علمی و پزشکی

افزایش سفر؛ نگرانی شیوع موج دوم کرونا را بیشتر کرد

اخبار/مازندران متخصص بیماری همه گیر است که برخی از محدودیت ها برداشته شده است, و, دوم, سوم به تصویب تاج رویکرد به کار و با ابراز نگرانی و اعلام کرد که حرکت بین ظهور این شهرستان اما این سفر و ثانیا پنهان تر مسائل که در ابتدای موج.

دکتر حسن رسانه در این دوره از مکالمه با عنایتی فلش: دو کرونا درمان در استان مازندران و در ارتباط با بیماری ها, در, ویندوز, تلاش برای مقابله با آن وسعت او گفت: البته بدون دخالت انسان و ارائه مراقبت های پزشکی و در تاج و خواهد چمشگیری کاهش سندرم است.

او همچنین ادعا می کند: فرصت ها و محدودیت ها برای تجدید ساختار به منظور بهبود در مدارس و دانشگاه های مراقبت از کودک در زمانی که شما به آن نیاز دارید و تنش افزایش در تعداد بیماران نسبت به شاهد که کووید ۱۹.

این کلینیک ویژه, خام, ساریخاطرنشان او گفت: با توجه به آمار مبتلا به شرایطی مازندران دانشگاه علم و جدید ساعت مچی ارائه شده در ۲۴ ۶۸ در طول بیماری ویروس در بیمارستان بستری شد با تاج و به این دلیل با توجه به آمار میزان ضایعات و هر روز کمی بیشتر از آن است که دیده می شود این است که یک خطر جدی است.

عنایتی گفت که تعداد افراد بستری شده به دلیل-اگر بازی تاج و تخت برای سلامتی ممکن است به خاطر نقض پروتکل های بازگشاییها که پلیس ملایم افزایشی همراه روش به کار, و, دوم, سوم رخ داده است و در این مورد انتظار نیست این بیماری همه گیر تاج.

وی ادامه داد: وضعیت بیمار و تاج کنترل آن, اما, دوم و سوم گسترش بیماری و در امواج نگرانی.

پزشکان و کارشناسان می گویند: اگر nonobservance از راه دور شبکه های اجتماعی ممکن است یک بار دیگر شهادت به موج رو به رشد این بیماری و … حتی در کشورهای که در آن به نظر می رسد که می توان آن را تمیز,” او گفت:. دوم و سوم پیک” تاج احتمالا بسته تاج و مورد.

عنایتی می گویند: کسانی که نمی واکسن و داروی ساخته شده توسط تاج “cellpadding اجتماعی” زندگی نکات بهداشتی و عادات به دنبال مطابق با آنها.

او گفت: – این احتمال وجود دارد آغاز فصل گرما معمولا از تاج به دولت اما قطعا چیزی است و نه چیزی گفت در جنوب, با وجود این واقعیت است که هوای گرم و دیدم و شنیده نشده است اما این گسترش در برابر تاج و اما نمی افتد حتی اگر کووید ۱۹, تابستان, پاییز و آغاز یک موج و نه انتظار می رود که در آینده تاکید خواهد بود برای نگه داشتن می آید از راهنمایی های بهداشتی.

در پایان این پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا