اقتصادی

آیا غرامت کارگران امشب تصمیم خواهد گرفت؟



هزینه شورای شهر بیش از 4 ساعت ادامه دارد و آخرین گزارش حاکی از آن است که با وجود بحث و گفتگوهای دو طرف ، بحث درمورد تورم ادامه خواهد یافت. تورم تورمی کاهش خواهد یافت.

به گزارش شبکه ، جلسه 229 شورای کار از ساعت 4 عصر با حضور کارگران و رهبران کارگر برای تصمیم گیری در مورد حداقل دستمزد در سال 1399 آغاز شد و سپس تنش ها بین دو طرف ادامه می یابد.

وزیر کار دقایقی در این جلسه حضور دارد و در نتیجه مشاوره مداوم توسط وزیر کار هدایت می شود و به کلیه شبکه های اجتماعی می رسد.

طبق آخرین اخبار ، در حالی که اتحادیه کارگری در جلسات قبلی بارها و بارها موضع خود را به چالش کشیده و ادعا کرده که افزایش دستمزد 15٪ افزایش یافته است ، گروه کار اعلام کرده است 1.2 میلیون تومان در سبد رفاه کارگران نسبت به سال گذشته. علاوه بر این ، آنها بر لزوم پیروی از ماده 41 قانون آیین نامه و شنیدن قسمت دوم این مقاله یعنی کیت مالکیت خانه تأکید کرده اند.

در جلسه شورای ملی در 20 مارس ، دولت و کارکنان موافقت کردند که حداقل دستمزد را به 2 میلیون و 800 هزار تومان افزایش دهند و گفتند این افزایش با هزینه کمتری نسبت به مناطق دیگر همراه بود. طرف وی ، از جمله غذا و اقامتگاه ، موافقت کردند ، اما کارگر گفت که این افزایش فقط براساس افزایش دستمزدها خواهد بود. سرانجام ، به دلیل اختلاف نظرهای دو طرف برای توزیع این نوع ، جلسه رسمی شورای اجرایی به نتایج لازم نرسید و دوباره به سه شنبه موکول شد – چهارم امسال ، همانطور که وعده داده شده است.

به گزارش شبکه ، نمایندگان کارگران در شورای کار روبن سعی دارند با نزدیک شدن به حداقل دستمزد 2 میلیون و 800 هزار تومان دستمزد حقوق کارگران را افزایش دهند. کارکنان

پایان تبلیغات


این مقاله توسط سامانه آنلاین، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین شبکه هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا