سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی نوعی سایبان است که بیشتر به عنوان تزئین و دکور مورد استفاده قرار می‌گیرد. سایبان‌های پوششی سایه کمی ایجاد می‌کنند ولی زیبایی خاصی را به ملک می‌دهد، بیشتر برای هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها مناسب هستند.

البته مغازه‌داران از این نوع سایبان برای زیبایی ویترین‌های کوچک خود می‌توانند استفاده کنند اما کارکرد را ندارد. در ادامه بیشتر با سایبان پوششی و مزایای آن آشنا می‌شوید.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی که برخی‌ها به آن سایبان شید هم می‌گویند برای تزئین و ایجاد سایه برای محدوده‌های کوچک مناسب است. این سایبان‌ها می‌توانند جای گزینه خوبی برای سایبان‌های دکوراتیو باشند.

به دلیل شیک و مدرن بودن این بیشتر برای جاهایی که می‌خواهند مدرن و خاص باشد مانند ورودی هتل‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های لوکس مورداستفاده قرار می‌گیرد. باوجود سایبان پوششی هم از مزایای سایبان برخوردار می‌شوید هم می‌توانید برند خود را به‌طور رایگان تبلیغ کنید.

مزایای سایبان پوششی

سایبان پوششی موجب صرفه‌جویی در انرژی، حفاظت در برابر آفتاب، بارندگی، برف، تگرگ، باد و همچنین تبلیغ مارک تجاری، بازاریابی و زیبایی‌های معماری می‌شود. اگر صاحب مشاغل زنجیره‌ای هستید، روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید کسب‌وکار خود را در هر شهر نمایان کنید.

یکی از متداول‌ترین و مؤثرترین روش‌های انجام این کار داشتن سایبان‌های پوششی برای تجارت خود است. آن‌ها یک سرمایه‌گذاری عالی محسوب می‌شوند زیرا علاوه بر زیبایی چشمگیری که دارند از محافظت زیادی در برابر بارش شدید هوا، باد، آفتاب، تگرگ و گرمای بیش‌ازحد برخوردار هستند.

آن‌ها همچنین می‌توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی عمل کنند زیرا کسب‌وکار شمارا نسبت به رقبا برجسته‌تر نشان می‌دهد. در اینجا سایر مزایای عمده سایبان‌های پوششی را برای شما آورده‌ایم.

مزایای سایبان پوششی

1.فضای خود را افزایش دهید.

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که برای مشاغلی مانند هتل، رستوران، کافه‌ها دارد این است که فضای بیشتری به برای استفاده اضافه می‌کند. این به این دلیل است که سایبان ورودی‌ها می‌تواند نصب شود تا فضای کلی بیشتری داشته باشید.

داشتن این فضای بیشتر، به این معنی است که کسب‌وکار شما می‌تواند مشتریان بیشتری را در خود جای دهد که منجر به افزایش فروش می‌شود. علاوه بر این، به این معنی است که شما می‌توانید از منطقه‌ای که بی‌فایده مانده است استفاده کنید.

2.از مشتریان خود محافظت کنید.

اطمینان از راحتی مشتریان در کسب‌وکارهای مختلف بسیار مهم است. با سایبان، سایه موردنیاز را به مشتریان ارائه می‌دهید که از آن‌ها در برابر گرما، نور خورشید و سایر عناصر آب و هوایی محافظت می‌شود.

آن‌ها ضمن لذت بردن از وقت خود در کسب‌وکار شما، احساس راحتی و آرامش بیشتری خواهند داشت. این‌یک روش عالی برای اطمینان از این است که شما نه‌تنها مشتری جذب می‌کنید بلکه نرخ ارجاع بالایی نیز خواهید داشت و مشتری بیشتری خواهید داشت.

3.ارزش زیبایی را ارتقا دهید.

سایبان پوششی می‌تواند ارزش زیبایی کسب‌وکار شمارا افزایش دهد. این به این دلیل است که طرح‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. طراحی‌های زیبا وجود دارد که می‌تواند کسب‌وکار شمارا برای مشتریان جذاب و دلپذیر تر کند.

تمام‌کاری که شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که یکی از طراحی‌های مناسب با ملک خود انتخاب کرده‌اید. همچنین امکان تزئین آن‌ها وجود دارد تا ارزش زیبایی‌شناختی آن‌ها را افزایش دهید.

4.تبلیغ

این امکان برای شما وجود دارد که با استفاده از سایبان پوششی، برند خود را تبلیغ کنید. آن‌ها به عنوان یک ابزار ارتباطی برای کسب‌وکار شما عمل می‌کنند، بنابراین تجارت شمارا از دیگران متمایز می‌کند. می‌توانید یک سایبان با نور پس‌زمینه انتخاب کنید تا کسب‌وکار شما حتی در طول شب قابل‌مشاهده باشد.

همچنین می‌توانید پارچه‌ای را انتخاب کنید که دارای طراحی سفارشی و حروف رنگی باشد. برای شما این امکان وجود دارد که رنگ و نشان تجاری خود را به‌منظور جلب مشتری بیشتر روی سایبان ثبت کنید. این باعث می‌شود مشتریان از فاصله دور متوجه تجارت شما شوند.

5.صرفه‌جویی در انرژی

سایبان پوششی به شکل ظاهری خانه یا محل کار شما شکل، ابعاد و رنگ می‌بخشد. علاوه بر این، سایبان‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شوند و درعین‌حال از محو شدن مبلمان، کف و فرش‌ها جلوگیری می‌کنند.

گرمای بیشتری از طریق درب و پنجره‌های شیشه‌ای و سایر جنبه‌های ساختمان به یک‌خانه یا محل کار منتقل می‌شود. درواقع، در یک روز گرم، یک پنجره شیشه‌ای گرمای بیشتری نسبت به‌کل دیواره عایق شده جذب می‌کند.

تابش خورشید که از شیشه عبور می‌کند بار بسیاری به کولر برای خنک کردن هوا می‌دهد. باوجوداین نوع سایبان‌ها می‌توانند از ورود گرمای به داخل جلوگیری کنید و در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

6.ایجاد منطقه‌ای برای سیگار کشیدن

سایبان یک روش عالی برای تأمین فضای محافظت‌شده کارکنان و مشتریان شما است که در آن افراد سیگاری می‌توانند سیگار بکشند درحالی‌که از عناصر در امان هستند. بعلاوه، مصرف‌کنندگان در صورت داشتن مکان مناسب برای استعمال دخانیات تمایل بیشتری به بازگشت به کسب‌وکار شما دارند.

سایبان شمارا قادر می‌سازد مکانی کم‌هزینه بسازید که بتواند در تمام طول سال مورداستفاده قرار گیرد و هم سیگاری‌ها و هم افراد غیر سیگاری را پاسخگو باشد.

طراحی سایبان پوششی

طراحی سایبان پوششی مدرن به‌طوری است که تمیز کردن آن آسان است و ماندگار، درخشان، بادوام و مقاوم در برابر شعله است. علاوه بر این، مواد قاب آن دارای نسبت‌های وزنی بسیار خوبی است و در برابر خوردگی مقاوم هستند.

پارچه‌های سایبان از نوع آکریلیک هستند که می‌توان بر روی آن هر نوع گرافیک برای برند خود ثبت کنید همچنین ضد آب و کپک هستند که به شما امکان می‌دهد با خیالی راحت در هنگام باران از آن‌ها استفاده کنید؛ بنابراین سایبان‌های پوششی یک سایبان ایمن، محکم، مقرون‌به‌صرفه و جذاب برای هر ملکی است.

خرید سایبان پوششی

برای خرید سایبان پوششی مطمئن شوید که آن‌هایی را که برای کسب‌وکار شما مناسب هستند انتخاب کرده‌اید.

انتخاب‌های متنوعی برای انتخاب شما وجود دارد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سایبانی که می‌خرید ویژگی‌های موردنظرتان را داشته باشد. برای خرید سایبان خود می‌توانید با متخصصان ما تماس بگیرید تا شمارا در انتخاب سایبان مناسب راهنمایی کنند.

کاربرد سایبان پوششی

سایبان پوششی در موقعیت‌های مختلف ازجمله شهربازی‌ها برای غرفه‌های کوچک، هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها، نمایشگاه‌ها، مراکز تنیس، پارک‌های بزرگ، پارک‌های آبی، پارک‌های تفریحی، باغ‌وحش‌ها و کشتی‌های تفریحی مفید هستند.

این نوع سایبان‌ها در باشگاه گلف نیز کاملاً مشهور هستند زیرابه ایمن ماندن گلف بازان و تجهیزات آن‌ها در برابر شرایط شدید آب و هوایی کمک می‌کنند.

سفارشی‌سازی سایبان پوششی

سایبان پوششی را می‌توانید به هر شکلی که دوست دارید سفارش دهید. در گزینه سفارشی‌سازی این امکان رادارید تا رنگ‌های مناسب با ملک خود انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید اندازه سایبان را تغییر دهید و یا پارچه موردنیاز را انتخاب کنید. در گزینه سفارشی‌سازی هر آنچه شما بخواهید و امکانش باشد طراحی و ساخته می‌شود. البته هزینه این گزینه از قیمت اصلی سایبان بیشتر است.

قیمت سایبان پوششی

قیمت سایبان‌های پوششی به عوامل مختلفی ازجمله نوع پارچه، کیفیت مواد، اندازه و تجهیزات سایبان بستگی دارد. هرکدام از این عوامل به‌نوعی می‌توانند باعث تغییر قیمت سایبان‌های پوششی شوند. در ادامه بیشتر در مورد تأثیرگذاری آن‌ها گفته‌ایم.

پارچه سایبانسایبان پوششی در طرحهای متنوع برای کافه ها و رستورانها توسط طراحی، تولید و اجرا میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع سایه بان دکوری در ادامه مطلب با ماهمراه باشید.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی یکی از می باشد. که در طرحهای متنوع و در رنگهای مختلف توسط کارگاه ایران سایبان تولید میشود. به جرات می توان بیان نمود با بهره گیری از خلاقیت و هوش جوانان تحصیلکرده خود، تنها تولید کننده این نوع سایبانها در کشور عزیزمان با ثبت اختراع می باشد.

سایبان پوششی بیشتر برای رستورانها و کافه ها استفاده می شود. البته سایر صنوف نیز بسته به سلیقه صاحبان آن صنف میتوانند از چادر پوششی استفاده نمایند . البته از این نوع می توان در انجام تبلیغات سازمانها،شرکتها و برندها نیز استفاده نمود. می‌تواند دارای انواع مختلف پوشش مانند پارچه، آلومینیوم، فایبرگلاس موجدار، پلی‌کربنات موجدار یا مواد دیگر باشند. سایه بان پوششی یک راهکار اقتصادی برای افرادی است. سایبان پوششی سایه‌های نیمه افقی را فراهم می‌کنند.

سایه بان دکوراتیو تولیدی ایران سایبان معمولا بصورت ثابت تولید میشود. و برای رستورانها و کافه ها بیشترین کاربرد را دارد چرا که این نوع چادر دکوراتیو فقط به منظور نشان دادن نماد رستوران و کافه ها میباشد. و بصورت ،سایبان نوردی و سایه بان پوششی در تولید و با روکش های متنوع و طرحهای مختلف و با امکان چاپ تبلیغات عرضه میشود.

نمونه کارهای سایبان دکوراتیو

سایه بان کالسکه ای دکوراتیو 

استفاده از سفارشی شده مطابق نظرات مشتری بعنوان سایبان دکوراتیو

محل اجرا: استودیو صدا و سیما

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای نانو

 

سایه بان وچادر مثلثی دکوراتیو 

تولید و نصب سایبان پوششی برای کافه کافمون توسط تیم

محل اجرا: سعادت آباد

سایبان دکوری- کافه کافمون

سایبان دکوری- کافه کافمون1

 

سایه بان ثابت

تولید و نصب سایبان پوششی برای مبل گونا توسط تیم

محل اجرا: ولنجک

کاربردهای سایبان دکوری

برای معرفی محصول یا فروشگاه خود حتما نیاز به ندارید. سایبانهای پوششی خود نمادی برای متمایز نمودن فروشگاه شما خواهند بود

             تبلیغات روی سایبان پوششی

انواع سایبان دکوراتیو ( سایبان پوششی)

سایبان کلاهی 

چادر کلاهی با نام سایبان دکوراتیو و سایبان دکوری نیز معرفی می گردد.

                                                                 سایبان کلاهی

سایبان گرد دکوراتیو

از سایبان نیم دایره  نیز میتوان بعنوان سایبان دکوراتیو برای گالریها ، رستورانها و کافه ها بهره برد.

قیمت سایه بان دکوراتیو:

قیمت سایه بان دکوراتیو بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه و اعلام میشود:

اندازه سایبان:

سایبان پوششی در هر اندازه ای توسط تولیدی ایران سایبان قابل تولید است و لیکن اندازه استاندارد این مدل سایه بان بین 1 تا 4.5 متر میباشد. این فاکتور عامل مهمی در تعیین قیمت این مدل چادر است چرا که متریال مورد استفاده در آن با توجه به متراژ تعیین کننده قیمت سایبان میباشد

نقشه سایبان:

طرح سایه بان دکوری را معمولا مشتریان از سایتها و ژورنالهای خارجی دریافت مینمایند. و متقاضی انجام آن در کشور میشوند. ایران سایبان با افتخار اعلام میدارد. مدعی انجام انواع طرحهای سایبان با بالاترین کیفیت ممکن در کشور هستیم .

نوع روکش سایبان:

از انواع روکش مات سایبان و روکش کره ای و روکش نانو برای این نوع سایبان میتوان بهره جست. که هریک از آنان قیمتهای متنوعی نسبت به دیگری دارند

محل اجرای سایبان:

در صورتی که بخواهید سایبان توسط شرکت آقای سایبان اجرا شود. شهر محل نصب و همینطور مکان نصب عامل آخر در تعیین قیمت سایبان میباشد

فروش سایبان دکوراتیو :

فروش سایبان دکوراتیو هم بصورت حضوری و هم بصورت غیر حضوری انجام میشود. از طریق میتوانید مورد نظرتان را ثبت سفارش فرمایید. جهت مشاوره رایگان و ثبت سفارش ساخت سایبان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل فرمایید

 

پارچه‌های سایبان از انواع مختلفی برخوردار است. هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های خاصی مانند ضد کپک، ضد آب و مقاوم در برابر کشش هستند. هرکدام از آن‌ها قیمت متفاوتی دارند که بر قیمت سایبان تأثیر می‌گذارد.

کیفیت مواد

قطعات مختلف سایبان‌ها از فلز و پارچه ساخته‌شده است. هر چه کیفیت فلز و پارچه به‌کاربرده شده بالاتر باشد قیمت سایبان هم بیشتر می‌شود. در ضمن سایبان‌های ساخته‌شده با مواد باکیفیت طول عمر بیشتری هم دارند.

اندازه

سایبان‌های کوچک‌تر از مواد کمتری برای ساخت بهره می‌برند درنتیجه قیمت کلی سایبان کمتر است اما سایبان‌های بزرگ‌تر با توجه به این‌که از مواد بیشتری برای ساخت استفاده می‌کنند قیمت بیشتری هم دارند.

تجهیزات سایبان

تجهیزاتی مانند سنسورهای هوشمند و لامپ‌های LED را می‌توانید به سایبان خود اضافه کنید تا از راحتی بیشتری در کار با آن‌ها بهره‌مند شوید. لامپ‌های LED باعث روشن شدن در فضای زیر سایبان در شب می‌شود همچنین نمای ملک شمارا در شب چشمگیر می‌کند.

 

سازه سایبان پوششی به‌ طور معمول به سازه هایی گفته می‌ شود که بر قسمت ورودی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی همانند هتل‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، مراکز تجاری و غیره قرار می‌ گیرند. در واقع می‌ توان گفت که سایبان ها سازه ای هستند که در ساخت آن ها از پوشش های پارچه‌ ای و تجهیزات فلزی استفاده می‌ شود و تحت عنوان سازه های دکوراتیو و یا به‌ عنوان سرپناهی در برابر شرایط آب‌ و هوایی گوناگون همچون بارش باران و برف، تگرگ، تابش خورشید و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در طراحی و ساخت سایبان ها از متریال‌ های گوناگونی استفاده می‌ شود و در ابعاد و متراژ های متفاوتی نیز قابل اجرا هستند. همچنین سایبان ها با توجه به نوع کاربرد خود نیز به انواع مختلفی تقسیم‌ بندی می‌ شوند که از جمله آن‌ ها می‌ توان به سایبان پوششی اشاره نمود.

سایبان پوششی چیست؟

سایبان پوششی، در واقع نوعی از سایبان های دکوراتیو است که در بخش خارجی ساختمان‌ های مسکونی و عمومی قابل نصب و اجرا هستند. در طراحی و ساخت سایبان پوششی نیز به‌ طور معمول از پارچه‌ های بسیار باکیفیت و مقاوم استفاده می‌ شود و نسبت‌ به سایبان های دیگر در ابعاد و اندازه‌ های کوچک‌ تری طراحی و ساخته می‌ شوند. این سایبان‌ ها علاوه‌ بر ویژگی‌ های کاربردی خود، بیشتر جنبه تزیینی و دکوراتیو داشته و در قسمت‌ هایی همچون ورودی رستوران‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، هتل‌ ها، مراکز تجاری لوکس و همچنین ویترین مغازه‌ های مدرن به‌ کار برده می‌ شوند. سایبان های پوششی در رنگ‌ ها و طرح‌ های گوناگونی قابل‌ اجرا هستند و می‌ توانید انواع آن‌ ها را در بخش ورودی مکان‌ های گوناگون به‌ ویژه جواهر فروشی‌ های مدرن مشاهده نمایید.

کاربرد سایبان پوششی

سایبان های پوششی از زمان گذشته تا به امروز و از زمان گسترش بافت شهری به‌ ویژه در کشور های اروپایی دارای کاربرد بوده‌ اند و امروزه نیز در بسیاری از مکان‌ های لوکس و مدرن در داخل ایران نیز مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این سایبان‌ ها دارای کیفیت های بسیار بالایی هستند و به‌ صورت متصل به سازه اصلی قابل طراحی و اجرا می‌ باشند. این نوع سایبان ها برخلاف سایبان‌ های مستقل، توسط اتصالات خود به بدنه خارجی ساختمان‌ ها متصل می‌ شوند و دارای اشکال متفاوتی هستند. مدل نیم دایره‌ ای این سایبان‌ ها، جزء رایج‌ ترین اشکال موجود در طراحی سایبان های پوششی بوده و در سبک‌ های مدرن نیز به‌ صورت چند ضلعی و اشکال مربع و مستطیل نیز قابل‌ اجرا هستند. این سایبان‌ ها در بسیاری از ساختمان‌ های مسکونی و همچنین عمومی دارای کاربرد هستند و در بالا سر درب ورودی و همچنین بالا سر شیشه و ویترین مغازه‌ ها نیز استفاده می شوند.

از جمله مهم‌ ترین کاربرد های این سایبان می‌ توان به استفاده از آن‌ ها در انواع هتل‌ ها، کافی‌ شاپ‌ ها، رستوران‌ ها، مراکز تجاری مدرن، جواهر فروشی و طلا فروشی ها، عتیقه فروشی‌ ها، فروشگاه‌ ها و مغازه‌ های لوکس، شهربازی‌ ها، کشتی‌ های تفریحی، نمایشگاه‌ ها، غرفه‌ ها، پارک های تفریحی و آبی و غیره اشاره نمود.

مزایای استفاده از سایبان پوششی

نصب و اجرای سایبان پوششی در بخش ورودی مکان‌ های عمومی و همچنین ویترین فروشگاه‌ ها، دارای مزایای بسیار متداولی است که از جمله این مزایا می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایجاد نمای شیک و لاکچری

یکی از مزایای نصب این نوع سایبان ها در قسمت ورودی مکان‌ های عمومی، ایجاد ظاهری بسیار شیک، مدرن و لاکچری در نمای ساختمان است. زیرا این نوع از سایبان‌ ها برخلاف سایبان‌ های دیگر، بیشتر جنبه دکوراتیو و تزیینی دارند و به‌ دلیل طراحی‌ های خاص و مدرن خود، می‌ توانند سبب افزایش رونق کسب‌ و کار و زیباتر شدن نمای ساختمان شوند.

اقتصادی و مقرون‌ به‌ صرفه

سایبان های پوششی دارای تنوع گسترده‌ ای در رنگ و طرح هستند و برخلاف ظاهر مدرن و لاکچری خود، از قیمت مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه‌ ای نیز برخوردار می‌ باشند. شما می‌ توانید با توجه به رنگ و طرح نمای ساختمانی خود، سایبان پوششی خود را انتخاب کرده و آن را با قیمتی مناسب نصب نمایید.

محافظت از ویترین

این نوع سایبان ها علاوه‌ بر جنبه‌ های دکوراتیو، دارای ویژگی‌ های کاربردی نیز هستند و نصب آن‌ ها بر ویترین های فروشگاهی، می‌ تواند از تابش مستقیم آفتاب بر محصولات پشت ویترین جلوگیری نموده و مشتریان نیز می‌ توانند به‌ راحتی با قرارگیری در زیر سایبان‌ های پوششی از مشاهده ویترین به‌ ویژه در روز های آفتابی لذت ببرند.

بهره‌ مندی از فضای بیشتر

یکی دیگر از کاربرد این سایبان ها، استفاده از آن‌ ها در متراژ بزرگ‌ تر و بهره‌ مندی از فضای بیشتر در بخش خارجی ساختمان می‌ باشد. مکان‌ هایی چون رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها جهت گسترش خدمات رسانی خود به مشتریان، از سایبان های پوششی در فضای بیرونی ساختمانی خود استفاده می‌ کنند و خدمات خود را در این فضا به مشتریان ارائه می‌ دهند.

قیمت سایبان پوششی

عوامل بسیار گوناگونی در تعیین قیمت نهایی سایبان پوششی تأثیرگذار است که از جمله این عوامل می‌ توان به کیفیت متریال، کیفیت یراق آلات و تجهیزات، اندازه و ابعاد سایبان، شرکت تولید کننده و اجرایی و غیره اشاره نمود.

در پایان

در زمینه تولید و عرضه انواع سقف برقی و دارای بیش‌ از ۵ سال تجربه و سابقه است و خدمات خود را به‌ طور کاملاً حرفه‌ ای و تخصصی به مشتریان ارائه می‌ دهد. شما سایبان دکوراتیو( سایه بان پوششی ) محصول خاص شرکت آقای سایبان میباشد. که امروزه طرفداران بیشماری پیدا نموده است . متقاضیان این مدل از آن بعنوان دکور محل کسب خود استفاده مینمایند. برای آسنایی بیشتر با این مدل سایبان با ما همراه باشید.

معرفی سایه بان دکوراتیو 

سایه بان دکوراتیو در مدلهای نیم دایره، هلالی، ربع دایره، ذوزنقه ای و … مطابق با نظر مشتری قابل طراحی و ساخت میباشد. برای سایه بان پوششی از انواع نظیر: روکش نانو، روکش برزنت، روکش پی وی سی ، روکش بنر و روکش فلکس میتوان استفاده نمود. معمولا برای پوشش سایبان دکوراتیو از پارچه های برزنت نانو استفاده می شود. که زیبایی آن را به شدت افزایش می دهد.

جهت چاپ بروی دکوراتیو از چاپ سیلک استفاده می شود که بهترین نوع چاپ از لحاظ مقاومت در برابر آفتاب و ماندگاری بالا به شمار می آید.

در هنگام روز می توان با تنظیم سایبان دکوراتیو و چرخش نوارها مانع از ورود نور یا سبب افزایش ورود نور به فضای داخلی گردید. همچنین در فضای داخلی نیز می توان قسمت هایی را توسط سایبان دکوراتیو از دید خارج و به تفکیک در فضا افزود.

سایبان دکوری چیست؟

به سازه هایی که دارای یک روکش زیبا هستند، سایه بان دکوری می گویند. روکش در اینجا معنی یک پارچه بسیار زیبا را میدهد. که در برابر کشش بالا، مقاومت بسیار مطلوبی دارد. روکش دکوراتیو در برابر نیروهای خمشی و فشاری مقاومت خاصی از خود نشان نمی دهند. بدین ترتیب تنها در سایبان پوششی می توان از آنها بهره مند شد. پارچه را می توان بهترین نمونه از روکش های غشایی دانست. به همین خاطر معمولا این سازه ها با پارچه پوشانده می شوند.

سایه بان دکوراتیو نیاز به طراحی و محاسبات بسیار دقیقی دارد. در صورتی که طراحی این سازه ها به بهترین شکل ممکن صورت نگیرد، مشکلات عمده ای برای سازه به وجود می آید. بدین ترتیب برای اجرای سازه دکوری نمی توان به هر فرد، شرکت یا گروه اعتماد کرد. بهتر است. ابتدا تحقیقات گسترده ای انجام داده و پروژه ای مختلفی که در سطح کشور انجام شده را بررسی کرده تا ببینیم. کدام شرکت ها توانسته اند. عملکرد بهتری را در اجرای سایبان پوششی بر جای گذارند.بدین ترتیب می توان بهترین سازه دکوراتیو  برای خود تهیه کرد.

مزایای سایه بان پوششی 

این مدل ، کسب و کار شما را کاملا نسبت به سایر مغازه های مجاور متمایز مینماید. سایبان دکوراتیو در واقع معرف کسب و کار شماست.  با این سایبان زیبا شما در واقع تمایز خود را نسب به رقبا برای مشتریان به منصه ظهور میگذارید.

کابردهای سایبان دکوری

سایبان کافه 

سایبان رستوران 

سایبان هتل 

و همچنین سایر مشاغل که خاص بودن برایشان اهمیت دارند میتوانند از این مدل سایه بان استفاده نمایند.

قیمت سایه بان دکو راتیو 

سایه بان پوششی ( سایبان دکوراتیو) با توجه به مدل آن، نوع روکش آن و انحناء آن قیمت گذاری میشود. برای استعلام قیمت و مشاوره خرید سایه بان دکوراتیو با تماس بگیرید. یا فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان با شما تاس بگیرند.

عزیزان نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت و چگونگی سفارش انواع و سایبان پوششی، با شماره تلفن تماس حاصل نموده و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

دکمه بازگشت به بالا