء ترکیبی دربسیاری از قرصهای کاهش وزن وجود دارد.طبق مطالعات پزشکی این جزء ترکیبی هنوزخطرناک وغیرایمن بوده وطبق مطالعات ۱۴۲ واکنش جدی دربدن ایجاد می نمایدکه ازجمله می تواند فشار خون را افزایش داده و سر درد ایجاد نماید و منجر به سکته مغزی گردد و همچنین منجر به مرگ چندین نفر تابحال گردیده است.

دکمه بازگشت به بالا