الکامپ ۱۴۰۰ شهریورماه برگزار نمی‌شود

الکامپ ۱۴۰۰ شهریورماه برگزار نمی‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران اعلام کرده است که نمایشگاه الکامپ 1400 در ماه سپتامبر برگزار نمی شود ، زمان جدید اعلام می شود.

به گزارش شبکه ، تبلیغات سازمان صنفی رایانه ای تهران اعلام کرد: بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ قرار بود در سپتامبر امسال به دنبال شیوع ویروس کرونا به عنوان راهی برای ارائه قابلیت های شرکت ها ، استارتاپ ها و گروه های دانش بنیان برای مقابله با ویروس کرونا برگزار شود. طاقت سرازیری تهران و استان های دیگر را نداشتم.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری و فناوری در اقتصاد دیجیتال است و در طراحی ، ساخت ، تولید و پشتیبانی محصولات ، خدمات ، محتوا و راه حل ها و صنایع الکترونیک و کامپیوتر مشاهده شده است. با تغییر دولت فعلی و وجود مدیران جدید در وزارتخانه ها ، نهادها و نهادهای تصمیم گیرنده ، روند قدرت داخلی ملی در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات را مشاهده کرده و موانع و مشکلات پیش روی فعالان را نشان می دهد. نیاز باشکوه به این رویداد مهم بیش از هر زمان دیگری است.

در این ارائه تأکید می شود که درخواست فعالان این حوزه و بازخورد مثبت شرکت کنندگان می تواند این نمایشگاه را متناسب با هدف خود قرار داده ، از برنامه ها و مطالب اضافی آن به بهترین نحو استفاده کرده و به شما امکان یادگیری بیشتر را بدهد. واکسیناسیون ، شرکت نمایشگاه بین المللی و ستاد نمایشگاهی به منظور دستیابی به اهداف فوق ، L-Camp بیست و ششمین نمایشگاه L-Camp را به تعویق انداخته است و ما از طریق اطلاع رسانی بعدی به شما اطلاع می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا