برترین های کسب و کارعمومی

با این روش ها کفی ماشین خود را برق بندازید

همه ما به پاکیزگی اهمیت می دهیم. به عنوان صاحب خودرو، باید همیشه سعی کنید آن را تمیز و مرتب نگه دارید. تمیزی خودرو فقط می تواند به ظاهر آن مربوط باشد، اما در صورت عدم رسیدگی، مشکلات فنی نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

از طرفی بعضی ها می گویند استایل ماشین بازتابی از شخصیت ماست، مثلاً اگر شخصی ماشین کثیف و خاکی داشته باشد. آیا می توانید تصور کنید که این ماشین چگونه رانندگی می کند؟

یکی از قطعات خودرو که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارد کف خودرو است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه شستشوی کف ماشین خود را یاد بگیرید. برای خرید کفپوش کوییک و یا هر ماشین دیگری میتوانید به بهنیکان مراجعه کنید.

کف سه بعدی ماشین

کفپوش سه بعدی خودرو نیز مانند هر محصول دیگری مزایا و معایب خود را دارد. در این مقاله به شما در خرید کفپوش سه بعدی کمک می کنیم.

همچنین دانستن این مزایا و معایب می تواند فرد را راهنمایی کند و کفپوش مناسبی برای خودرو بسازد. شما را انتخاب کنید و یک خرید موفق را تجربه کنید. بنابراین، ما این مزایا و معایب را در زیر فهرست کرده ایم.

مزایای کفپوش سه بعدی

این مدل از کف پوش های خودرو را می توان یکی از گران ترین و زیباترین انواع کف پوش ها دانست. کفپوش سه بعدی می تواند زیبایی و جلوه بی نظیری به فضای داخلی خودرو ببخشد.

از آنجایی که این کفپوش ها بر اساس فناوری تولید سه بعدی ساخته شده اند، ظاهری شیک و جذاب دارند و زیبایی این خودرو را به رخ می کشند.

کفپوش سه بعدی فرصت بسیار خوبی برای پوشش بسیاری از معایب کفپوش سنتی دارد این ویژگی جز لغزش روی کف ماشین کاری انجام نمی دهد

همانطور که در بالا گفته شد این نوع کفپوش به صورت قالب در کف خودرو قرار می گیرد که در نتیجه حرکت نمی کند.

نکات مهم برای این نوع کفپوش خودرو به شرح زیر است:

1) تنوع رنگ و در دسترس بودن طرح های مناسب برای انواع خودرو

۲) فضای مناسبی مانند محل قرارگیری کف پا ایجاد کنید

3) استفاده از پلیمرهای پلاستیکی مخصوص در تولید این محصول

4) به دلیل استفاده از مصالح بادوام در ساخت این کفپوش ها، شکل آنها در تابستان تغییر نمی کند.

5) این محصول در زمستان پوسیده نمی شود

6) استفاده از مواد PVC مرغوب در ساخت این نوع کفپوش ها

۷) چیدمان بزرگ و استانداردی دارند

8) شستشو و تمیز کردن محصول آسان است

9) رطوبت و گل و لای کفش راننده و سرنشین به راحتی از طریق کف سه بعدی پاک می شود، خودرو کثیف نمی شود و فضای داخلی خودرو کثیف نمی شود.

10) خاصیت ضد لغزش دارند

11) فضای داخلی خودرو جدای از شستشوی آسان، منحصر به فرد است.

چگونه کف ماشین را تمیز کنیم؟

برای شستشوی کف خودرو باید دو گزینه را در نظر بگیریم.

اگر نمک به زمین چسبیده باشد، روش تمیز کردن خود را دارد.

ابتدا یک دستکش مناسب تهیه کنید.

برای چسباندن گرد و غبار روی زمین از برس یا حوله استفاده نکنید. پس از این مرحله، سطح را با استفاده از برس یا اسفنج بشویید. در نتیجه مواد جامد و کثیفی سنگین مقاومت خود را از دست می دهند.

پس از چند دقیقه، دوباره کف را با یک دستشویی کاملاً بشویید. البته این بار برای تمیزی بیشتر می توانید از صابون استفاده کنید.

شما می توانید لایه های خود را مخلوط کنید. برای این منظور توصیه می کنیم صابون مایع را با یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و دو فنجان آب گرم ترکیب کنید. پایه را 3 بار در پارافین داغ آغشته کنید و بین لایه ها مکث کنید تا خشک شود.

در نهایت سطح کف شده را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید و اجازه دهید رطوبت کاملا تبخیر شود تا کف ماشین شما کاملا تمیز شود.

برای از بین بردن بوی سرکه از اسپری مخصوص استفاده کنید. همچنین اجازه دهید یک شبه کف در بیرون خشک شود.

اما اگر قصد دارید کف خودرو را با برداشتن جوراب بشویید، موارد زیر را انجام دهید.

خوک را بردارید و سپس از فشار آب برای از بین بردن کثیفی استفاده کنید.

این کار را 2 دقیقه ادامه دهید. اکثر آلاینده ها پس از توقف جت آب با فشار بالا حذف می شوند. برای تمیز کردن کف ماشین به یک اسکاج یا تیغه نیاز است.

با کمک کاردک مواد چسبیده به زمین را جدا کرده و دور بیندازید. سپس با یک اسفنج آغشته به مواد شوینده تمام سطح کف را تمیز کنید. دوباره آب را بشویید و یک یا دو دقیقه کف را بشویید.

از یک حوله خشک برای از بین بردن رطوبت استفاده کنید و به دستگاه برگردید. با روش هایی که ما ارائه کرده ایم، کف ماشین خود را مانند روز اول برق می دهید.

اما اگر کفپوش شما بسیار قدیمی است و می خواهید آن را تعویض کنید، کفپوش سه بعدی اللوکس را خریداری کنید. برند اللوکس فروشنده بهترین کفپوش سه بعدی زیبایی ماشین شما را تضمین می کند.

چگونه از سر خوردن روی زمین جلوگیری کنیم؟

رانندگان می دانند که سر خوردن کف ماشینشان چقدر می تواند آزاردهنده باشد. علاوه بر این، لغزش روی زمین بسیار خطرناک است زیرا می تواند بر رانندگی ایمن شما تأثیر بگذارد و توقف یا پدال زدن را دشوار کند.

به گفته بسیاری از کارشناسان این حوزه، تایید خرید کفپوش سه بعدی آلوکس برای چنین کفپوش هایی رایج است. اما اگر فکر می کنید به اندازه کافی قوی است و قابل استفاده است، باید آن را تأیید کنید.

آب بندی از ورود گرد و غبار و مایعات به کف دستگاه جلوگیری می کند. شما همچنین از زلزله جلوگیری خواهید کرد. این باعث می شود که کف زمین پایدارتر و لغزنده تر شود.

آموزش تمیز کردن پارچه و کف لاستیکی ماشین

تشک های لاستیکی و فرش های پارچه ای از محبوب ترین کفپوش های خودرو هستند. نحوه شستشوی کف این دو خودرو غیر قابل تشخیص است. پارچه پایه را می توان به راحتی از گرد و غبار تمیز کرد و با آب شست. این کفپوش ها راحت تر از سایر کفپوش ها خشک می شوند اما دوام کمتری دارند. اگر می خواهید کف ماشین را تمیز کنید، مطمئن شوید که دوام و مقاومت کف پس از شستشوی مکرر از بین می رود.

پایه های لاستیکی را می توان به روش قبلی شست، اما با این تفاوت که می توانید از آب پرفشار برای تمیز کردن آن ها استفاده کنید. همچنین این کفپوش ها در برابر شوینده های شیمیایی مقاوم بوده و دوام بالایی دارند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که استفاده از پاک کننده های شیمیایی قوانین و دستورالعمل های ایمنی خاص خود را دارد. به عنوان مثال، خود را در معرض دود این نوع پاک کننده ها قرار ندهید. این پول مردم را می کشد و بسیار خطرناک است. همچنین اگر این دو چیز را با هم مخلوط کردید مراقب خلوص آنها باشید.

وسایل مورد نیاز برای شستشوی کف ماشین

در بالا ما دستورالعمل های کاملی در مورد نحوه شستشوی کف ماشین داریم. اما برای این کار از چه ابزاری استفاده کنیم؟

در زیر لیستی از ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی کف خودرو آورده شده است:

شوینده ها و حلال های صنعتی

صابون مایع با 2 قاشق غذاخوری و 2 فنجان آب گرم

دستکش

شلنگ آب فشار قوی (برای صرفه جویی می توانید از یک سطل آب استفاده کنید).

کاردک، چاقو یا سایر شی تیز برای از بین بردن کثیفی و کثیفی سرسخت

پودر و دستمال مرطوب

برس یا اسفنج شستشو

جارو برقی خانگی یا جاروبرقی

اسپرینکلرهای تمیز کننده

سرکه یا نوشابه ها خاصیت پاک کنندگی خوبی دارند و رسوبات زیادی ایجاد می کنند.

دکمه بازگشت به بالا