اقتصادی

اولین اوراق گام به ارزش ۱۰۰۰ میلیارد منتشر شد

اولین گواهی اعتبار تولید (فاز) 100 میلیارد تومانی با سررسید 6 ماه برای شرکت با کد ایرانی صادر شد.

به گزارش شبکه ، بانک مرکزی موانع پولی رونق تولید را برطرف می کند ، منابع مالی را به فعالیت اقتصادی مولد اختصاص می دهد ، سرمایه در گردش سالم و پایدار را به واحدهای تولیدی ارائه می دهد و گواهینامه های اعتبار تولیدی (فازها) را طراحی و مرتبط می کند. دستورالعمل ها: به شبکه بانکی اعلام شده است تصویب کمیسیون پول و اعتبار.

متعاقباً طبق هماهنگی با بانک عامل و بازارهای سرمایه ، شرکت ایران خودرو در ماه فوریه به عنوان یک شرکت محموله با سررسید 100 میلیارد و 100 میلیارد دلار صادر شد. 29 سپتامبر 2010.

پیش از این ، همتی با بازدید از مجتمع تحت کد ایران ، اعلام کرده بود که سیستم بانکی کشور برای حمایت از صنعت خودرو داخلی 100 میلیارد تومان از طریق اوراق قرضه مرحله ای و 500 میلیارد تومان از طریق منابع بانکی هر دو خودروساز تأمین مالی می کند. کشور در نظر گرفته شده است.

در همین حال ، گواهی اعتبار تولید کننده (مرحله) ابزاری ایجاد می کند که اعتبار واحدهای تولیدی را به صورت زنجیره تأمین ، توانایی انتقال وجوه و سایر ابزارهای موجود در بازارهای سرمایه فراهم می کند ، امکانات جدیدی را برای تأمین اعتبار به بنگاه های اقتصادی و ارتقا آن فراهم می کند. تولید کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا