برترین های کسب و کار

بهترین مایع برای شستشوی ست مبل چیست؟

آیا می دانید چه نوع مایع شوینده مبل استفاده می شود؟ قبل از هر چیز باید بدانید که بهترین مواد شوینده برای نظافت آسان و سریع مبلمان، شوینده هایی هستند که بدون آسیب رساندن به پارچه، مبل را تمیز و براق می کنند. پیدا کردن بهترین شوینده مبل خانگی ممکن است دشوار به نظر برسد، یا ممکن است فکر کنید شستن مبل کاری نیست که بتوانید در خانه انجام دهید، اما حقیقت این است که اگر از تمیزکننده مبلمان مناسب استفاده کنید، می تواند بسیار مفید باشد. ساده و آسان

بهترین مایع برای شستشوی ست مبل چیست؟

اگر به دنبال بهترین مایع برای شستشوی انواع مبل هستید، بهتر است مواد طبیعی و شوینده های ملایم را انتخاب کنید، اما اگر مبلمان شما تیره است و نیاز به تمیز کردن بیشتری دارد، سفید کننده را انتخاب کنید. از مطالب زیر می توانید با بهترین مواد شوینده برای شستشوی مبل آشنا شوید.

1- صابون مایع، آب خوب برای شستن مبل

«صابون مایع» بهترین مایع برای شستشوی مبل در منزل است که می تواند لکه ها و کثیفی های سطح مبل را پاک کند. برای این کار لازم است مقداری صابون مایع را در یک کاسه با آب گرم مخلوط کنید. سپس با استفاده از یک اسفنج نرم مبل را تمیز کنید. انواع صابون های مایع را می توانید به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی از فروشگاه های اقتصاد کروش خریداری کنید.

2- وایت اسپریت و نمک پاک کننده موثری برای پاکسازی لکه مبل هستند

برای تمیز کردن مبلمان می توانید از ترکیب الکل سفید و نمک استفاده کنید. الکل به راحتی لکه هایی مانند رنگ و جوهر را از سطح پارچه پاک می کند و وقتی با نمک ترکیب شود، پاک کننده عالی است. برای تمیز کردن مبل خانگی، باید نمک را با الکل ترکیب کنید.

3- سرکه سفید بهترین وسیله برای نظافت مبل

“سرکه سفید” ماده ای فوق العاده موثر برای از بین بردن لکه چای و از بین بردن لکه روی مبل ها است. برای این کار باید ابری را به سرکه آغشته کرده و روی سطح مبل تمیز کنید. برای تمیز کردن مبل با سرکه به یاد داشته باشید که هرگز آن را مستقیم روی مبل نریزید.

4- صندلی را با پودر لباسشویی بشویید

می توانید از ترکیب مواد شوینده لباسشویی و آب گرم برای تمیز کردن مبل خانگی استفاده کنید. برای این کار 1 قاشق غذاخوری پودر لباسشویی را با 2 لیوان آب مخلوط کنید. سپس با یک اسفنج تمیز یا ابر آغشته به این مخلوط مبل ها را تمیز کنید.

یک حوله تمیز و مرطوب روی مبل قرار دهید تا پس از شستن، سطح پارچه ای کف را پاک کنید. در نهایت یک بار دیگر سطح مبل را با دستمال کاغذی پاک کنید تا رطوبت بیشتری جذب شود.

بهترین مایع برای شستشوی ست مبل چیست؟
بهترین مایع برای شستشوی ست مبل چیست؟

5- شستشوی مبل با مایع ظرفشویی

“صابون ظرفشویی” شوینده ملایمی دارد و آسیب کمتری به بافت پارچه وارد می کند. از طرفی یکی از کاربردهای صابون ظرفشویی این است که یکی از بهترین پاک کننده ها برای از بین بردن چربی و لکه مواد غذایی از روی پارچه است.

برای این کار باید مقداری مایع ظرفشویی را با آب رقیق کنید. سپس یک ابر را در این مخلوط فرو کنید و مبل ها را با آن تمیز کنید. بعد از اتمام کار حتما سطح مبل را با دستمال مرطوب پاک کنید و بگذارید ۱ روز خشک شود. انواع مایع ظرفشویی را می توانید از فروشگاه های افق کروش به صورت حضوری و تلفنی خریداری کنید.

6- شستشوی مبل با شامپو فرش

بسیاری از افراد از شامپو فرش برای تمیز کردن مبل های خود استفاده می کنند. اگر نحوه استفاده صحیح از شامپو فرش را بلد باشید، شامپو فرش قدرت پاک کنندگی بالایی دارد و به دلیل سهولت در استفاده، انتخاب مناسبی برای نظافت مبل های پارچه ای و شستشوی مبل های سفید به حساب می آید.

برای این کار باید شامپو فرش را با آب مخلوط کنید. سپس مواد را تکان دهید تا شامپو کف کند. حالا قسمتی از کف را بردارید یا اسفنج مبل را تمیز کنید. در نهایت، مبل را با یک پارچه مرطوب پاک کنید و اجازه دهید مبل شما کاملا خشک شود. انواع شامپو فرش را می توان به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی در فروشگاه های عقیده کروش خریداری کرد.

7- اسپری شستشوی فرش و مبل; بهترین محلول شستشوی مبل در خانه

اگر فرش شما دارای لکه های سیاه است و بسیار کثیف به نظر می رسد، بهترین مایع برای شستن مبلمان استفاده از اسپری تمیزکننده فرش و مبل است. برای این کار موکت و قالیشویی را روی مبل اسپری کنید. سپس با یک پارچه یا اسفنج تمیز شروع به پاک کردن لکه کنید.

دکمه بازگشت به بالا