راه بند زمینی

همچنین برای درب ورودی افراد در ادارات هم میتوانید از راهبند اتوماتیک نفر رو نیز استفاده نمایید. زیرا عملا از لحاظ عملی استفاده آنچنانی نمیتوان از این نوع راه بند نمود. البته برای درب ورودی هتل ها حتما برای کنترل تردد وسائل نقلیه حتما باید از راه بند های بوم دار استفاده نمایید. معمولا جهت استفاده در ورودی و یا خروجی های تا عرض 1 متر استفاده میشود.

راهبند بولارد به صورت استوانه ای داخل سطح زمین قرار می گیرد که به کمک سیستم محرک هیدرولیک… زمینی بنا به سفارش مشتریان محترم با ابعاد و مشخصات مورد نظر تولید میگردد ، طول ، عرض وهمچنین… یکی از چالش هایی که مراکز مهم و حساس امنیتی با آن مواجهند تامین امنیت صد در صدی ورودی های مجموعه می باشد . شما با کمتر وسیله ای نمی توانید امنیت کاملی در ورودی داشته باشید . پیشنهاد ما استفاده از راهبند ستونی بولارد می باشد که با توجه به مقاومت و استقامت بالای این مدل راه بند اتوماتیک ، می توان تنها تجهیز مناسب برای تامین امنیت کامل در ورودی دانست.

جدیدترین آگهی سیستم حفاظتی

این فاکتور ها به اندازه ارتفاع نیزه ها ، عرض راه بند نیزه ای ، مدل راهبنده نیزه ای (داخل زمین یا بصورت رو زمینی) قطعات محرکه ، و از همه مهمتر سیستم کنترل محرکه( موتور ) وابسته است . پس بهتر است برای دریافت قیمت دقیق این راه بند نیزه ای به سایت ایران راهبند مراجعه کنید. این مجموعه با طراحی و ثبت اختراع بیش از 9 مدل راه بند امنیتی ضد تروریست و انواع سیستم های کنترل تردد هوشمند و انواع سیستم های بازرسی آماده نصب و راه اندازی این سیستم ها در مراکز مورد نیاز جهت تامین امنیت این مراکز می باشد.

اگر قصد نصب یک گیت مخفی را در محل تردد خودرو ها دارید می توانید از انواع راه بند زمینی که در زمان های عادی به صورت کف خواب و پنهان در زمین هستند خرید نمایید. فروش ویژه راهبند ضد انتحاری در استان خوزستان ساخت و تولید شرکت فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع راهبند و انواع سیستم های امنیتی و حفاظتی در استان خوزستان با ۳ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از … شرکت فنی مهندسی فیر تولید کننده انواع راهبندبازویی با متریال روز دنیا در استان آذربایجان شرقی.راهبند بازویی اتوماتیک در آذربایجان شرقی.راهبند بازویی فیدار درآذربایجان شرقی.

هر یک از قطعات راهبند آکاردئونی به میزان 2.2 متر طول داشته و به راحتی می تواند با تعداد اندکی مسیری را مسدود نماید. در صورت نصب در خیابان می توانید پایه های آن را پر از آب کرده تا سنگین شده و به این ترتیب به راحتی زمین نمی خورد. راهبند ستونی یا بولارد از ۴ قسمت استوانه متحرک – مرکز کنترل یا مدار فرمان – موتور گیربکس – محفظه قرار گرفتن تجهیزات راهبند تشکیل شده است.

مهم نیست که چه نوع مکان یا موسسه ای دارید و می خواهید در برابر دسترسی غیرمجاز از آن محافظت کنید،راهبند پارکینگ موثر هستند. همچنین می‌توانید دوربین‌های مداربسته را نصب کنید و کل سیستم را ایمن‌تر کنید. چنین مجموعه ای برای یک انبار، یک بیمارستان، یک پارکینگ شرکت، هر مکان تجاری و حتی املاک بزرگی که در مناطق وسیعی پراکنده شده اند عالی است.

شما همچنین می توانید یک سیستم ورود به سیستم داشته باشید که در آن خروج و ورود به دقت ثبت و گزارش می شود تا عبور مجاز وسایل نقلیه حفظ شود. همچنین می توان برای مدتی از ورود و خروج بعضی از خودروها جلوگیری کرد مثلا برای پرداخت حق شارژ.سیستم کنترل تردد هوشمند را می توان به راهبند ویا هر نوع درب اتوماتیک دیگری متصل نمود.برد این سیستم از 5 تا 12 متر با توجه به محیط و نوع انتن متغییر می باشد.

