علمی و پزشکی

اسامی پذیرفته شدگان رشته های خاص فوریتهای پزشکی اعلام شد

اسامی پذیرفته شدگان نهایی در زمینه تحقیقات فشرده که به عنوان مضرب تعداد مطالعات فشرده کلاس فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی در 1400 آزمون کاردانی معرفی شده بودند ، اعلام شد.

به گزارش شبکه ، روش اسامی پذیرفته شدگان نهایی در زمینه های مختلف تحصیلی پذیرفته شده در آزمون ، و همچنین رشته تحصیلی برای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون کاردانی در سال 1400 ، به روش “متمرکز” انتخاب شده است. پورتال اطلاعات این موسسه دارای بیمارستان است.

افراد نهایی باید فردا 20 سپتامبر برای اطلاع از نحوه ثبت نام ، تاریخ ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام به پرتال اطلاعاتی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی در دفتر پذیرش مراجعه کنند.

اگر درگاه اطلاعاتی دانشگاه یا موسسه برنامه ثبت نام ندارد ، دانشجویانی که در موسسه پذیرفته می شوند باید برای ثبت نام در محل پذیرش یا چهارشنبه 22 سپتامبر یا شنبه 23 اکتبر اقدام کنند.

کسانی که مایل به ورود به کالج های فنی ، کالج های حرفه ای ، کالج های کشاورزی و کالج هایی هستند که توسط دانشکده های فنی و حرفه ای میزبانی می شوند ، باید زمان ، روش و شرایط ثبت نام در پرتال اطلاعاتی سازمان مرکزی دانشکده های فنی و حرفه ای (www.tvu) را بدانند. به ac.ir یا پورتال اطلاعاتی که در کدام کالج یا مدرسه پذیرفته شده اید مراجعه کنید. نام فردی که در لیست داوطلبان منتشر می شود ، ضرب در صلاحیت وی در زمینه مراقبت های فوری اورژانس پیش بیمارستانی نیمه فشرده باید مطابق بند “ب” اطلاعیه منتشر شده برای مصاحبه اقدام کند.

در میان کسانی که در هر آزمون در این آزمون قبول شده اند ، اگر کسانی که در آزمون سراسری 1400 قبول شده اند (بعداً اعلام می شود) ، باید یکی از دو رشته را انتخاب و ثبت نام کنند. ثبت نام در یک رشته تحصیلی انصراف از رشته دیگر تلقی می شود.

همه متقاضیان باید در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام در موسسه آموزش عالی مناسب اقدام کنند. عدم “ثبت نام” در تاریخی که به عنوان “لغو” در زمینه پذیرش تعیین شده است ، منجر به لغو پذیرش آن گروه می شود.

همزمان ، متقاضیان در دو زمینه (وزارت علوم و فناوری ، وزارت بهداشت ، دانشگاههای وابسته به دانشگاه فرهنگیان و م institutionsسسات آموزش عالی ، سایر رشته های مرتبط) مربوط به واحدها یا مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی) تنها در یکی از مناطق تأیید شده به طور انحصاری ثبت نام کنید. اگر این گروه از متقاضیان در هر دو کد رشته ثبت نام کرده و تحصیل کنند ، به عنوان متخلف شناخته می شوند و طبق قوانین مربوطه با آنها برخورد می شود.

متقاضیان باید برای اطلاع از شرایط ، آدرس و شماره تلفن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته که در حال حاضر در پرتال اطلاعات موسسه موجود است مراجعه کنند.

علاوه بر این ، رونوشت حاوی اطلاعات لازم در مورد متقاضیان واجد شرایط ، رتبه متقاضی و رتبه قبولی نهایی در هر کد رشته و سهمیه آن برای منطقه انتخابی تعیین شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا