اقتصادی

ایران جز ۱۰ کشور برتر دنیا در تولید فولاد

شبکه / لرستان معاون وزیر صمت گفت: “حتی اگر مسئله کرونا مورد بحث بود ، صنعت در سراسر جهان با یک رکورد مواجه شد. تولید فولاد ایران افزایش یافت و ما در میان 10 کشور برتر تولید فولاد در جهان هستیم.” ”

علیرضا شهیدی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان سکوت لرستان اظهار داشت: “کشور جنجال می کند و اقتصاد کشور به دلیل درخواست تجدیدنظر از تحریم های تاج ، رو به افول است.

وی در ادامه افزود: “اقدامات انجام شده با رئیس جمهور و وزیر سکوت و نظارت عالیه مقام معظم رهبری بسیاری از کارخانه های تعطیل را به چرخه تولید برگردانده است.

شهیدی افزود: “ما آمار خوبی را در بخش صنایع شاهد هستیم. از آنجا که دو مارک معروف در صنعت لوازم خانگی از بازار ملی خارج می شوند ، با این مشکل روبرو هستیم که کارخانه های داخلی می توانند این کمبود را با محصولات خود جبران کنند.

یک مقام مسئول افزود: “در حال حاضر ما با کمبود منابع در کشور روبرو هستیم و صادرات نفت حدود 20٪ از سال عادی است. این بدان معناست که می توان گفت که ما نفت صادر نمی کنیم و قیمت صادراتی آن دشوار است.” لطفا وارد کشور خود شوید “

وی افزود: “به نظر می رسد از نظر مدیریت منابع مالی نظم خوبی داریم و دولت در حال دور شدن از روسپی های موجود است.”

شهیدی افزود: “با وجود تمام محدودیت هایی که در بحث صادرات وجود دارد ، می توانیم ببینیم که کل واردات و صادرات ما بیش از 60 میلیارد دلار است.”

“ما در بخش معدن توانسته ایم در کنار بخشهای دیگر پیشرفت خوبی داشته باشیم. علی رغم مشکل کرونا ، صنایع در سراسر جهان با رکورد مواجه هستند. جهان تولید فولاد.”

“ما حدود 31 میلیون تن فولاد تولید می کنیم و در شرایط فعلی به 90 میلیون تن سنگ آهن نیاز داریم. سیاست فولاد تصمیم گرفته است که در سال 1404 حدود 55 میلیون تن فولاد تولید کند. تولید فولاد 165 قطعه است که میلیون ها تن سنگ آهن نیاز دارد.

شهیدی افزود: لرستان در دو منطقه ساختار زمینی واقع شده است که دارای مزایا و معایبی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا