برترین های کسب و کارعمومی

انواع دستبند مناسب کادو برای آقایان

اگر با این فرضیه اساسی شروع کنیم که مردان نیز می توانند در صورت تمایل دستبند بپوشند، این سؤال مطرح می شود “چرا آنها می خواهند این کار را انجام دهند؟ ” نقش یک دستبند که به خوبی انتخاب شده، تفاوت چندانی با هر نوع جواهرات دیگر مانند گردنبند مردانه یا انگشتر ندارد. این اکسسوری نه تنها به عنوان یک محور تکمیل کننده ی لباس های شما محسوب می شود بلکه قطعاً بخش مشخصی از ظاهر شما را تشکیل می دهد.

گزینش، انتخاب و خرید دستبند، به لباس هایی که دوست دارید بپوشید بستگی دارد. به عنوان مثال اگر کت و شلوار پوشیده و به طور مرتب کراوات می زنید، چیزی که شیک و حرفه ای به نظر می رسد استفاده از یک دستبند فلزی است. اگر کمد لباس شما بیشتر به سمت شلوار و پیراهن های گرمسیری گرایش دارد، احتمالاً استفاده از ، طنابی و مهره ای با ظاهری طبیعی جلوه ی بهتری خواهد داشت.

نکته ی مهمی که در باید به آن توجه داشته باشید، این است که باید آن را به اندازه و متناسب با سایز مچ دست خود انتخاب کنید. هر دستبندی که بر روی دست شما دارای وزن قابل توجهی باشد باید کاملاً مناسب انتخاب شود. دستبندهای سبک تر مانند دستبند طناب و مهره می توانند در صورت تمایل تحرک بیشتری بر روی مچ دست شما داشته باشند. دستبند نقره طلاباش یک فروشگاه بزرگ نقره است که انواع دستبند ، گردنبند مردانه و زنانه دارد

انواع دستبند مخصوص آقایان

قطعا تمایز بین و مردانه کار بسیار آسانی خواهد بود چرا که دستبندهای مردانه از سنگ های قیمتی و جواهرات زرق و برق دار خالی هستند. در این قسمت برخی از سبک های اصلی در طراحی دستبندهای مردانه که امروزه مورد استفاده قرار می گیرند آورده شده است:

دستبند فلزی پهن

این گزینه احتمالاً عالی ترین گزینه ی دستبند برای آقایان است و به نوعی طراحی شده است که با لباس و کراوات شما به راحتی ست می شود. تنوع طراحی های موجود در این نوع دستبند بسیار بی حد و حصر است، اما تأثیر کلی آنها یکسان خواهد بود: یک اکسسوری کامل و جسورانه بر روی مچ دست شما. آن را با لباس های ساده اما ظریف جفت کنید و بگذارید هر بار که زیر آفتاب چشمک می زند، برای خودش صحبت کند.

دستبند طنابی شکل

از دستبندهای فلزی به سمت مخالف بروید و رشته های طناب را در ضخامت های مختلف امتحان کنید. برخی از آنها تزئین شده و بعضی دیگر ساده هستند. این نوع دستبندها از این مزیت برخوردار هستند که شخصی سازی آنها بسیار آسان است و می توانید بدون تلاش بیش از حد، طرح مخصوص به خود را بسازید. احتمالاً نمی توانید به عنوان شخصی در یک شغل محافظه کار، یک دستبند چرم و طنابی شکل را در یک جلسه هیئت مدیره بپوشید (مگر اینکه قبلاً شهرت بسیار موفقی داشته باشید، در این صورت می توانید مرزها را بشکنید). اما این نوع طراحی را اغلب در موقعیت هایی مشاهده خواهید کرد که می خواهند احساس خلاقانه تری را ایجاد کنند، مانند استودیوهای طراحی گرافیک.

دستبند لاستیکی

این سبک دستبند به این معنی که باید آنها را بیشتر برای تفریح بپوشید تا ارزش هنری یا مادی. این دستبندها به رنگ های روشن تمایل دارند. استفاده هر روزه از یک دستبند لاستیکی، صرف نظر از اینکه لباس شما چیست، توصیه نمی شود.

دستبند راک اند رول

این یک دستبند پهن گسترده است، اما اگر زنجیره ای از جمجمه های نقره ای با چشم های سرخ، نقوش عقرب پیچیده شده و سایر نمادهای این چنینی را یافتید، قطعا جزو دستبندهای راک اند رول محسوب می شوند. این نوع طراح دستبند، به عنوان یک سبک خاص، مدام وارد مد شده و سپس خارج می شود. اگر به استفاده از این نوع دستبند علاقه دارید، روند لحظه ای را نادیده بگیرید زیرا اکثر مردم به مدهای لحظه ای اهمیت نمی دهند. به یاد داشته باشید که این نوع طراحی دستبند را نمی توان با هر نوع لباسی پوشید. به عنوان مثال کت و شلوار همراه با دستبند =هن راک اند رول تزئین شده با یک جمجمه فلزی نمی تواند انتخاب مناسبی باشد.

دستبند چرم

چه آنها را به صورت طراحی ساده استفاده کنید و یا به شکل بافته، دستبندهای چرم یک سبک کلاسیک بسیار محبوب و پرطرفدار است. دستبندهای چرمی را می توانید به صورت کلاسیک و یا اسپرت استفاده کنیدهر انسانی می‌تواند سبک و پوشش مخصوص به خود را داشته باشد که نوع تفکر، سلیقه، ریسک پذیری و جسارت او را به نمایش بگذارد. بعضی استایل منظم و ثابتی دارند و پیرو مد نیستند. بعضی دیگر استایل خود را متناسب با مد یا تقریبا در راستا با مد پیش می‌برند.

بعضی دیگر هم پا را فراتر از مد گذاشته و استایل منحصربه‌فرد و جسورانه دارند و از زیورآلات مختلفی استفاده می‌کنند و در جامعه متفاوت هستند. دستبند مردانه یکی از اکسسوری‌های پوششی برای آقایان است که پیام خاصی را بدون بیان حتی یک کلمه بیان می‌کند. «شخصیت و استایل او»

آقایان می‌توانند دستبند مردانه نقره یا هر فلز گران‌بهای دیگری را با ظاهری رسمی، حرفه‌ای، غیر رسمی و اسپرت ست کنند. یا به‌طور مثال، اگر بخواهیم دستبند متفاوت‌تری را نام ببریم، می‌توان گفت که دستبند مردانه چرم و استیل نمونه‌ای بسیار خوب و تاثیرگذار خواهد بود.

انواع دستبند مردانه

با توجه به این موضوع که دنیا به سمت برابری جنسیتی زن و مرد در حرکت است، بسیاری از عطرها، لباس‌ها و اکنون زیورآلات به صورت تک جنسیتی یا (Uni Sex) ساخته می‌شوند تا هم خانم‌ها بتوانند از آن استفاده کنند و هم آقایان! اگر در دسته افرادی هستید که تمایل دارید که زیورآلاتی را استفاده کنید که به جنسیت شما نزدیک باشد، باید هنگام یا مردانه یا هر زیورآلات دیگری به این موضوع توجه کنید.

دستبند مردانه چرم و استیل

زیبایی در سادگی است! این عنوانی است که می‌توان برای دستبندهای مردانه که ترکیبی از چرم و استیل هستند به کار برد. این دستبندها مخصوصا در بین آقایانی که در رده سنی بین 20 تا اواخر 30 سالگی هستند بسیار رواج دارد.

تقریبا از زمان شروع تمدن وجود داشته‌اند. درست زمانی که بشر یاد گرفته بود که چگونه از پوست حیوانات برای ساختن پوشش برای بدن و پاهایش استفاده کند. البته، در آن زمان هنوز توانایی و دانش دباغی کردن را نداشتند که بتوانند زیورآلات و پوششی ظریف و زیبا را طراحی کنند. شواهد آن را می‌توان در جستجوهای انجام شده در سایت‌های باستان شناسی یافت.در بین زیورآلات یافت شده در مقبره توت خامن، چندین سر آستین چرم منقش به طلا و نقره وجود داشته است که بیانگر مقام او به عنوان فرعون و خدای زنده مصر بوده است و روی آن حکاکی شده بوده است.

خرید دستبند مردانه بهترین کادو برای مردان

دستبندهای چرمی بافت دستبندهای پرطرفداری هستند و می‌توانید اندازه آن را متناسب با اندازه مچ دستتان تنظیم کنید.دستبندهای چرمی پیچشی از نوع دستبندهایی هستند که چند دور به دور مچ دست می‌پیچند و می‌توانید آن را با دستبند دیگری و مطابق با سلیقه خودتان ست کنید.

دستبند استیل طلایی

خوب است بدانیم دستبند مردانه استیل طلایی معمولا از استیل درجه یک تهیه می‌شود و با روکشی از آب طلا پوشش داده می‌شود. این دستبندها تغییر رنگ نمی‌دهند و حساسیتی نیز ایجاد نمی‌کنند و برای افرادی که به انواع فلزها آلرژی دارند مناسب است. این دستبندها تقریبا طرح طلا هستند و در بازار به عنوان دستبند مردانه رولکس شناخته می‌شوند.دستبند رولکس از نوع چرم نیز در بازار موجود است که با یک پلاک فلزی که برند رولکس روی آن حک شده موجود است. البته، این نوع دستبند انواع دیگری نیز دارد.

دستبند مردانه زنجیری

این دستبندها به راحتی با هر استایلی جور می‌شوند و از استیل باکیفیت ساخته شده‌اند. به همین دلیل حساسیتی ایجاد نمی‌کنند. می‌توانید با توجه به سلیقه خود طرح زنجیری ریز یا درشت‌تر را انتخاب کنید و آن را با لباسی که می‌خواهید به تن کنید ست کنید. از ویژگی خوب این دستبندها که از استیل باکیفیت ساخته می‌شوند این است که تغییر رنگ نمی‌دهند.

دستبند کارتیر

طرح کارتیر طرحی است که در زمان‌های کمی گذشته به بازار معرفی شد. سپس، بعد از یک دوره پنهان، دوباره پرطرفدار شد و به قولی امروزه بسیار ترند شده است.  و دستبند کارتیر، حتی انگشتر و گوشواره آن نیز در بازار موجود است که ترکیب آن‌ها با هم می‌تواند مجموعه بسیار ظریف و زیبایی را کنار هم جمع کند.

بنابر این در سه نوع طلا، استیل و نقره در بازار ارائه شده است که می‌توانید مطابق با سایر زیورآلاتی که پوشیده‌اید آن را ست کنید. یا متناسب با لباسی که قرار است به تن کنید، نوع آن را انتخاب کنید. هم یکی از محصولات کارتیر است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها مناسب است و تک جنسیتی است.

دستبند مردانه طنابی

این دستبندها استایلی همچون دستبندهای چرم به دستان شما می‌بخشند. یکی از مزیت خوب این دستبندها این است که در برابر آب صدمه نمی‌بینند. یعنی برخلاف فلز که در برابر آب دچار خوردگی و زنگ زدگی می‌شود اینگونه نیست. دیگری اینکه، قیمت مناسبی دارند و می‌توانید آن را با انواع دستبندهای دیگر ست کنید.

دستبندهای طنابی یا از الیاف طبیعی تهیه می‌شوند، طرح آن‌ها از طناب‌هایی که دریانوردان استفاده می‌کنند الهام می‌گیرد، استایل مینیمالی دارد و برای فصل گرم تابستان در کنار لباس‌های خنک تابستانی ترکیب بسیار دلپذیری خواهد شد. یا دستبند پاراکود که از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند.

دستبند مهره‌ای

برای ساختن دستبندهای مهره‌ای هم می‌توان از سنگ‌های نیمه قیمتی استفاده کرد که تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و می‌توانید آن‌ها را با انواع لباس‌های مختلف بپوشید. دستبندهای مهره‌ای که از سنگ‌های آتشفشانی تهیه می‌شوند، بسیار سبک هستند و می‌توانید آن‌ها را با تیپ کژوال ست کنید.

نوع دیگر از دستبندهای مهره‌ای از مهره‌های فلزی تهیه می‌شوند. این دستبندها که مانند ساچمه‌های تفنگ هستند ظاهری براق دارند. آن دسته که از مس تهیه می‌شوند، مانند یک پتینه بر روی دستان شما نقش می‌بندند.

دسته دیگر نیز از چوب تهیه می‌شوند. اگر در دسته افرادی قرار دارید که به اشیای طبیعی، با رنگ خنثی و گرم و دلنشین علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌شود تا از این دستبندهای مهره‌ای چوبی در استایلتان استفاده کنید. این نوع دستبندها بدون اینکه زرق و برق اضافی به استایل شما اضافه کنند، استایلتان را تاثیرگذار و چشمگیر می‌کنند.

 

دکمه بازگشت به بالا