راه بند زمینی – مجموعه عظیم سایه گستر آسیا همچنین افتخار خود می داند که در ارائه و فروش راه بند زمینی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه نصب راه بند-قطعات راهبند-مشخصات راهبند-راهبند پیاده رو-فروش قطعات راهبند با ما همراه باشید . همانطور که در بالا توضیح داده شده می بایست یک آنتن ورودی و یک آنتن خروجی در پارکینگ قرار بگیرد.

حال اگر تنها ورود خودرو برایمان ملاک باشد، می توان برای کم کردن هزینه ها، بجای آنتن در قسمت خروجی پارکینگ از لوپ دیتکتور استفاده نمود. Loop Detector سنسوری است که در چند سانتیمتری کف زمین نصب می شود و هنگامی که خودرو روی آن ناحیه قرار می گیرد، فرمان باز شدن راهبند را خواهد داد. این نکته جالب است که لوپ دیتکتور نسبت به وزن حساس است و قابلیت تشخیص وزن انسان و حیوانات را از وسایل نقلیه دارد. نوعی راهبند اهرمی هستند که برخی از کمپانی های سازنده برای تغییر در اندازه بوم شان استفاده می کنند.

انواع راه بند های پارکینگی

اگر به دنبال یک راهبند خودرویی خوب و قابل اعتماد هستید قطعا راهبند بتا را مد نظر داشته باشید.راهبند بتا B-400 یکی از پرفروشترین محصولات راه بند در ایران است که تکنولوژی بکار رفته در آن بروز وکارامد است. این راهبند از یک بوم تلسکوپی بهره می برد که می توان آن را از 4 متر تا 6 متر افزایش داد و در اندازه دلخواه ثابت کرد.

این مدل راهبند از سیستم الکترومکانیکی فشار فنری بهره می برد,به همین علت سرعت بالا و پایین رفت بوم بسیار قابل قول و سریع می باشد. راهبند ستونی را باید بهترین و مناسب ترین و در عین حال پربازده ترین راهبندهای ممکن نامید. در ایران این نوع راهبند ها را بصورت بتونی در مسیرها و یا خیابان ها مشاهده می نمایید که برای جلوگیری از ورود خودرو و یا موتور سیکلت به داخل محوطه پیاده رو ها نصب می گردد و مدل جهانی آن دارای انواع و طرح های بسیار دیگری نیز می باشد.

میزان آورده متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن مشخص و برای متقاضیان معمولی ۴۰ میلیون تومان و برای دهک‌های دو تا سه هم ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. از همه مهم‌تر افرادی که ثبت نام می‌کنند باید دارای شرایط زیر از جمله نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی (نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و …) و توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی بر اساس قیمت تمام‌شده طی مراحل ساخت را داشته باشند.

در راستای کمک به تامین مسکن خانوار‌های فاقد مسکن، وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد در اجرای برنامه نهضت ملی مسکن در سال ۱۴۰۰ و به منظور کمک به تامین مسکن فاقدان مسکن این طرح برنامه ریزی شده است. درطرح نهضت ملی مسکن مقرر شده ظرفیت برای ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی ایجاد شود و این ۴ میلیون واحد ظرف مدت ۲ سال کلید زده شود.

در واقع راهبند به عنوان یک سد در خروجی و ورودی پارکینگ واقع می شود و موجب می گردد تا برای تردد ها یک محدودیتی ایجاد کند ؛ بنابراین انجام این کار سبب می شود تا هر شخصی قادر نباشد از پارکینگ ‌ها استفاده نماید و تنها آن دسته از افرادی می ‌توانند وارد شوند که مجاز به ورود باشند . راهبندهای خودرویی غالباً برای کنترل ورودی‌های شهرها، شهرک‌ها، مراکز نظامی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

این نوع راه‌بندها را می‌توان عموماً به سه دسته راه‌بندهای بوم دار ، راه‌بند ستونی و راه‌بند زنجیری تقسیم‌بندی کرد. راه بند پارکینگ از دو جهت تقسیم می شوند .یکی از جهت نوع کارکرد که به صورت افقی و عمودی و از جهت دیگر به صورت نوع موتور و سیستم داخلی تقسیم می شوند.راهبند پارکینگ با طول های گوناگون با ارتفاعی یک متر از زمین ، مسیر عبور و مرور را محدود و مسدود می کند . راه بند زمینی – رشد شهرنشینی ، ساختار شهر زیر نفوذ کارکرد وسایل نقلیه قرار گرفته و بسیاری از فضاهای شهری به گذرگاه و توقفگاه آنها بدل شده است که شرکت آسیادر با تولید راهبند پیاده رو باعث برقراری نظم شهری و تعامل اجتماعی شده است‌.

پیش فروش

راهبند خودرو را باید یکی از پر کاربردترین نوع راهبند ها نامید، وسیله ای بسیار مفید محسوب می گردد، هم جنبه امنیتی در برابر سرقت ها را داشته، و هم می تواند از میزان تصادفات بکاهد. این نوع راه بند ها خودشان دارای انواع مختلفی می باشند، نوع زیرچرخی که در زیر چرخ خودرو قرار می گیرند و از حرکت آن جلوگیری می کنند، و نوع پایه دار که در پشت یا جلوی خودرو قرار می گیرند و از حرکت خودرو بدون سرنشین جلوگیری می کنند.

راهبند دارای انواع مختلفی می باشند، برخی پر کاربرد بوده و برخی نیز دارای کاربردهای مخصوص می باشند (مثل گیت های مترو). مثلا می توان برای جلوگیری از تصادف در هنگام پنچر گیری از تابلوی مخصوصی برای نگهداری خودروهای پشتی استفاده کرد و یا مثلا در یک موزه جمعیت بازدید کننده را با استفاده از راه بندهای مخصوصی به نام تشریفات مسیر تردد و عبور بازدید کنندگان را مشخص نمود، در واقع هر نوع راهبند دارای کاربردهای مخصوص به خویش است. راهبند(راه بند) مانع تردد قابل مخفی سازی در نقاطی بکار گرفته می شوند که حساسیت های امنیتی را در ذات خود همیشه همراه دارند.

امو بند

ـ‌ بنا به تشخيص رئيس شورا, نمايندگان ساير دستگاههاي دو‌لتي حسب مورد ملزم به شركت در جلسات مربوطه مي‌باشند و عدم حضور آنان مانع اجراي تصميمات شورا نمي‌باشد. ـ‌ آيين‌نامه داخلي شوراي موضوع بند فوق توسط سازمان حمل و نقل و پايانه‌هاي كشور تنظيم و به تصويب شورا مي‌رسد. با توجه به تعداد زیاد آگهی در اسگو ، لطفا در کسب اعتبار و اعتماد آگهی دهنده، دقت کافی مبذول دارید. درج آگهی در سایت اسگو رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد. درج آگهی سایت نماکالا رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می باشد. شده است و به همین دلیل اطلاعات تماس آگهی دهنده نمایش داده نمی‌شود.

راه بند زمینی کف خواب یا گیت کف خواب که اصلاحا به آن رود بلاکر نیز گفته می شود، یکی از قوی ترین و با امنیت ترین گیت ها و راهبند های موجود می باشد. این راهبند ها در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها را با سرعت های بالا دارد.

هر چه قدر که طول بوم راهبند اتوماتیک بلندتر باشد باید موتور و جک آن هم قوی تر باشد تا بتواند آنرا جابجا کند مسلما وقتی که طول بوم بلندتر میشود وزن آن هم بیشتر میشود و بایستی موتور قوی تری نیز آنرا هدایت کند. بوم از جنس فلز و آهن میباشد و برخی از بوم ها از پلاستیک فشرده و کائوچو ساخته شده اند اما اغلب بوم ها فلزی هستند تا خودروها بر اثر برخورد موجب خرابی بوم و راهبند نشوند و نتوانند به راحتی هم از آن عبور کنند.

گروه فنی مهندسی آویژه را میتوان یکی از شرکت‌های مطرح در حوزه درب اتوماتیک دانست که با حضور موثر در بازار با استفاده از متخصص‌های این صنعت جهت ارائه خدمات حرفه‌ای به مشتریان اقدام می نماید. شرکت آویژه دُر با سالها سابقه، در زمینه اجرا و تعمير انواع درب اتوماتیک،درب شیشه ای اتوماتیک ، کرکره برقی،درب اتوماتیک پارکینگ ، درب های ویژه بیمارستانی، سیستم های حفاظتی و دوربین مداربسته ، راهبند پارکینگ ، پرده هوا فعال می باشد.

تزئینات خودرو

انجام این تنظیمات باید با دقت و حوصله کامل و توسط تکنسین آشنا به اصول راه انداز راهبند انجام شود. در این نوع فتوسل یا چشم ایمنی گیرنده و فرستنده در یک پکیج و در یک سمت نصب می شوند. در جهت مقابل یک آینه مخصوص قرار داده میشود که نور فرستنده را منعکس کرده و به گیرنده باز میگرداند و بدین شکل ارتباط فرستنده و گیرنده برقرار می شود. نقطه ضعف این نوع فتوسل ها تنظیم دشوار در هنگام نصب بر روی درب اتوماتیک و طول برد کوتاه نسبت به سایر انواع چشم ایمنی می باشد.

این وسیله ، نوعی راهبند بسیار پر کاربرد محسوب می گردد، که می توان از آن در موارد متعددی بهره گرفت. مزیت هایی نیز دارد که علارغم امکان مسدودسازی مسیری طولانی می تواند در منطقه ای بسیار اندک انبار گردد، این مزیت خود را نیز به دلیل داشتن شکل آکاردئونی خود بدست آورده است.

با این بالا و پایین رفتن دسته، مسیر باز و بسته می گردد، و در واقع بصورت یک دروازه برای ما عمل می کند که باز و بسته شدن آن بجای جلو و عقب رفتن بصورت بالا و پایین است. این دستگاه به ما این تضمین را می دهد که هیچ کس نمی تواند بدون داشتن اجازه لازم وارد عرصه یک ساختمان گردد و به این ترتیب به میزان زیادی قادر است امنیت مورد نظر ما را تامین نماید. مثال دیگر از این راه بند ها را می توان راه بند آکاردئونی Flexpro160 نامید. این مدل نیز از فولادی بسیار محکم و ضد زنگ ساخته شده و تا مسافت 4800 متر را می تواند به راحتی پوشش دهد.

جهت فعال کردن این قابلیت ، دیپ سوییچ مربوط به Auto Close را ( با توجه به مدل ذکر شده در زیر ) On کرده و به کمک پتانسیومتر مدت VR2 زمان آن را تنظیم نمایید . برای افزایش زمان بسته شدن اتوماتیک VR2 را در جهت عقربه های ساعت و برای کاهش آن در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانید .

بوم یا همان بازوی راهبند اهرمی است که مانع عبور خودروها میشود و در اشکال مختلفی مانند استوانه ای ویا مکعب مستعطیل وجود دارد.جنس بوم راهبند معمولا از آلیاژ آلمینیوم است تا سبک باشد.اندازه بوم نسبت به قدرت متور راهبند،۴ ،۶، ۸، ویا ۱۲ متر میباشد. موتور راهبند اتوماتیک به دو صورت هیدرولیک و الکتروموتور وجود دارد که نوع هیدرولیک آن برای تردد های بسیار بالا و الکترومتور برای تردد های کمتر استفاده میشود ،همچنین متور راهبند در دو ولتاژ ۲۲۰ ولت و ۲۴ ولت وجود دارد. بسیاری از کمپانی ها بوم ها را به گونه ای میسازند تا چند متری بتوان به آن اضافه کرد.

از آغاز دهه چهل اندکی بیشتر به فلسفه و ترجمه نشر آثار فیلسوفان توجه شد. دکتر صناعی و دکتر کاویانی و دکتر لطفی هم دنباله کار را گرفته بودند و دکتر لطفی همه زندگیش را صرف ترجمه آثار افلاطون و ارسطو کرد و چون آن کار به پایان رسید، آثار افلوطین و دیگران را نیز به فارسی برگرداند. متکلمانی که به صورت پراکنده از آراء فلسفی چیزهایی فراگرفته بودند از تعابیر فلسفی و اخلاقی یونانیان برای درک صفات و افعال الهی و تکلیف مردمان مدد گرفتند اما خود را پیرو فیلسوفان و فلسفه­ ها نمی­دانستند و نظر یونانیان را بیان نمی­کردند.

جدول انواع مدل راه بند برقی پارکینگ

زمان پست مدرن زمانی است که همه ارزش‌ها و از جمله ارزشهای مدرن از اعتبار افتاده و به حرف و لفظ تهی از مضمون تحویل شده و اختیار همه چیز جهان را تکنیک در دست گرفته است. فلسفه پست مدرن هم هیچ طرحی برای آینده ندارد و چون به شرایط و امکان‌های زمان می­ اندیشد و گشایشی نمی‌بیند گاهی به اندرزگویی مایل می­‌شود. پرسش چه هستیم و چه شده­ ایم و در کجا به سر می ­بریم و به کجا می­رویم که در فلسفه قرون هجدهم و نوزدهم اروپا مطرح بود و می­‌پنداشتند که پاسخ های روشن دارد اکنون دیگر پاسخی ندارد و به این جهت طرح آن هم بی­ وجه تلقی می­شود.

راهبند بتا 300 یا دولوکس مدل لوکس شرکت بتا میباشد.این راهبند 220 ولت و الکتروموتور است و ظاهر زیبایی نسبت به مدل 400 این شرکت دارد.راهبند اتوماتیک بتا 300 دارای بازوی 5 متری است ودرکنار بدنه راهبند 2 ردیف LED ودر بالای راهبند نیز فلاشر وجود دارد. موتور راهبند برقی بتا سری B-400 دارای توان مصرفی 90 وات بوده که قادر است بوم 6 متری را در 6 ثانیه و تا حداکثر زاویه 90 درجه باز و بسته نماید.

مدار الکترونیکی این محصول با ولتاژ 220 کار می کند که با کلاس حفاظتی IP44 قادر به تحمل برودت 20- و حرارت 50 درجه سانتیگراد می باشد. راهبند دلتا ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین راهبند اتوماتیک است که برای تردد حدود 300 مرتبه در روز مناسب میباشد.این راهبند الکتروموتور بوده و دارای بازوی 4 تا 6 متر قابل تنظیم است.

قابلیت نصب چشمی ایمنی و سیستم RFID بر روی این سیستم وجود دارد. راهبند اتوماتیک قابلیت ضد برخورد دارد بدین معنا که اگر خودرو در مسیر آن قرار گیرد سریعاَ متوقف شده و مانع آسیب دیدن اشخاص و وسیله نقلیه آنها می‌گردد. راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسایل نقلیه را کنترل نمود. این نکته را خاطر نشان کنیم که راه بند ها انواع مختلفی دارند و راه بند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاه های کنترل تردد نیز متصل شود.

شرکت دی سی ای کالا نمایندگی فروش راهبند های سیماران، بتا، فادینی، بی اف تی، بنینکا و فک را دارا می باشد و قادر است در سریعترین زمان محصولات این شرکتها را به محل اجرا پروژه ارسال نمایید. همانطور که مشخص است در DCAkala انواع محصولاتخارجی و ایرانی در دسترس شما هستند و می توانید از میان انواع محصولات ایتالیایی و ایرانی مناسب ترین محصول برای ساختمان خود را انتخاب کنید.

راه بند معمولا برای گودال های بوم در سطوح عبور، جابجایی، پارکینگ، ایستگاه های بازرسی و ورود به مناطق محدود شده وجود دارد. آنها همچنین روش معمول برای کنترل گذر از طریق غرفه های توزیع می باشند و همچنین می توانند در برخی از رمپ های ورودی آزادراه وجود داشته باشند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند تا ترافیک را در صورت تصفیه تصادف یا توقف جاده بدون نیاز به اعزام کارگران جاده یا قانون استفاده از وسیله نقلیه برای جلوگیری از راه مورد استفاده قرار گیرد.

بعضی از دروازه ها دارای بوم اتوماتیک و مجهز هستند، دیگران به صورت دستی عمل می کنند اما گیت های دستی گاهی اوقات به شیوه ی دروازه ی معمولی آویزان می شوند. در بعضی از نقاط، دروازه های بوم در خیابان های حومه ای به عنوان یک وسیله تسکین دهنده ترافیک نصب شده و از طریق ترافیک جلوگیری می شود، در حالی که اجازه می دهد وسایل نقلیه مجاز مانند خدمات اورژانسی و اتوبوس بتوانند از مسیر کوتاه تر و مستقیم تر استفاده کنند .

دکمه بازگشت به بالا