برترین های کسب و کارعلمی و پزشکی

آیا هایفوتراپی عوارض دارد؟

هایفوتراپی یکی از بهترین روش های غیر خطرناک برای بهبود، رفع چین و چروک پوست صورت، گردن و بدن است. یک روش ایمن و موثر که نتایجی مشابه با تمرینات بلند کردن پیچیده دارد. اما او مشکلی ندارد.

ماهیت غیر تهاجمی هایفو به این معنی است که بخیه، برش، زخم، بیهوشی، بی حسی موضعی و غیره وجود ندارد. با این حال، هر درمانی می تواند عوارض جانبی داشته باشد. در این مقاله می خواهیم به برخی از عوارض نادر هیپوتراپی نگاهی بیندازیم و سپس به مزایا و معایب این روش بپردازیم. در طول متن سعی کرده ایم به رایج ترین سوالات شما پاسخ دهیم. سوالاتی مانند مکان هایی که با هایفوتراپی قابل درمان هستند، ماندگاری اثرات آن و تعداد جلسات درمانی مورد نیاز.

عوارض هیپوتراپی

با پیشرفت درمان به ویژه در زمینه پوست و مو، درمان های متعددی در انواع مراکز درمانی، کلینیک ها و گاهی آرایشگاه ها برای جوان سازی، زیباسازی و بهبود پوست ارائه می شود. روش های مختلف تمدید، انتخاب روش مناسب را برای شما دشوار می کند.

ما در کلینیک کاخ سفید همیشه سعی کرده ایم مدیر و مشاور خوبی باشیم و فقط روش های درمانی مختلف را با کیفیت بالا انجام ندهیم. با در نظر گرفتن این موضوع، وب سایت کلینیک را باز کردیم و سعی کردیم مقالات جامع و جامعی در مورد روش های مختلف درمانی در اختیار شما قرار دهیم. با دانستن بیشتر در مورد روش های درمان، عوارض آنها و علم بیماری، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

عوارض جانبی هیپنوتیزم درمانی محدود و معمولاً نادر است. این روش درمانی به قدری سریع و بدون درد است که در کشورهای خارجی به “لیفت صورت تا زمان ناهار” معروف است. این بدان معناست که مشکلات کوچک را می توان با فیزیوتراپی در طول روز کاری در زمان استراحت ناهار و بازگشت به محل کار برطرف کرد.

دلیل اینکه هایفوتراپی پیچیدگی کمتری دارد و استرس کمتری دارد این است که اساس عملکرد آن مانند دستگاه های اولتراسوند است. یعنی استفاده از امواج اولتراسونیک. باید بدانید که روش اولتراسوند ایمن ترین روش تصویربرداری پزشکی است. آب درمانی همان چیزی است که یکی از مطمئن ترین روش های حذف و جوانسازی پوست به حساب می آید.

آرایش ناهار

آیا هایفوتراپی دردناک است؟

درد را نمی توان یکی از عوارض جانبی هیپوتراپی در نظر گرفت. اما از آنجایی که درد مرتبط با روش‌های پزشکی یکی از رایج‌ترین نگرانی‌هایی است که می‌بینیم، نیاز به بحث در اینجا احساس کردیم.

هیپنوتیزم معمولا بدون درد است. برخی از مراجعه کنندگان گزارش می دهند که در طول جلسه درمان احساس سوزن سوزن شدن خفیف یا گرمای مختصری در پوست می کنند. اگرچه ممکن است پوست در طول جلسه درمان کمی احساس سوزن سوزن شدن یا سوزش داشته باشد، اما به محض پایان درمان این احساس فروکش می کند. احساس سوزن سوزن شدن بیشتر در نواحی حساس مانند اطراف چشم و اطراف لب مشاهده می شود.

پیش می آید که برخی از مراجعان در طول دوره درمان کمی احساس ناراحتی و اضطراب می کنند، اما البته پس از پایان دوره و مشاهده نتایج شگفت انگیز هیپوتراپی، این احساس ناخوشایند به سرعت از بین می رود. اگر سطح درد شما بسیار پایین است یا اگر به هر دلیلی درد شدید دارید، ممکن است به شما مسکن خفیف مانند پاراستامول یا بی حس کننده بدهیم. البته درد شدید نادر است و اکثر مراجعین نیازی به مسکن های خوراکی و موضعی ندارند.

قرمزی پوست در هیپوتراپی

در تحقیقات و بررسی های انجام شده، قرمزی پوست شایع ترین عارضه در بین عوارض هیپنوتیزم درمانی است. البته نمی توان آن را مانند درد از انواع پیچیده دانست; زیرا قرمزی واکنش طبیعی بدن به امواج صوتی است. این عارضه بیشتر زمانی دیده می شود که بیمار پوست حساسی داشته باشد یا دچار قرمزی شود. احتمالاً متوجه شده اید که پوست برخی افراد قرمز می شود. اگر پوست شما اینگونه است، احتمالا بعد از هیپنوتیزم با قرمزی مواجه خواهید شد.

قرمزی پوست یکی از عوارض موقت هیپوتراپی است و معمولاً در عرض چند ساعت پس از جلسه درمان از بین می رود. با این حال، متخصصان ما در کلینیک کاخ سفید (در صورت لزوم) برای جلوگیری و رفع قرمزی در پایان جلسه درمان، کرم را به پوست شما می زنند. در صورت لزوم مقداری از این کرم برای استفاده در منزل به شما داده می شود.

آیا هیپوتراپی باعث تورم می شود؟

یکی از عوارض هایفوتراپی تورم پوست است که نادر است. اما از آنجایی که پوست افراد مختلف به هیپنوتیزم درمانی واکنش متفاوتی نشان می دهد، این عارضه ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد، با این حال، احتمال آن بسیار کم است.

این عوارض هایفوتراپی معمولا در عرض چند روز ناپدید می شوند و پس از آن می توانید اثرات شگفت انگیز هایفوتراپی را تجربه کنید. تمامی پیچیدگی های ذکر شده در این مقاله توسط کارشناسان ما در طول مشاوره به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

هیپوتراپی صورت

بیهوشی بعد از درمان

به دلیل قدرت نفوذ بالای امواج هایفو، عارضه جانبی درمان هایفو در موارد نادر، آسیب جزئی به لایه های پوستی است که باعث بی حس شدن پوست در ناحیه تحت درمان می شود.

امواج صوتی تولید شده توسط دستگاه هایفو به عمیق ترین لایه های پوست می رود. نفوذ بالای امواج HIFU باعث می شود حتی عمیق ترین چین و چروک های صورت از بین برود. اما توانایی منحصر به فرد امواج مورد استفاده در هایفوتراپی این است که به لایه های عمیقی به نام SMAS می رسند. هیچ یک از روش های غیرتهاجمی جوانسازی مانند لیزر یا RF چنین قدرت نفوذی ندارند. SMAS نام لایه ای است که در طی جراحی های لیفت پوست اصلاح می شود. تاثیر HIFU بر روی لایه SMAS مشابه تاثیری است که جراحی لیفت روی آن می گذارد. بدون مشکلات و هزینه های جراحی.

مانند اکثر عوارض جانبی هیپنوتیزم، درماتیت موقتی است و معمولاً در عرض دو هفته بدون نیاز به دارو یا درمان دارویی برطرف می شود. لطفا توجه داشته باشید که این عوارض نادر هستند و در طول مشاوره به طور کامل برای شما توضیح داده خواهد شد. در بیمارستان کاخ سفید، ایمنی و سلامتی مشتریان ما همیشه اولویت اول ما است. به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنیم تا تا حد امکان عوارض احتمالی را به حداقل برسانیم.

هایپرپیگمانتاسیون

هایپرپیگمانتاسیون (افزایش رنگدانه پوست یا تیره شدن پوست) یک عارضه جانبی نادر هیپنوتیزم درمانی است. اما مهم است زیرا می تواند به یک عارضه دائمی تبدیل شود. علت این عارضه هنوز کاملا مشخص نیست و علاوه بر هیپنوتیزم درمانی، در لیزر درمانی نیز قابل مشاهده است. تیره شدن پوست به دلیل افزایش دمای لایه های بیرونی تا 60 درجه است. اگرچه دستگاه هیپنوتیزم تنها بافت مورد نظر را هدف قرار می دهد، اما گزارش هایی از این اتفاق وجود دارد.

عوارض ناشی از این درمان با این روش ha thu wu قبلاً در کلینیک کاخ سفید رخ نداده بود. برای جلوگیری از هایپرپیگمانتاسیون، در صورت نیاز، پچ تست را از شما انجام می دهیم. در این کارآزمایی، ناحیه کوچکی از پوست با HIFU درمان می‌شود تا پاسخ پوست به این درمان اندازه‌گیری شود. کارشناسان و تکنسین های ما آموزش های لازم را در بالاترین درجه ممکن گذرانده اند. همانطور که گفتیم، سلامت مشتریان ما همیشه اولویت ماست. به همین دلیل، دستورالعمل ها و قوانین سختگیرانه ای را برای این درمان بررسی کردیم تا احتمال عوارض هیپوتراپی را به حداقل برسانیم.

درمان افتادگی پوست با هایفو

نتایج ضعیف یا بدون نتایج دکتر هایفوتراپی در شیراز

گاهی در افرادی که هیپوتراپی انجام می دهند، پس از درمان نه اثرات مثبت و نه عوارض هیپوتراپی مشاهده می شود. اگرچه از نبود عوارض جانبی خرسندیم، اما نبود اثرات مثبت در لیفتینگ صورت به خصوص رفع چین و چروک ما را ناراحت خواهد کرد. حدود 10 درصد از بیماران متوجه تغییرات اندک یا بدون تغییر در ظاهر پوست صورت یا گردن می شوند.

تاثیر هیپوتراپی برای مراجعین مختلف متفاوت است. لازم به ذکر است که گاهی اوقات نتایج سازماندهی مجدد و بازسازی رشته های کلاژن در لایه های عمقی تاثیری بر ظاهر و وضعیت سطحی پوست ندارد. فیبرهای کلاژن مسئول ایجاد قوام پوست هستند و اجزایی هستند که در برابر جاذبه زمین و افتادگی پوست مقاومت می کنند. اثرات هیپوتراپی بر روی پوست را می توان در جلسه مشاوره به خوبی پیش بینی کرد و اگر کاندیدای مناسبی برای این روش نیستید، روش های درمانی دیگری را برای گرفتن بهترین نتیجه به شما توصیه می کنیم.

نتایج ضعیف یا بدون نتایج هیپوتراپی

تمام درمان های زیبایی صورت و بدن عوارض جانبی بالقوه زیادی دارند. با این حال، اکثر عوارض جانبی هیپوتراپی خفیف و موقتی هستند و پتانسیل عوارض جانبی جدی بسیار اندک است.

از آنجایی که هایفو به عنوان روشی برای جوانسازی، لیفتینگ و سفت کردن پوست استفاده می شود، مطالعات و تحقیقات بالینی زیادی روی آن انجام شده است. خوشبختانه هایفو از تمام آزمایشات خارج شده و اکنون یکی از روش های زیباسازی مورد تایید FDA (سازمان غذا و دارو) محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا