آیا گربه غذا خشک رفلکس با طعم مرغ را دوست دارد؟

کیفیت محصولات برند رفلکس

تغذیه حیوانات خانگی برای داشتن زندگی طولانی و با کیفیت حائز اهمیت هست. اگرچه تأثیرات تغذیه کامل و متعادل بر سلامت حیوانات خانگی کاملاً مشخصه، اما نیازهای تغذیه ای ممکن هست بسته به گونه های حیوانی، نژاد، سن و برخی شرایط فیزیولوژیکی متفاوت باشه از این رو، پاسخگویی به این نیازهای ویژه حیوانات خانگی با رژیم غذایی بسیار حیاتی هست.

شرکت Reflex، با بالاترین سطح موسسات علمی کشور ترکیه، آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ملی و بین المللی به طور مشترک تحقیقات و توسعه محصولات خود را انجام میده. محصولات تولید شده نه تنها ویژگی های میکروبیولوژیکی و سم شناسی آن بلکه ویژگی “خوش طعم” بودن آن نیز که یکی از مهمترین نکات برای حیوانات خانگی است رعایت میشه.

به لطف پروتکل ها و آزمایشگاه های کنترل کیفیت که در تعداد کمی از شرکت های تولید کننده غذای حیوانات خانگی در جهان مشاهده میشه، پایداری ویژگی “کیفیت برتر” در محصولات برند رفلکس تضمین میشه.

غذا خشک رفلکس با طعم مرغ کامل و مقوی با طعم مرغ به صورت دانه های رنگی، با داشتن انواع ویتامین ها و مواد معدنی نیازهای گربه های بالغ را تامین می کند. پروتئین و طعم اصلی این غذا مرغ است و برای گربه ها بسیار خوش خوراک است . این محصول ساخت کشور ترکیه می باشد.

تولید غذا

با آگاهی از این واقعیت که کیفیت بالا مهمترین عامل تأثیرگذار بر قدرت بازار برای هر کالایی هست، اگر ماده اولیه پس از استفاده از روش های کنترل کیفیت چهار مرحله ای (فیزیکی، شیمیایی، میکروبیولوژیکی، سم شناسی) مطابق با استاندارد باشه، در تولید پذیرفته خواهد شد و به کارخانه های مخصوص ارسال میشه.

ویژگی های غذای خشک گربه بالغ رفلکس پلاس طعم مرغ

این غذای گربه حاوی مقادیر فوق العاده بالای پروتئینه که به رشد استخوان ها و تقویت ماهیچه های حیوان دلبند شما کمک بسیاری میکنه.

علاوه بر چیزی که گفته شد، این محصول حاوی مخمر برای درخشش و سلامت بیشتر پوست و موی حیوانه که سبب زیبایی دوچندان پت عزیز شما میشه.

همچنین، این غذا باید حاوی مقادیر بالای پروتئین و انواع مختلف ویتامین ها باشه تا بتونیم اون رو غذایی باکیفیت برای یک گربه به شمار بیاریم.

غذای خشک گربه بالغ رفلکس پلاس طعم مرغ از درصد بالایی گوشت مرغ تهیه و تولید میشه که خواص اون برای همه آشکاره. گوشت مرغ  ویتامین های B3 و B6 رو داره که هر یک از اونا نقش مهمی در سلامت بدن حیوان ایفا می کنن.

ویتامین B3 موجود در این محصول، سبب کاهش بیماری های قلبی و عروقی میشه و از بروز سکته های قلبی جلوگیری می کنه. همچنین ویتامین B6 موجود در این محصول، سبب افزایش متابولیسم سلولی میشه و تاثیر ویژه ای در سلامت حیوان داره.

در پایان، باید به این نکته اشاره کنیم که شما عزیزان می تونین از انواع مختلف کنسروها، پوچ ها و دیگر غذاهای تر به عنوان سس و یا چاشنی غذاهای خشک استفاده کنین تا به این طریق موجبات افزایش میل حیوان به خوردن غذا فراهم بشه .

 

دکمه بازگشت به بالا