اقتصادی

انواع توری مش یا توری جوشی + مزایا و کاربردها

 

توری‌های فلزی ساخته شده از مفتول‌های آهن و گالوانیزه و استیل و مواد دیگر انعطاف پذیر را توری مش جوشی  می‌نامند. این توری‌ها دارای شبکه‌های فولادی منظم بوده که در کنار هم دیگر جوش خورده است طوری که همانند یک پازل بوده و برای مصارف مختلف از آن استفاده می‌شود. نوع ساخت شبکه توری مش جوشی تولید شده در توری قدس در برابر تنش‌های محیطی مقاومت بالایی دارد.

انواع توری جوشی یا همون توری مش

انواع توری مش جوشی

این توری‌ها در دو نوع گرم و سرد توسط توری قدس تولید می‌شوند و در بازار نیز فقط این دو نوع موجود است. مواردی درباره نوع‌ها در اینجا در اختیار شما قرار داده خواهد شد که می‌تواند در خرید کمک شایانی کند.

توری مش جوشی گرم

این محصول تولید ایران است و مقاومت بیشتری در مقابل رطوبت و زنگ زدگی دارد. همچنین توری‌هایی از جنس آهن، جز پرکاربردترین نوع توری مش جوشی بوده و در بازار به وفور قابل یافت می‌باشد. ولی توری‌های گالوانیزه اکثراً از کشور چین وارد شده و روانه بازار می شود که باید حین خرید به جنس و ضخامت و انعطاف پذیری توری مش دقت نمائید.

توری مش آجدار

برای مصارف عمرانی و پروژه‌های ساختمانی و مصارف خانگی بیشتر از توری‌های مش آجدار که در اندازه، طول و سایزهای مختلف چشمه‌ها استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ضخامت بیشتر آن نسبت به توری‌های دیگر دوام و استحکام بالایی نسبت به آن‌ها داشته و در مقابل هرگونه فشار وارده تحمل زیادی دارد. برای خرید توری مش جوشی می‌توانید از طریق توری قدس اقدام به خرید با قیمت مناسب نمائید.

مزایای توری مش جوشی

اختصاصی ترین و پرکاربردترین نوع توری‌های فلزی در صنعت ساختمان به دلیل دوام و پایداری بالا، توری مش جوشی محسوب می‌شود. همچنین این توری علاوه بر فلز در دیگر جنس‌ها مانند استیل و گالوانیزه و پلی اتیلن و فایبر گلاس نیز تولید می‌شود که وزن کمتری دارند و همچنین حمل و استفاده از آن نسبت به نمونه‌های مشابه به آسانی صورت می‌گیرد. از جمله مزایای منحصر به فرد توری مش جوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت تمام شده ارزانی دارد
  • مقاومت بالایی دارد
  • افزایش مرغوبیت و دوام در سازه‌های ساختمانی
  • نگه‌دارنده عالی برای فونداسیون بتن
  • بهینه بودن در مصرف میلگرد

کاربردهای توری مش جوشی

توری مش جوشی تولید شده در توری قدس به دلیل قطر مفتول و ابعاد چشمه‌ها، کاربردهای فراوانی در صناعی مختلف دارد.  به خاطر هزینه تمام شده پایین و استفاده آسان از مش جوشی تولید شده در توری قدسی در صنایع، فلزی، کشاورزی و دامپروری، ساختمانی و عمرانی، جاده و راه سازی، نساجی، سورتینگ میوه و خشکبار و موارد دیگر را دارد.

توری قدسی

 

توری قدسی یکی از تولید کنندگان و ارائه دهندگان محصولات توری مش جوشی و انواع توری ها در ایران است. از جمله یکی از پیشروها در صنعت توری، می توان به توری قدس اشاره نمود. همچنین قیمت انواع محصولات مورد نظر را از این طریق جویا شده و حتی می توانید از نحوه نصب را نیز از طریق کارشناسان مطلع شوید.

خرید توری مش جوشی

از جمله نکات بسیار مهم که هنگام خرید توری مش جوش به آن توجه شود، توجه به کاربرد آن است که باید متناسب با نیاز مشتری باشد. این نوع توری ها بیشتر در زمینه های مختلفی مانند ساختمانی، صنعتی، بهداشتی، ورزشی و کشاورزی و سایر موارد مورد استفاده قرار می گیرد. و برای مسلح کردن بتن برای کف سازی و مقاوم سازی کف سوله ها و عبور ماشین ها و دیوار استخر استفاده زیادی دارد

 

قیمت توری مش جوشی

یک عامل بسیر مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت توری مش جوش عبارت است از نوسانات بازار آهن. نوسانات بازار آهن باعث می شود که تعیین نمودن قیمت برای یک مدت ممکن نباشد. به همین منظور باید از قیمت لحظه ای آن جویا شوید. یکسری عواملی هستند که بر روی قیمت نیز تاثیر گذار هستند.

این عوامل مانند ضخامت و اندازه می باشد. با افزایش ضخامت توری مش جوشی قیمت آن نیز افزایش می یابد. همچنین باید به سایز و نوع میلگردها و اندازه چشمه نیز توجه ویژه ای کنید زیرا جز دلایلی هستندکه قیمت آن را مشخص می کنند. برای اطلاع دقیق از قیمت توری مش می توانید با کارشناسان توری قدس تماس حاصل نموده و جزئیات بیشتری را کسب نمائید.

https://torighods.ir/lace-mesh/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا