مهمترین ویژگی های اینورتر صنعتی چیست؟

اینورتر صنعتی چیست؟

سیستم های اینورتر صنعتی در محیط های سخت استفاده می شوند و به طور ویژه برای محافظت از بارهای بحرانی در کاربردهای صنعتی طراحی شده اند. ترانسفورماتور با عایق گالوانیکی برای جداسازی بار از منبع استفاده می شود. در غیر این صورت، واحد منبع تغذیه آسیب جدی به ترانسفورماتور و بارهای سنگین وارد می کند. برای خرید اینورتر آیمستر مدل e1 می توانید به ثامن مراجعه کنید.

کاربردهای اینورتر صنعتی

برق یکی از نیازهای اساسی صنعت است. اینورتر یک دستگاه مستقل است که جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل می کند. اینورتر منبع تغذیه بدون وقفه و مداوم را تضمین می کند. در کاربردهای مختلفی مانند یو پی اس، کنترل کننده سرعت، موتورهای الکتریکی و … استفاده می شود. انواع مختلف اینورتر برای مقاصد تجاری، صنعتی و مسکونی استفاده می شود. برای کارکرد مداوم در صنعت باید از اینورترهای صنعتی استفاده کرد. اینورترها نقش مهمی در صنعت تولید دارند. سازندگان اینورتر می توانند اینورترهای صنعتی را با توجه به نیازهای صنعتی خود سفارشی کنند. اکنون اهمیت و مزایای استفاده از اینورترهای صنعتی را درک می کنید.

اهمیت استفاده از اینورتر صنعتی

اینورترهای صنعتی دستگاه هایی با قدرت بالا هستند که می توانند در برابر قطع برق محافظت کنند. صنایع مختلف با قدرت به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از عملکرد آن کار می کنند. تولید برق؛ حمل و نقل صنایع تولیدی مانند تولید نفت باید بدون وقفه عمل کند. توقف فعالیت آنها منجر به زیان مالی می شود. تمامی این صنایع برای عملیات صنعتی بدون وقفه نیاز به منبع تغذیه بدون وقفه و پایدار دارند. کاربردهای صنعتی مانند سیگنالینگ راه آهن و شبکه، امنیت برق، خروجی فرودگاه. ایستگاه کنترل خط لوله و کارخانه های تولید نیاز به برق رسانی بدون وقفه دارند.

قطعی برق، نوسانات و تلفات، بزرگترین تهدید برای صنعت تولید است. سازمان های صنعتی در برابر تغییرات منبع تغذیه آسیب پذیر هستند. تأثیر قطع برق قطعاً می تواند ویرانگر باشد. قطع برق حدود ده ثانیه می تواند باعث توقف فوری تولید شود. می تواند باعث آسیب به تجهیزات و ماشین آلات در صنعت تولید شود. بنابراین برای غلبه بر قطعی برق و برق باید اینورترهای صنعتی کارآمد و قدرتمند تعبیه شود.

صنعت مناسب؛ این اطمینان می دهد که اینورترهای صنعتی مقیاس پذیر و کارآمد نصب شده اند. بنابراین اینورترهای صنعتی برای انواع صنایع و کاربردهای صنعتی اهمیت بیشتری دارند. اینورتر صنعتی مناسب باید با توجه به توان بار و کارایی انتخاب شود.

مهمترین ویژگی های اینورتر صنعتی چیست؟
مهمترین ویژگی های اینورتر صنعتی چیست؟

ساختار اینورتر صنعتی

اینورتر یا درایو AC وسیله ای است که برای کنترل موتور AC استفاده می شود. یک پارامتر مهم در سرعت این دستگاه ها فرکانس ولتاژ ورودی است که توسط اینورتر برای تنظیم سرعت تغییر می کند. ترانسفورماتورهای صنعتی به دو دسته ورودی تک فاز و ورودی سه فاز تقسیم می شوند. این ورودی به معنای برق ورودی از شبکه شهری به ترانسفورماتور است و ترانس تک فاز به معنای دستگاهی است که با برق ورودی تک فاز کار می کند. شرکت تک اینورتر با سالها تجربه مفید در زمینه واردات انواع تجهیزات صنعتی به ایران یکی از تامین کنندگان و تامین کنندگان پیشرو اینورتر در شرکت های مختلف می باشد. طرف های قرارداد پارا درایو شامل تولیدکنندگان هیوندای کره، LS کره، هایتک تایوان، دلتا چین و آی مستر است. اینورتر یا درایو یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی است

سه جزء اصلی اینورترهای صنعتی

1. فیلتر خازنی: برای کاهش توان ورودی استفاده می شود.

2. واحد مبدل برق شهر: برای تبدیل جریان متناوب شهر به ولتاژ بالا (مبدل AC به DC).

3. اینورتر برق یا IGBT: پالس های PWM با سرعت بالا (تبدیل برق DC به AC) تولید می کند. مهمترین بخش اینورتر IGBT است. اینورترها از IGBT برای تولید فرکانس های مختلف استفاده می کنند. اصطلاح IGBT مخفف عبارت Insulated Gate Bipolar Transistor می باشد. IGBT ها ترانزیستورهای دوقطبی گیت عایق هستند که یکی از سریع ترین نیمه هادی های سوئیچینگ هستند و برای سوئیچینگ با سرعت بالا استفاده می شوند.

انواع اینورترهای صنعتی

اینورترهای صنعتی انواع مختلفی دارند که برای اهداف کنترلی مختلف مناسب هستند و بسته به نوع کاربری می توان انواع اینورتر را در همه برندها یافت. انواع سرمایه گذاران عبارتند از:

اینورتر ls

اینورتوری زیمنس

ترانسفورماتور با تکنولوژی بالا

اینورتر آمستردام

مبدل اشنایدر

یک سوراخ حفر کنید

اینورتر YeJafran

اینورتر انجیر

و…

مهمترین ویژگی های اینورتر صنعتی چیست؟

برخی از ویژگی های اینورتر صنعتی عبارتند از:

کنترلر DSP 16 بیتی

مبدل اسپلیت داخلی

تغییرات استاتیک داخلی

گیربکس دستی داخلی

تابع حد فعلی

تنظیم ولتاژ خروجی <1%;

100% بار نامتعادل

تاخیر را از 20 میلی ثانیه به 10 ثانیه تغییر دهید (قابل تنظیم از طریق LCD)

لینک های رایگان بالقوه

سیستم مانیتورینگ از راه دور

و غیره….

دکمه بازگشت به بالا