برترین های کسب و کارعمومی

انواع سایبان های پارچه ای قابل تعمیر

این نوع سایبان ها دارای معایب و مزایایی هستند که اگر بخواهیم از مزیت های آن بگوییم ، می توان به زمان بسیار کمتر جهت ساخت آن اشاره نمود ، اما این سایبان ها یک ایراد نسبتاً بزرگ دارند و آن هم اینکه دارای محدودیت ابعاد و اندازه هستند و اکثراً نیاز کارفرماها و مشتریان را فراهم نمی کنند. از این رو ممکن است مورد استقبال همگان قرار نگیرد.


شرکت ما با احترام به سلیقه و نیاز مشتریان خود و با توجه به فضا و ابعاد موجود ، تمامی سازه ها و سایبان های چادری را بصورت کاملاً اختصاصی و بدون هیچ نوع محدودیتی طراحی می نماید. نکته ی مهمی که در این بین وجود دارد آن است که برخی از شرکت ها بابت طراحی اختصاصی درصدی از قرارداد فروش را از مشتری دریافت می کنند ، در صورتی که شرکت کاوشکام هیچ گونه هزینه ی مازادی را از مشتریان و کارفرماهای خود دریافت نکرده و این وجه تمایز این شرکت با برخی از همکاران می باشد.

سایبان پارچه ای ، سازه ای دائمی

این سایبان ها در اماکن مختلفی همچون مراکز تفریحی و توریستی ، اداری ، تجاری ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، ویلاها و.. نصب شده و مانع از ورود اشعه های مضر خورشید به زیر سایبان می گردند و به دلیل طراحی خاص و منحصر بفرد خود بصورت دائمی نصب می شوند. این نوع سازه ها با توجه به دارا بودن فونداسیون بتن مسلح ، قابلیت استقرار ستون های سازه چادری را بر روی خود دارا می باشند و می توانند بارهای وارده بر سازه را تحمل نموده و از استراکچر فلزی به پی بتنی و بعد از آن نیز به خاک بستر منتقل نمایند ؛ از همین رو این سازه ها ضد زلزله نیز می باشند.

این سازه ها با دارا بودن روکش پارچه ای در برابر بار باد تا سرعت ۸۵ مایل در ساعت مقاومت می کنند. همین مسأله آن ها را از سایبان های چتری معمولی که در اماکنی همچون رستوران ها ، کافی شاپ ها و .. استفاده می شوند متمایز می کند.

سایبان پارچه ای باغی

یک سایبان پارچه ای کششی ظاهری منحصر به فرد را برای هر باغی ارائه می دهد. چه یک پاسیو و حیاط کوچک داشته باشید و چه یک باغ یزرگ روستایی ؛ این سایبان ها فضایی متفاوت را برای شما به ارمغان می آورند. این سایبان ها با محافظت کامل کاربران خود در برابر آفتاب و بارش های باران و برف ، سقفی ایمن را به شما هدیه می دهند که می توانید از آن در هر شرایط آب و هوایی و در هر فصلی از سال جهت مهمانی ها ، مراسمات عروسی ، دورهمی های خانوادگی و.. استفاده نمایید.

این سایبان های چادری در طرح های مختلف و با ابعاد و اندازه هایی متفاوت و حتی بصورت اختصاصی طراحی ، تولید و نصب می شوند. نصب این سایبان ها بسیار ساده بوده و در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد. این سایبان ها در برابر وزش بادهای فصلی و موسمی نیز مقاوم هستند و طراحی آن ها به گونه ای صورت می پذیرد تا آب های سطحی ناشی از بارش های باران از روی سطح پارچه به سمت گلدان ها و فضای سبز هدایت شود. با توجه به نوع پارچه مصرفی در این سازه ها ، انتقال نور به خوبی صورت گرفته و از این رو می تواند علاوه بر ایجاد سایه ای مطلوب ، به صرفه جویی در مصرف انرژی نیز کمک شایانی نموده و به همین دلیل این سایبان ها به دوستداران محیط زیست و سازه های سبز نیز مشهورند.

در طراحی این سایبان ها به زاویه ی تابش نور خورشید نیز توجه می نمایند تا پس از نصب کمترین میزان ورود اشعه و نور آفتاب را به زیر سایبان شاهد باشیم. نورپردازی در سقف این سایبان های چادری به راحتی صورت پذیرفته و دست طراحان برای ایجاد انواع المان های نوری باز است. بطور کلی چه بخواهید از تابش نور آفتاب در تابستان در امان باشید و چه از بارش های باران و برف در فصول سرد سال محافظت شوید ، این سایبان ها گزینه ای ایده آل برای شما می باشند.

سایبان های سفارشی

شرکت سازه چادری کاوشکام با توجه به تجربه ی موفق خود در سال های متمادی بعنوان طراح و تولید کننده انواع سایبان های پارچه ای در کشور ، این نوید را به شما می دهد که سایبان هایی با توجه به نیاز و ابعاد مورد درخواست و نیز بودجه ی شما بصورت کاملاً اختصاصی طراحی ، تولید و نصب نموده و هزینه ی اضافی نیز بابت این موضوع از شما دریافت نخواهد کرد.

طیف گسترده محصولات

این شرکت با توجه به تنوع محصولات خود ، انواع سازه ها و سایبان های چادری را به شما ارائه می دهد. از سایبان هایی با طرح کایت گرفته تا انواع آلاچیق های چادری و سازه هایی با طرح آرک قوسی و آرک طره ای که همگی آن ها با توجه به نیاز و نوع کاربری فضای مورد استفاده و همین طور سلیقه شخصی شما بصورت کاملاً اختصاصی طراحی ، ساخته و نصب می گردد. شما عزیزان همواره می توانید پیش از سفارش از مشاوره رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شده و سپس با توجه به نیاز و مقدار بودجه ی خود اقدام به عقد قرارداد نموده تا بتوانید با این کار در هزینه ها و زمان خود مدیریت و صرفه جویی فرمایید.

تولید سایبان پارچه ای و تعمیر و نگهداری آن

این سازه ها با پارچه هایی مخصوص که بصورت تار و پودی بوده و جنس آن ها از پلی استر و با روکش PVC است پوشش داده شده و توسط استرندهای کششی و یا المان های افقی به طرفین کشیده شده و فیکس می شوند که به همین دلیل به آن ها سایبان کششی نیز می گویند.

سایبان ها مانند هر وسیله دیگری دارای یک عمر مفید هستند. بعد از گذشت مدت زمانی که به عنوان عمر مفید آنها شناخته می شود. احتمال بروز مشکل در قطعات مختلف آنها وجود دارد. خدمات تعمیر سایبان کمک می کند تا هر مشکلی که برای سایه بان به وجود آمده را بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن رفع کرد.

سایبان پارچه‌ای نوعی از سایبان است که متریال مورد استفاده پوشش آن از جنس انواع مختلف پارچه می‌باشد، این مدل از سایبان‌ها یک سقف ثابت یا متحرک هستند که معمولا به قسمت خارجی دیواره‌های یک ساختمان متصل می‌شوند. رایج‌ترین پارچه‌های مورد استفاده در طراحی سایبان‌های پارچه‌ای جنس‌های پی وی سی، برزنتی، پلی استر می‌باشند که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند و هرکدام در محیط‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. و با جلوگیری از تابش اشعه‌های مضر نور خورشید در ایجاد یک فضای امن تاثیرگذار هستند.

همچنین در فصل سرما از محیط مورد نظر در برابر بارش برف و باران و نفوذ رطوبت محافظت می‌نماید. علاوه بر این طراحی‌های مختلف و رنگ‌های متنوع این پوشش‌ها می‌تواند در زیبایی محیط بسیار موثر باشد. از مزایای سایبان‌های پارچه‌ای برای کاربردهای متفاوتی مانند سایبان پارکینگ، رستوران، سایبان بالکن، تراس، سایبان استخر، محیط‌های تالار، ویلا، هتل و…  می توان بهره‌مند شد.

انواع سایبان پارچه‌ای به صورت ثابت و متحرک

همان‌طور که می‌دانید تقریبا اکثر مدل‌های سایبان‌ها در هر کاربردی به صورت ثابت و متحرک نصب و راه اندازی می‌شوند و سایبان‌های پارچه ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و اجرای انواع مدل‌های سایبان فعالیت دارن که از میان آن‌ها می‌توان به اشاره نمود. این شرکت با کادر برجسته و مجرب در تمام زمینه‌های مرتبط با سایبان خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این بخش به توضیحاتی در رابطه با سایبان‌های ثابت و متحرک می پردازیم.

– سایبان ثابت پارچه‌ای بعد از نصب ثابت است مانند انواع سقف ثابت پارکینگ‌ها یا محیط های دیگری که نیاز به باز و بسته کردن پوشش سایبان نباشد.

– سایبان‌های متحرک در دو مدل سایبان متحرک دستی و مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نوع دستی نیروی دست و وجود یک اهرم باعث باز و بسته شدن سایبان می‌شود اما در مدل برقی به دلیل وجود یک موتور الکتریکی و تجهیزات پیشرفته‌تر با فشردن دکمه ریموت کنترل در هر ساعتی از شبانه روز این امکان را دارید که سایبان را باز کنید و از مزایای آن استفاده نمایید یا در صورت عدم لزوم آن را جمع کنید. سایبان‌های برقی نسبت به سایبان‌های ثابت و دستی طرفداران بیشتری دارد و استفاده از آن شرایط بسیار مناسبی را برای آسایش هرچه بیشتر شما فراهم می‌نماید.

مزایای استفاده از سایبان‌های پارچه‌ای

– در سایبان‌های پارچه‌ای از نوع متحرک، به خصوص نوع برقی شما می‌توانید به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز، در زمان های تابش شدید نور خورشید یا یا بارش برف و باران و رگبار سایبان را باز کنید و از محیط مورد نظر خود محافظت نمایید.

– راحتی و سهولت استفاده از سایبان برقی پارچه‌ای و امکان کنترل از راه دور آن به وسیله ریموت کنترل

– قابلیت تمیز کردن آسان پارچه مورد استفاده برای پوشش سایبان

– سرعت بالای ساخت سایبان و نصب و راه اندازی

– وزن سبک سایبان و ایمنی بالا

– سایبان‌های پارچه‌ای دارای ویژگی‌هایی چون ضد زنگ زدگی و پوسیدگی هستند.

– وجود سایبان به دلیل عدم ورود نور خورشید به محیط باعث کاهش دمای هوای منطقه زیر سایبان تا ۲۰ درجه خنک‌تر از محیط بیرونی می‌شود. و از فرسودگی وسایل موجود در محیط جلوگیری می‌نماید. این امر باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود.

– افراد می‌توانند در صورت نداشتن فضایی برای استراحت در بیرون خانه با استفاده از سایبان محیطی مانند یک آلاچیق کوچک را برای استراحت، نوشیدن چای، دورهمی و مطالعه ایجاد کنند. و در فصول مختلف سال از مزایای آن لذت ببرند.

جمع بندی

در این مطلب ما سعی کردیم اطلاعات جامعی را در مورد انواع سایبان‌های پارچه‌ای که قابل تعمیر هستند را در اختیار شما قرار دهیم. همان‌طور گه می‌دانید هر وسیله‌ای از جمله سایبان بعد از مدتی به دلیل قرار گرفتن در شرایط محیط ممکن است دچار مشکلاتی شود و نیازمند تعمیر و بازسازی باشد. در این صورت استفاده از خدمات افراد متخصص می‌تواند رضایتمندی افراد را از نتیجه کار افزایش دهد.

دکمه بازگشت به بالا