آموزش گرفتن اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

در بازی کالاف دیوتی موبایل اسکین‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید هر چند وقت یکبار ظاهر سرباز خود را تغییر دهید. تغییر اسکین سرباز در کالاف دیوتی موبایل بسیار باعث تنوع در بازی شده و حس خوبی را به گیمر اهدا می‌کند. خرید اسکین‌های کالاف دیوتی هزینه بردار بوده و بیشتر گیمرها امکان خرید این اسکین‌ها را ندارند. همچنین به‌دست آوردن اسکین‌های رایگان در دید بسیاری از گیمرها آسان نیست و آن‌ها را ناامید می‌کند. بر این اساس در این مقاله بهترین روش‌ها را برای دریافت اسکین از بهترین سایت خرید سی پی کالاف بدون نیاز به هزینه کردن را برای شما شرح می‌دهیم. پس اگر می‌خواهید آموزش دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل را دریافت کنید تا آخر این مقاله همراه بمانید.

چک کردن منوی بازی و دریافت جوایز روزانه در کالاف دیوتی موبایل!

به‌دلیل شلوغ بودن آیتم‌های منوی کالاف دیوتی موبایل، عده‌ای از گیمرها به آن‌ها توجه نمی‌کنند. بی‌توجهی به آیتم‌های منو باعث می‌شود بسیاری از جوایز را به‌راحتی از دست دهید. همیشه در هنگام ورود حوصله به خرج دهید و تمام آیتم‌های منو را چک کنید. ممکن است که در این آیتم‌ها به صورت اتفاقی اسکینی وجود داشته و شما با چک نکردن آن اسکین را از دست دهید. برای باخبر شدن از آیتم‌های منوی کالاف دیوتی موبایل در کنار آیکون‌ها علامت زرد تعجب وجود دارد که شما را از رویدادها و جوایز آگاه می‌کند.

همچنین بازی کالاف دیوتی موبایل دارای جوایز روزانه است. برای دریافت جوایز شما باید هر روز در بازی آنلاین شوید؛ تا این جوایز را دریافت کنید. اگر به‌ هر دلیلی نتوانستید یک مدت به همراه دوستان خود بازی کنید؛ حتما تنها یکبار در روز وارد بازی شوید و فقط جوایز روزانه را دریافت کنید. چک کردن منو و دریافت جوایز یکی از بهترین و راحت‌ترین مسیر‌ها برای دریافت اسکین‌های متنوع در بازی کالاف دیوتی موبایل است.  شما می‌توانید علاوه بر دریافت اطلاعاتی برای به‌دست آوردن اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل نحوه در پارس کنسول را دنبال کنید.

انجام ماموریت و ایونت‌ها در کالاف دیوتی موبایل؛ رویدادهای جذاب در بازی!

بازی کالاف دیوتی موبایل دارای رویداد و ماموریت‌هایی است. با انجام مأموریت‌ها می‌توانید اسکین‌ها را دریافت می‌کنید. این ماموریت‌ها به شکل پیام برای شما ثبت شده و باید به صورت دقیق از دستور این پیام‌ها پیروی کنید. انجام این ماموریت‌ها جوایز گران‌بهایی را به‌صورت رایگان به شما اهدا می‌کند.

حتما طبق دستور پیام‌ها ماموریت را انجام دهید. همچنین یک ماموریت را به صورت چند مرتبه انجام دهید تا بازی جایزه را به شما بدهد. بدون شک بازی‌های بتل رویال از جمله کالاف دیوتی موبایل را رویدادها و ایونت‌ها هیجان انگیز کرده است. این روش برای کسانی که به‌صورت پی در پی در ساعات طولانی بازی را تجربه می‌کنند بسیار کلیدی است. علاقه‌مندان به بازی کالاف دیوتی در کنسول‌های سونی  را در سایت پارس کنسول از دست ندهند. اگر علاوه بر بازی اکشن، بازی‌های رازآلود و ترسناک را نیز دوست دارید، خود را برای از طریق سایت پارس کنسول آماده کنید.

اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل؛ اموزش گرفتن اسکین گوست رایگان!

بدون شک شخصیت گوست در مجموعه کالاف دیوتی بسیار محبوب بوده و طرفداران این مجموعه او را به‌شدت دوست دارند. خبر خوب برای گیمرهای کالاف دیوتی موبایل این است که می‌توانند بدون هیچ هزینه اسکین گوست را دریافت کنند. این خبر باعث شده که گیمرهای زیادی هیجان‌زده شوند و به‌دنبال روشی برای دریافت اسکین گوست بگردند.

ردیم کدها در کالاف دیوتی موبایل؛ کد اسکین کالاف دیوتی موبایل!

یکی دیگر از روش‌های آسان برای دریافت جوایز و اسکین‌ها پیدا کردن ردیم کدها است. ردیم کدها به شما این امکان را می‌دهد که از طریق آن، جوایز را بدون هیچ هزینه‌ای دریافت کنید. برای پیدا کردن ردیم کدها باید از کانال‌های تلگرامی کالاف دیوتی موبایل و از اینترنت استفاده کنید.

آموزش دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل در پارس کنسول!

ما در این مقاله بهترین و آسان‌ترین روش‌های آموزش اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل را شرح دادیم. روش‌هایی از جمله چک کردن منو، باز کردن میل‌باکس، ردیم کد و غیره را برای شما لیست کردیم. هر کدام از این روش‌ها را انجام دهید تا اسکین‌های رایگان و شگفت‌انگیزی دریافت کنید.

چند راه دستیابی اسکین گوست در کالاف دیوتی موبایل

رویدادها و مأموریت‌های موقت

در بازی از طریق رویدادها و مأموریت‌های موقتی، اغلب اسکین‌های خاص به عنوان پاداش‌ها اهدا می‌شوند. برای بدست آوردن اسکین گوست، به صورت دوره‌ای ممکن است رویدادها یا مأموریت‌هایی تنظیم شود که این اسکین به عنوان جایزه قرار داده شود. بنابراین، باید به صورت مداوم و در دوره‌های مختلف بازی کرد تا این اسکین را به‌دست آورید.

جعبه‌های اسکین (Loot Boxes)

در بازی کالاف دیوتی موبایل، شما می‌توانید از طریق خرید جعبه‌های اسکین احتمالی، اسکین گوست و سایر اسکین‌ها را بدست آورید. این جعبه‌ها ممکن است برای فروش به صورت دوره‌ای در فروشگاه بازی موجود باشند.

بسته‌های ویژه

گاهی اوقات، بسته‌های ویژه‌ای که حاوی اسکین‌ها و محتواهای اختصاصی هستند، برای فروش در فروشگاه بازی قرار می‌گیرند. شما ممکن است اسکین گوست را از طریق خرید بسته‌های ویژه به‌دست آورید.

فصلی (Seasonal) و بتل پاس (Battle Pass)

در هر فصل بازی کالاف دیوتی موبایل، یک بتل پاس (Battle Pass) وجود دارد که می‌توانید با خرید آن از امکانات و اسکین‌های اختصاصی بهره‌مند شوید. در بتل پاس‌ها، اغلب اسکین‌های گوست نیز ارائه می‌شوند. بازی کردن به صورت فعال و جمع‌آوری امتیازها و ستاره‌های مورد نیاز، به شما کمک می‌کند تا بتوانید اسکین‌های مختلف به‌دست بیاورید.

آموزش دریافت کاراکتر گوست رایگان

برای گرفتن کاراکتر گوست، اکانت شما باید بر روی اکتیویژن سیو باشد تا در صورتی که مشکلی برای گوشی شما به وجود آمد با وارد کردن اکانت بتوانید وارد شوید. وارد صفحه اصلی بازی کالاف دیوتی موبایل شوید و چون اکانت دارید بر روی گزینه‌ی کالاف دیوتی کلیک کنید. صفحه‌ایی مقابل شما باز میشوید، شما باید sign up را انتخاب کنید و آدرس ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و بعد از آن تیک دو گزینه را فعال کنید. حالا به Room کالاف دیوتی برگرید. مشاهده خواهید کرد که دو پیام برای شما در قسمت بالای صفحه آمده است. پیام ها را باز کنید. روی CLAIM REWARDS کلیک کنید تا کاراکتر گوست را رایگان دریافت کنید.

کاربرد CP کالاف دیوتی موبایل

شما میتوانید از قسمت فروشگاهِ (Store) داخل بازی با سی پی Call of Duty  برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته، مهمات و لباس مناسب برای محیط مبارزه خریداری کنید. بخش Call of Duty Point تنها راه خرید اسلحه ها و اسکین هاست. استفاده از سلاح های پیشرفته درسطح های بالایی بازی به شما امکان میدهد هیجان بیشتری را تجربه کنید.

در واقع برای بالاتر بردن هیجان بازی، شما باید جدید ترین اسلحه ها و به روز ترین اسکین ها را با استفاده از ازcp  کالاف دیوتی خریداری کنید.  در واقع سی پی کالاف دیوتی بعنوان یک راه میانبر برای هیجان انگیز تر کردن بازی و همچنین برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی قرار داده شده است.  یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به وضعیت قابل استنادی رسید، خرید سی پی کالاف دیوتی است. البته شما به عنوان کاربر ایرانی در صورتی که کارت اعتباری خارجی نداشته باشید امکان خرید برای شما وجود نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا