اجتماعی

حقوق پرستار کودک چقدر است؟

حقوق پرستار در منزل چقدر است؟ چگونه محاسبه می شود؟ به چه عواملی بستگی دارد؟ مراقبت از کودک وظیفه مهمی در خانواده است و اگر والدین وقت کافی برای نگهداری از فرزند خود ندارند، نیاز به تعویض دارند. حال اگر فردی که می‌شناسید قادر به نگهداری از کودک نیست، وجود پرستار در منزل اجباری شده است و حضور پرستار می‌تواند آرامش و آسایش را برای والدین و فرزندان به ارمغان بیاورد.

حقوق پرستار در منزل چگونه محاسبه می شود؟

دستمزد پرستاران توسط عوامل مختلفی تعیین می شود. این عوامل ممکن است شامل تعداد فرزندان، مسئولیت های پرستار، مسافت طی شده، مدرک تحصیلی و تجربه پرستار مربوطه و ساعات کاری پرستار باشد. در زیر به بررسی این عوامل می پردازیم.

خیلی دور

مسافتی که پرستار طی می کند تا به محل زندگی شما برسد، چه باید یک نماینده استخدام کند، تاکسی بگیرد یا پیاده روی دستمزد او تأثیر می گذارد.

تعداد فرزندان

شکی نیست که داشتن دو فرزند که نیاز به مراقبت دارند، نیازمند تلاش مضاعف چه از نظر جسمی و چه از نظر روحی است. بنابراین، هر چه تعداد فرزندان بیشتر باشد، قیمت پرستار بالاتر است و حقوقی که باید به دایه پرداخت شود، بیشتر می شود.

مدرک پرستاری

اگر پرستاری سابقه کار و سابقه کار، مدرک مراقبت از کودک یا روانشناسی کودک داشته باشد، در استخدام او موثر خواهد بود.

مسئولیت های پرستار

حقوق پرستاران در خانه بر اساس وظایف پرستار در خانه متفاوت است. برخی از پرستاران فقط از کودکان مراقبت می کنند، در حالی که برخی دیگر علاوه بر مراقبت از کودکان، کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی را انجام می دهند.

ساعت کار پرستار

یک پرستار می تواند تمام وقت، پاره وقت، هفتگی، روزانه یا پاره وقت باشد. هر چه ساعت‌های بیشتری کار کند، درآمدش بیشتر می‌شود.

چه زمانی به پرستار بچه پرداخت می شود؟

اگر پرستار دائمی استخدام کرده اید، حقوق باید در پایان هر ماه پرداخت شود. اگر پرستار شما کارگر هفتگی باشد، در پایان روز کاری، آخر هفته ها و اگر پرستار را ساعتی استخدام کنید، حقوق او را پرداخت خواهید کرد.

ساعت کاری پرستار کودک چقدر است؟

ساعات اداری یک پرستار ممکن است 24 ساعته، هفتگی یا پاره وقت باشد. پاره وقت یعنی ساعتی، هر روز، شبانه یا پاره وقت.

چگونه یک آژانس پرستاری معتبر پیدا کنیم؟

پرستار کودک را شخصاً استخدام نکنید. ابتدا تحقیق کنید و خانه های سالمندان قابل اعتماد را در گوگل جستجو کنید. عزیزان میتوانیم سرای سالمندان چتر فیروزه را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت نگهداری از فرزندان دلبندتان را به پرستاران مجرب و واجد شرایط بسپارید.

نتیجه

برای اطلاع از قیمت پرستار کودک میتوانید از شرکت اول سفیر سلامت مشاوره بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا