اقتصادی

ارز دیجیتال راهکار مناسبی برای واردات خودرو به کیش است

شبکه / هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: “ما ارز مورد نیاز برای واردات خودرو از طریق ارز دیجیتال تولید شده در یک منطقه آزاد با مبدا و مقدار مشخص را تأمین خواهیم کرد.”

غلامحسین مظفری موارد زیر را به سوال خبرنگار شبکه درباره چگونگی اجرای قوانین نحوه مدیریت مناطق آزاد و تجاری و همچنین برنامه ها و لوایح پیشنهادی شورای اسلامی مناطق آزاد افزود: در طی دو سال گذشته چندین مسئله بسیار آزار دهنده بوده است ، نه تنها نتوانسته است آنها را برطرف کند ، بلکه مشکلاتی نیز ایجاد کرده است.

وی افزود: خوشبختانه اخیراً با صدور رای دادگاه اداری دو مورد از مشكلات اساسی و اساسی متوقف شده است یا نامه داخلی دولت نشان داده است كه حقوق در منطقه آزاد است و به تعبیری سو a تفاهم از قانون است.

مدیر عامل سازمان مناطق آزاد کیش گفت: “بحث ما این است که مناطق آزاد تحت قانون اداره می شوند و این قانون نباید تحت تأثیر اساسنامه ها و دستورالعمل ها قرار گیرد.” سرمایه گذاران وارد منطقه آزاد مطابق با قوانین حاکم بر نحوه مدیریت مناطق آزاد و مناطق تجاری سرمایه گذاری می کنند. در غیر این صورت ، هیچ دلیلی برای انتقال پایتخت از مکان دیگری به منطقه آزاد وجود ندارد.

وی گفت: قانون مناطق آزاد یک امتیاز برای سرمایه گذاران است و طبیعی است که دولت ، مجلس و ما به آن پایبند باشیم. من از استاندار هرمزگان می خواهم هر کاری از دستشان برمی آید انجام دهد. چارچوب قانونی منطقه آزاد حفظ می شود. در مورد برنامه ها و قانون پیشنهادی کنگره ، دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد برای حمایت از قانون منطقه آزاد به طور فعال حضور داشته است.

مظفری با اشاره به اینکه قانون فعلی مناطق آزاد قانونی خوب و مترقی است ، افزود: “ما باید بتوانیم برای جذب سرمایه گذار با مناطق آزاد در کشورهای همسایه رقابت کنیم.” اگر در منطقه آزاد 20 سال معافیت مالیاتی اعمال شود ، در بسیاری از مناطق آزاد در سراسر جهان معافیت مالیاتی مادام العمر اعمال می شود. منافع سرمایه گذاری سرمایه گذاران در توسعه مناطق آزاد بیشتر از مزایای مالیات گرفتن است. سرمایه گذاری ها و ایجاد ثروت در منطقه آزاد تأثیر مثبتی در رفع محرومیت در تمام مناطق خواهد داشت.

مدیر سازمان منطقه آزاد کیش گفت: “مشکل واردات خودرو یک داستان غم انگیز است” در مورد مشکل واردات خودرو در منطقه آزاد ، به ویژه در کیش. ما هر زمان ممکن این مسئله را مطرح کرده و پیشرفت خوبی داشته ایم. ما همچنین از معاون اول رئیس جمهور ، وزارت گمرک و سکوت برای واردات خودرو به کیش ، قشم و چابهار تأیید کردیم ، اما بانک مرکزی در ارائه ارز با مشکل مواجه شد.

“ما اعلام کرده ایم که ارز لازم را از بانک مرکزی دریافت نخواهیم کرد ، اما تورم ارز و اوضاع کشور غیرممکن است.” پیشنهاد بعدی تأمین ارز لازم از طریق ارز دیجیتال تولید شده در یک منطقه آزاد با مبدا و مقدار مشخص و عدم فشار بر پول ملی بود. ما منتظر دیدار هفته آینده خود با رئیس بانک مرکزی هستیم. و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و درخواستی را برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال برای بخش خصوصی ارائه خواهیم کرد.

مظفری با اشاره به اینکه حدود 15000 ارز رمزپایه با 15 مگاوات خرید برق در حال کار هستند ، از طریق سیستم تولید پول دیجیتال که از طریق سیستم تولید پول دیجیتال در حال حاضر در جزیره کیش تولید می شود ، تأمین می شود. اگر بانک مرکزی اجازه دهد ، می توانید برای این سه منطقه آزاد اتومبیل را با ارز دیجیتال وارد کنید و مشکل ماشین حل می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا