آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گزارش شفاف ، سرنشین Patience Rover ناسا شب گذشته پس از ماه ها انتظار سرانجام در مریخ فرود آمد. صبر در یک مأموریت جاه طلبانه جمع آوری اطلاعات و کشف آثاری از زندگی در مریخ با فرود در دهانه ای به عرض 45 کیلومتر بود. اما احتمالاً ماه ها طول می کشد که مریخ نورد 2.7 میلیارد دلاری مریخ ناسا به اصطلاح دندان ها را وارد تحقیقات علمی کند.

ناسا روور

طی چند روز آینده Perseverance Rover مراحل مختلفی را طی می کند تا سرعت و استقامت تیم ویژه را در سوراخ جدید افزایش دهد. این تیم قدرت ، سیستم های حرارتی و ارتباطی ربات شش چرخ را برای بارگذاری نرم افزار پرواز متناسب با سطح مریخ تثبیت می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، بارگیری نرم افزار جدید در sol 4 آغاز می شود و تکمیل آن مدتی طول می کشد.

دستیار مدیر پروژه می گوید: “هنگامی که این کار را شروع می کنیم ، حدوداً چهار روز دیگر به سمت نرم افزار جدید می رویم.” ما این کار را خیلی دقیق انجام می دهیم تا مطمئن شویم مشکلی وجود ندارد. سرانجام ، اولین حرکت مریخ نورد پس از قرار گرفتن بازو در حدود 5 متر جلو و عقب انجام می شود. این رانندگی آزمایشی Perserence را برای اولین سفر بزرگ خود به میدان هوایی مریخ آماده می کند. تیم ماموریت مریخ نورد را به مکانی راحت و باز راهنمایی می کند. در این مرحله ، بالگرد همراه می تواند به عنوان یکی از قسمتهای مهم مأموریت به موارد کلیدی دست یابد. صبر همچنین یک نسخه آزمایشی از فناوری طراحی شده برای تولید اکسیژن از جو غالب دی اکسید کربن مریخ دارد که می تواند به مهاجران انسانی آینده در مریخ کمک کند.

مقامات ناسا می گویند اگر ابتکار عمل موفقیت آمیز باشد ، بالگردها می توانند به زودی به مریخ بروند ، داده ها را جمع آوری کنند یا به عنوان پیشاهنگی برای مریخ نورد عمل کنند.

طبق گفته معاون پروژه ، انتظار می رود پرواز آزمایشی در مجموع 30 پرواز انجام شود. پس از انجام این کار ، تیم ویژگی های ناوبری اتوماتیک مریخ نورد را ارتقا داده و Persuasion رانندگی را به اولین سایت مهم علمی آغاز می کند. دوره برنامه ریزی شده برای هلی کوپترها و پروازها در بهار است و کارهای علمی تمام عیار از تابستان آغاز می شود.

در این دهانه دریاچه ای وجود داشت که یک بار Persevers در آن فرود آمدند و شواهد یافت شده این موضوع را به خوبی تأیید می کند. تأیید وجود دریاچه در مریخ تأیید می کند که زندگی میلیاردها سال پیش در این سیاره وجود داشته است. احتمالاً یکی از زیباترین دلتای آبرفتی در مناطق استوایی است. مکانی عالی برای زندگی میکروب ها است. میکروارگانیسم ها تاکنون حفظ شده اند و میلیاردها سال بعد امروز به ما داده شده اند. وظیفه اصلی اقناع ، مطالعه نجوم بیولوژیکی مریخ و در درجه اول پاسخگویی به س questionsالات مربوط به وجود حیات مریخ است. این مریخ نورد بسیار متفاوت با مدل قبلی خود است ، با این تفاوت که در طراحی پیشگامانه آن این است که میکروفون مجموعه جدیدی از ابزار علمی را در خود جای داده است تا کار کاوش شما را تسریع کند. این اولین بار است که می توانید احساسات انسانی را در یک سیاره دیگر تجربه کنید.

در مأموریت مریخ 2020 ، مأموریت پیشگامان حفاری بخشی از سطح مریخ و آوردن آن به زمین با استفاده از عملکردهای خودکار است. دانشمندان امیدوارند که این اتفاق تا سال 2030 رخ دهد. این اولین تجربه عمیق انسان در مریخ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا