اقتصادی

ایران‌خودرو ۵ محصول خود را در قالب مشارکت در تولید عرضه می‌کند

از طریق قرعه کشی هشت مرحله ای فروش ویژه محصولات گروه های صنعتی تحت کد ایران ، برنامه اجرای طرح فروش 5 محصول از امروز (دوشنبه) به مدت 4 روز است. تاریخ تحویل این خودرو از اوایل سال 1401 تا دسامبر همان سال پیش بینی می شود.

به گزارش شبکه ، این گروه صنعتی ایران خودرو است هشتم بنزین Pas پنجشنبه گذشته (20 نوامبر) و دیروز (یکشنبه) ، Pas با موتور TU5 ، پژو 206 نوع 2 ، دنا پلاس 4 مراحل برنامه ریزی فروش ویژه ، نحوه جلب 10000 مشتری نهایی.

اکنون گروه صنعتی با کد ایرانی برای این پروژه که از امروز (دوشنبه) تا چهارم (پنجشنبه ، 5 آذر) اجرا می شود ، پنج محصول برای متقاضیان تولید کرده است: دنا پلاس ، پژو 207 دستی ، Pas TU5 ، لانا پلاس و سورن پلاس. درخواست شرکت در دعوت کرد.

حداکثر تا سه روز پس از پایان دوره ثبت نام برای این طرح ، مشتری نهایی مانند روال معمول ارائه اتومبیل به صورت ویژه و پیش فروش ، در حضور یک نهاد نظارتی بلیط قرعه کشی دریافت می کند.

تاریخ تحویل خودرو از آوریل تا دسامبر 1401 پیش بینی می شود و درآمد مشارکت در نظر گرفته شده بسته به نوع محصول از 9 تا 12 درصد متغیر است. علاوه بر این ، قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد انتخاب شده تعیین می شود. پس از رسم و اعلام برندگان ، مشتریان منتخب می توانند مبلغ پیش پرداخت وسیله نقلیه را ظرف 5 روز طبق لیست قیمت موجود در حساب واریز کنند. ظرفیت باقیمانده وسیله نقلیه در هنگام ارسال دعوت نامه توسط مشتری به عنوان هزینه حقوقی تعیین می شود.

طبق مصوبه کمیته اتومبیل بخش خاموش ، برای مشارکت مشتریان واقعی در این پروژه محدودیت هایی از جمله اختصاص هر وسیله نقلیه به کد کشور همانند پروژه قبلی ، حداقل 18 سال سن ، ارائه گواهینامه رانندگی ، حداقل 48 سال از تاریخ آخرین ثبت نام ، وجود دارد. تحویل خودرو در ماه یا ایران خودرو یا سایپا ، حتی به عنوان وکیل ، صلح و حمل و نقل خودرو غیرممکن است و نام و حساب و شماره تلفن متقاضی مطابقت دارد.

همچنین ، هرکسی که پلاک پلیس روی خودرو نصب کرده باشد ، نمی تواند ثبت نام کند. سند فروش خودرو به مدت یک سال پس از تحویل در رهن در کد ایران نگهداری می شود و پس از تسویه و تسویه وام ، به مشتری منتقل می شود.

همچنین اگر 3 ماه پس از تحویل خودرو برای سرویس اولیه اقدام نکرده اید ، لغو ضمانت وسیله نقلیه یکی دیگر از شرایط شرکت در این طرح است.

لازم به تأکید است که حتی کسانی که در طرح قرعه کشی قبلی به ایران کد انتخاب شده اند ، ودیعه نکرده اند ، می توانند دوباره ثبت نام کنند.

در قسمت فروش این طرح آمده است که اگر شخصی بدون گواهینامه یا پلاک فعال در این طرح ثبت نام کند ، این ثبت نام نه تنها باطل می شود ، بلکه به مدت سه سال نمی تواند در فروش محصولات تحت کد ایرانی شرکت کند.

به منظور پاسخگویی به سوالات مشتری در حین اجرای این پروژه ، این خودروساز مراكزی را با شماره تلفن 02182272727 در نظر گرفت.

گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو سومین فروشنده است. مشارکت در تولید در ابتدای سپتامبر سال جاری ، پنج محصول محبوب دنا پلاس ، پژو 207 دستی ، پژو پاس LX ، سمند سورن و پژو 206 تیپ 2 از ژانویه تا سپتامبر 1400 به بازار عرضه شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا