برترین های کسب و کارعمومی

با خرما چقدر وزن میشه کم کرد

نکات ضروری رژیم لاغری شیر و خرما سه هفته‌ای

در این روند سه هفته‌ای باید دو نکته بسیار مهم که در ادامه مطرح می‌کنیم را به دقت رعایت کرد.  نکته اول؛ جدی گرفتن وعده شام باید وعده شام به طور کامل مصرف شود و به هیچ وجه حذف نشود. زیرا بدن در هنگام خواب به انرژی بیشتری برای تنظیم متابولیسم بدن نیاز دارد و برای پیشگیری از بروز اختلالات عصبی و بیماری‌ها حتما باید وعده شام مصرف شود. برای دریافت قیمت خرما بار دکتر بیز کلیک کنید .

افرادی که قصد لاغری دارند و در رژیم غذایی خود وعده شام را حذف می‌کنند، سبب ایجاد اختلالاتی در خواب برای خود می‌شوند. علاوه بر آن باعث کاهش بدن و افزایش اشتها خواهند شد که این موضوع فرایند کاهش وزن را به تعویق می‌اندازد. از آسیب‌های حذف شام می‌توان به و ابتلا به برخی از سرطان‌ها نیز اشاره کرد. نکته دوم؛ پرهیز از زیاده روی در مصرف خرما هر یک عدد خرما، معادل یک قاشق برنج و حدود 20 کالری انرژی برای بدن تولید می‌کند. پس بهتر است خارج از مقدار پیشنهادی مصرف نکنید. احساس گرسنگی در چنین رژیمی طبیعی است اما بهتر است فراتر از آنچه تنظیم شده است، استفاده نکرد.دریافت کالری اضافی به بالا رفتن وزن نیز منجر خواهد شد.

رژیم شیر و خرما با روندی سرعتی برای کاهش وزن

انواع مختلفی از این رژیم تنظیم شده است که در این قسمت یکی دیگر از انواع موثر آنرا بیان خواهیم کرد. در طول این روند باید روزانه دستورات زیر تکرار شده و از ریزه‌خواری و خوردن غذاهای مختلف دیگر پرهیز شود.  این روند بازه زمانی خاصی را تعیین نمی‌کند و هر فرد می‌تواند به صورت مقطعی و طبق نیاز از این رژیم برای لاغری بهره‌مند شود.مصرف بیش از حد دمنوش قاشقی دکتر بیز چه عوارضی دارد ؟

وعده صبحانه: یک لیوان شیر کم چرب به همراه یک عدد خرما و یک واحد میوه

وعده ناهار: دو لیوان شیر کم چرب به همراه دو عدد خرما و نصف

میان وعده عصرانه: یک لیوان شیر کم چرب به همراه یک عدد خرما و یک عدد میوه

وعده شام: نصف سینه مرغ کباب شده یا آب پز به همراه یک عدد سیب زمینی آب پز یا کباب شده و یک بشقاب سالاد کاهو با گوجه، خیار، هویج و کرفس بدون استفاده از سس و روغن که در صورت نیاز یک قاشق ماست کم چرب برای مزه‌دار کردن سالاد می‌تواند استفاده کنید. جالب است بدانید این روند برای زمان‌هایی که به مهمانی رفته‌اید و پرخوری داشته‌اید نتیجه مطلوبی را به همراه خواهد داشت. از این طریق می‌توانید به روند تغذیه‌ای سابق خود بازگردید و پرخوری انجام شده را جبران کنید. نکات مهم روند سرعتی لاغری رژیم شیر و خرما

  • به جای مرغ می‌توان از گوشت کبابی بدون چربی یا ماهی کوچک کبابی استفاده کرد. همچنین می‌توان از دو عدد تخم مرغ آبپز جایگزین گوشت و مرغ بهره گرفت.
  •  در این رژیم نباید هیچ یک از وعده‌های اصلی غذایی را حذف کرد. حذف وعده صبحانه باعث اضافه وزن می‌شود و چون شما قصد کاهش وزن دارید حتما باید مصرف وعده صبحانه را جدی بگیرید.
  • در طول رژیم شیر و خرما حتما باید از شیر کم چرب استفاده کرد. زیرا شیر پرچرب علاوه بر ضررهایی که برای بدن ایجاد می‌کند، باعث افزایش وزن می‌شود و هیچ تاثیری بر هدف شما که کاهش وزن است را برایتان ایجاد نخواهد کرد.
  • می‌توانید شیر و خرما را درون مخلوط کن کاملا میکس کرده و به راحتی نوش جان کنید یا اگر علاقه به این ترکیب نداشته باشید به صورت مجزا می‌توانید از آنها استفاده کنید. قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز ارزان و مناسب همه میباشد .

رژیم 3 روزه شیر و خرما

برای اینکه بتوان کاهش وزن کسب کرد، راهکارهای متنوعی وجود دارد. از شیر و خرما که فواید متعددی دارند برای لاغری در سه روز نیز می‌توان نتیجه گرفت اما بهتر است روندی که در ادامه بیان خواهیم کرد را با جدیت پیش گرفت. روز اول رژیم سه روزه شیر و خرما

  • صبحانه: قهوه تلخ فوری 1 قاشق به همراه یک لیوان شیر گرم + 9 عدد خرما
  • میان وعده صبح: یک لیوان کاهو خرد شده
  • ناهار: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما
  • عصرانه: یک واحد میوه
  • شام: یک عدد فیله مرغ + بعد از نیم ساعت یک لیوان شیر و 9 عدد خرما

روز دوم رژیم سه روزه شیر و خرما

  • صبحانه: یک لیوان شیر گرم به همراه 15 گرم شکلات تلخ + 9 عدد خرما
  • میان وعده صبح: یک واحد مغزیجات مانند دو عدد گردو
  • ناهار: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما
  • عصرانه: یک لیوان کاهو خرد شده
  • شام: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما

روز سوم رژیم شیر و خرما سه روزه

  • صبحانه: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما
  • میان وعده صبح: یک واحد میوه + نیم واحد مغزیجات
  • ناهار: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما
  • عصرانه: یک لیوان کاهو خرد شده
  • شام: یک لیوان شیر + 9 عدد خرما + یک بشقاب سالاد سبزیجات + یک فیله مرغ (می‌توانید به جای شیر ماست به همراه سالاد میل کنید)

در طول این رژیم سه روزه مجاز هستید کاهو به هر مقداری که میل داشتید مصرف کنید اما به آن نباید سس اضافه کنید. همینطور افرادی که بیشتر ماست را ترجیح می‌دهند می‌توانند از نصف لیوان ماست کم چرب به جای یک لیوان شیر استفاده کنند. با اینکه این روند 3 روزه از رژیم می‌تواند لاغری تا 3 کیلو را به همراه داشته باشد، اما بهتر است آنرا بیش از سه روز ادامه نداد. زیرا ممکن است گرسنگی شدیدی ایجاد شود و به دلیل افت ویتامین و مواد مغذی سرگیجه و سردرد یا حتی بی‌حالی را به دنبال داشته باشد.

مهمترین فواید رژیم شیر و خرما برای کاهش وزن

رژیم لاغری شیر و خرما یک رژیم فوق العاده است، که هر دو ماده غذایی به کار برده شده در آن سرشار از مواد مغذی سالم مثل اسیدهای چرب و فیبر هستند.  علاوه بر آن خرما دارای مواد دارویی ملینی است که به رفع و درمان کمک می‌کند. یبوست یکی از مشکلات جدی برای کاهش وزن است که برای بسیاری از افراد با رفع آن کاهش وزن حاصل خواهد شد. شیر و خرما بیشتر ویتامین‌ها و قندها را در ترکیبات خود دارند و باعث سلامت دستگاه گوارش خواهند شد. این موضوع باعث می‌شود که از این گزینه بسیار موثر برای کاهش وزن بتوان استفاده کرد.

ماده مهمی که به فراوانی در این دو ماده غذایی وجود دارد پروتئین است. هضم پروتئین در روده بزرگ بسیار زمان‌بر است و باعث می‌شود که فرد دیرتر احساس گرسنگی کند. در نتیجه‌ی عدم احساس گرسنگی، از پرخوری جلوگیری خواهد شد که به کاهش وزن فرد کمک شایانی می‌رساند. شیر و خرما هر دو خاصیت سم‌زدایی دارند، مسکنی خوب برای اعصاب هستند و از بروز فشارهای روانی در طول رژیم لاغری بر اثر گرسنگی می‌کاهند. از سویی دیگر شیر و خرما به دلیل داشتن و باعث بهبود عملکرد قلب نیز می‌شوند. وجه توصیه نمی‌کنیم از چنین روندی برای برنامه غذایی خود و رسیدن به لاغری پیروی کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا