گلایه بازایان سنندج از قطعی برق؛ تحمل بازار به تاب آمده است

گلایه بازایان سنندج از قطعی برق؛ تحمل بازار به تاب آمده است

شبکه / کردستان این خسارت خسارات روحی و مالی زیادی به بار آورد ، اما در این بین بسیاری از صاحبان مشاغل در شهر از پیامدهای مالی خاموشی بسیار عصبانی هستند.

در گذشته مردم قطعی برق را تجربه می کردند ، اما میزان قطعی کم بود و کمبود 2000 مگاوات معمولاً با محدود کردن صنعت فقط برای دو تا سه هفته کنترل می شد.

پیش بینی می شد سال گذشته قطعی برق صورت گیرد ، اما بارندگی شدید باعث شده که نیروگاه برق آبی مدت طولانی تری در مسیر قرار بگیرد.

این خسارت خسارات روحی و مالی زیادی به بار آورده است ، اما در این بین ، بسیاری از صاحبان مشاغل در شهر از پیامدهای مالی خاموشی بسیار عصبانی هستند.

یکی از سوپرمارکت های سنندج می گوید منطقه بهاران از نظر قطعی برق شرایط بهتری دارد اما در سایر مناطق شهر به ویژه نایسر قطع برق بسیار فاجعه بار است.

وی با اشاره به خسارت مالی ناشی از قطعی برق ، افزود: یک سری قطع برق باعث خراب شدن سه دستگاه ترانس سوپرمارکت شد که برای مستاجر 400000 تومان هزینه دربرداشت.

دارندگان سوپرمارکت به اقدامات خود برای کاهش هرچه بیشتر مصرف برق ادامه می دهند ، شهروندان به وضوح شرایط دشوار منبع تغذیه را درک می کنند و اکثر آنها روش های مقرون به صرفه ای را در پیش گرفته اند.

وی معتقد است علت اصلی خاموشی عدم مدیریت صحیح است و اکنون نباید کشور در این وضعیت فاجعه بار باشد.

یک دامدار لبنیاتی در روستای بهاران سنندج گفت: خاموشی های متعدد در طول روز به مقدار زیادی شیر آسیب رسانده و توسط دامداران 600،000 محلی به گاوداری های لبنی آنها آسیب رسانده است.

وی افزود که فروشگاه هر روز یک یا دو بار تعطیل می شود. مقامات برای مردم ارزشی قائل نیستند زیرا دو کارگر ، اجاره ماهانه 2.5 میلیون وون و 300 کیلوگرم شیر در روز غیرقابل بازگشت است.

به گفته صاحب مغازه قصابی ، برق تقریباً دو بار در روز قطع می شود که هر بار حدود دو ساعت طول می کشد. باید از مسئولان س askال کنیم که آیا اعلام برنامه جامع برای قصابی با بیش از 13 میلیون تن اجساد در یخچال ، در هر صورت باعث گرم شدن کیفیت محصولات آنها می شود.

از طرف دیگر ، وی اضافه می کند ، ترازوها و چرخ گوشت ها نیز از طریق برق کار می کنند ، بنابراین آنها نمی توانند گوشت را به افرادی که به فروشگاه مواد غذایی می روند ، بدهند.

به گفته این قصاب ، علت اصلی خاموشی سو take استفاده از برخی افراد برای استخراج غیرقانونی رمز ارز بود و از طرف دیگر صادرات و عدم مدیریت صحیح قدرت کشور در تأمین قدرت کشور مثر بود. خاموشی

یک قنادی از سننداز ، که باقلوا بسیار خوشمزه تولید می کند ، شیرینی ها را در یخچال نگهداری می کند و شیر عسلی به آنها اضافه می کند ، بنابراین بسیار فساد پذیر هستند و قطع برق بیش از یک یا دو ساعت باعث ترش شدن آنها می شود.

وی افزود: قطع طولانی مدت برق در یک روز منجر به دور ریختن سینی های شیرینی و مقدار زیادی بستنی فاسد شد.

استخراج بیت کوین ، صادرات برق و عدم مدیریت صحیح دلایل اصلی این شیرینی الکتریکی است.

وی می گوید: تجار و بازاریان کاملاً حق دارند در اثر قطع برق کمترین میزان خسارت را ببینند و مسئولان شرکت توزیع طرحی مناسب و دقیق را برای قطع برق ارائه داده اند تا بازار سننداز که از قطعی برق رنج می برد ، دچار مشکل شود. بیشتر نکنید

هیوا لاهونیان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان ، افزود که میزان بارندگی سال گذشته کاهش یافته و نیروگاه برق آبی 13000 مگاواتی به دلیل کمبود آب برای استفاده تعطیل شده است.

وی افزود: سیستم های خنک کننده با مصرف 30-35٪ از مصرف قبلی که به سیستم های خنک کننده اختصاص داده شده است ، معادل حدود 30،000 مگاوات از 66،000 مگاوات ، سهم سیستم های خنک کننده را به خود اختصاص می دهد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: مانور برای سیستم خنک کننده می تواند بسیار مفید یا حتی کشنده باشد و صرفه جویی در مصرف 5000 مگاوات کشور تمام مشکلات آشکار را برطرف می کند.

لوهونیان افزود که نیروگاه با بهره وری 38 درصد کار می کند ، این رقم در محدوده پذیرفته شده بین المللی است ، رفتار مشتری در تابستان مورد مطالعه قرار گرفته و مدیریت بار می تواند بسیاری از مشکلات آشکار را برطرف کند.

پیش از این ، یکی از اصلی ترین دلایل خاموشی های اخیر ، فشار زیاد بر روی سیستم برق ملی در زمستان گذشته بود که باعث شده کیفیت هوا در بسیاری از شهرها به دلیل استفاده بیش از حد از نیروگاه های دیزلی در زمستان در معرض خطر باشد ، و بنابراین نیروگاه سیکل ترکیبی نیروگاه سیکل نیروگاه ها به مدار بازگردانده شده اند. تعمیرات زمستانی ارسال نشده اند و اکنون فشار مدار به اوج رسیده و نیروگاه سیکل ترکیبی در حال تعمیر است و تاکنون همه اینها به مدار برمی گردند.

در همین حال ، برای تکمیل ظرفیت تخلیه شده نیروگاه سیکل ترکیبی در اوایل ژوئیه ، از نیروگاه آبیاری که قرار است در اواسط تیر و اواسط مرداد به بهره برداری برسد ، استفاده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: معدن کاران بین 40 تا 50 مگاوات برق در استان مصرف می کنند ، هنوز هیچ مرکز استخراج ارز رمزنگاری شده تأسیس نشده است و مراکز تایید شده ارز استخراج ارز رمزپایه در استان وجود ندارد.

از مارس سال گذشته ، 763 معدنچی در کردستان پیدا شده اند که 2.3 مگاوات برق مصرف می کنند. تجزیه و تحلیل مصرف برق نشان می دهد که معدن کاران زیادی وجود دارند ، اما مکان این مزارع هنوز ناشناخته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت که هر استان مقدار مشخصی از مصرف را تعیین می کند و وقتی این میزان مصرف بیش از حد شود ، سیستم اعزام در سراسر کشور خاموشی در مقیاس بزرگ را اعمال می کند ، بنابراین باید فشار را به عنوان یک محله مدیریت کرد تا از بزرگ شدن جلوگیری شود خاموشی مقیاس این اتفاق نمی افتد

وی افزود: در صورت خاموشی شهر ، امکان اتصال برق طی 20 دقیقه وجود دارد ، اما وقتی کشور خاموش است ، تا دو روز نمی توان آن را به شبکه برق متصل کرد ، بنابراین یک گزینه برای جلوگیری از ناگهانی است افزایش بار ، خاموشی در کشورهایی که قطعی برق دارند.

وی با بیان اینکه “طبیعی است که به دلیل روند فیزیکی قطع و وصل مجدد خط برق چند دقیقه به تأخیر بیفتد” ، گفت: “امیدوارم که طی 10 روز آینده قطعی شب قطع شود ، اما قطعی برق روزانه تا ماه آینده ادامه خواهد داشت. ” پایان فصل تابستان.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت که مدت زمان و دفعات قطعی ها می تواند طی چند هفته آینده به دلیل افزایش دما افزایش یابد. با این حال ، مدیریت مصرف می تواند فرکانس و مدت زمان قطع را کاهش دهد. یا حداقل ثابت می ماند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا