شکست دشمن در ایجاد شکاف دولت و ملت با وجود اعمال تحریمهای ظالمانه

شکست دشمن در ایجاد شکاف دولت و ملت با وجود اعمال تحریمهای ظالمانه

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: “نیروهای دشمن با اعمال تحریم های سرکوبگرانه شکافی بین دولت و دولت ایجاد نکرده اند.”

به گزارش شبکه ، فرهاد دژپسند ، بانک ملی ایران ، به عنوان سخنران ویژه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان سخنرانی کرد و از همان ابتدا خصومت های مخالفان انقلاب اسلامی را بررسی کرد. اقتصادی از سال 1391 درباره انقلاب و به دنبال آن شکل گیری تحریم های جدی گفت: اقتصادی با مواجهه با اراده و عزم جدی شهروندان و مسئولان نظام ، از امسال وارد مرحله دیگری شده و تحریم های مالی را اعمال کرده است. انتقال مالی و اخلال در سیستم و اقتصاد در کشورهای دیگر.

“وقتی نفت در گذشته تحریم می شد ، ما از طریق کانال های دیگر نفت صادر می کردیم و از منابع برای توسعه و حکومت استفاده می کردیم ، اما وقتی تحریم مالی اعمال شد ، هدف قطع جریان پول بود.”

دژپسند گفت: “آنها به خوبی می دانستند كه قدرت اجتناب از تحریم ها با تكیه بر اطلاعات ایران آنقدر زیاد است كه همه سیستم ها را می شكند.”

وزیر اقتصاد گفت این تجربه ای است که ما از جنگ های تحمیل شده کسب کردیم. “ما به یاد می آوریم که چگونه جنگ را با حداقل منابع و تجهیزات و پیروزی هایی که بدست آورده ایم ، مدیریت کردیم.”

وی گفت: “هدف از این کار این بود که با اعمال تحریم های مالی ما را به زانو درآورد و ما می دانیم که در سال های 1391 و 1392 چه فشارهایی در ایران به منطقه وارد شد.” این فشارها برای متغیرهای اقتصاد کلان به شدت کاهش یافته و منفی بوده است.

دژپسند این سال را مطرح می کند: “آیا استراتژی دشمن برای جلوگیری از جریان پول بود؟” وی پاسخ این س questionال را منفی ارزیابی کرد و گفت: “افراد اندک می دانستند که این عامل مقاومت و پیروزی ما است و ما می خواستیم مردم را نسبت به سیستم بدبین کرده و شکاف بین دولت و دولت را تعمیق بخشیم. پر کردن غیرممکن شد. “

وی یادآور شد: “خوشبختانه دوباره ، نیروهای دشمن نتوانستند در اجرای برنامه های خود و دستیابی به اهداف خود موفق شوند و این روند پس از مذاکرات و برجام در مورد مسئله هسته ای به تعویق افتاد ، اما چندی پیش نگذشته بود.”

وزیر اقتصاد گفت: “متأسفانه با تغییر رئیس جمهور آمریكا در سال 1397 ، تحریم ها شدیدتر و جدی تر شده و یك سری دیگر از توطئه ها علیه ایران برنامه ریزی شده است.”

وی گفت ، “در 42 سال پس از انقلاب ، ما هرگز از توطئه های دشمن و نقشه های شیطانی رها نشده ایم و خدا را شکر. این برنامه ها هرگز به هدف ما نرسیده است.” البته متأسفانه فشار زیادی به مردم وارد شد اما آنها قدرت شناخت مردم ما را نداشتند.

وزیر اقتصاد گفت: “افرادی که در این سیستم که شهدای زیادی به آنها کمک کردند کمک کردند ، جانبازانی دارند که سالها بعد هنوز قادر به بازگشت به زندگی عادی خود نیستند. بنابراین چنین افرادی هرگز به این راحتی از پشتیبانی از این سیستم دست نمی کشند. برنده” تی

او اضافه کرد: “این بار تحریم ها پیچیده تر و پیچیده تر شده است. خوشبختانه ، به عنوان رئیس جمهور شکست خورده ایالات متحده ، که با برخی از انتقام ها تحقق خواهد یافت ، خداوند با بی ادبی به روسای جمهور برخی از ملت ها در سال 1397 گفت.” ما می رویم برای سرنگونی رژیم ایران.

وزیر اقتصاد افزود: اما همه این توطئه ها با لطف خدا و تلاش عزیزان با وحدت و استراتژی مقام معظم رهبری بار دیگر ناکام مانده اند. »

“اما چرا می گوییم شکست خورده است؟” شما به عنوان وزیر اقتصاد از وضعیت اقتصادی مردم اطلاع ندارید؟ آیا مشکلات و مشکلات را درک نمی کنید؟

دژپسند گفت: آنچه من می گویم این است که با وجود همه مشکلات و همه مشکلات ، دقیقاً عکس این اتفاق افتاد و آنچه دشمن می خواست: درباره ایران اجماع وجود نداشت و در مورد خود ایالات متحده توافق وجود داشت.

وزیر اقتصاد افزود: “شما از نزدیک شاهد بوده اید که چندین پرونده ای که ایالات متحده از آنها شکایت دارد ، در حالی که کاملاً جدا از ایالات متحده است ، بارها توسط مقامات قانونی و شورای امنیت به نفع ایران رأی داده اند.”

وی گفت: “خوشبختانه این سومین سال است که پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.” وی ادامه داد: اقتصاد ایران در حال فروپاشی است ، اما با وجود تحریم های سرکوبگر و ویروس کرونا ، رشد اقتصادی ایران در 9 ماهه نخست امسال خوشبختانه مثبت است ، در حالی که واردات نفت ما به نقطه پایینی رسیده است. و هیچ مانعی برای اجرای پروژه توسعه و مدیریت سیستم و دولت وجود نداشت.

دژپسند اظهار داشت: اتفاقاً در مقایسه با سال گذشته اعتبارات بیشتری نسبت به امسال به هزینه های ساخت اختصاص داده شد و در 10 ماهه اول 610 میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی پرداخت کردیم.

او اضافه کرد: “در ماه اول سال جاری ، آنها پیش بینی كردند كه دولت حداقل 1.2 میلیارد دلار از بانك مركزی وام خواهد گرفت. امروز می خواهم به شما بگویم كه من به عنوان وزیر اقتصاد ، هرگز یك ریال به جز حقوق و دستمزد پرداخت شده توسط قانون.

وی با بیان شکست دشمن در تمام برنامه های خود برای نظام ، دلیل آن را وجود مردم در هر منطقه دانست و گفت:

وزیر اقتصاد همچنان به بررسی معجزه های شرکت های دانش بنیان ما می پردازد. با حمایت این شرکت ها و خواست مردم ، در اسفند ماه سال گذشته و فروردین ماه سال جاری ماسک و دستگاه هایی را برای مدیریت و تشخیص بیماری عروق ویروس کرونا قلب وارد کردیم و امروز صادر کننده هستیم.

وزیر اقتصاد اعلام کرد تعداد شرکت های دانش بنیان به 5000 شرکت رسیده است. “دلیل این امر این است که ما توانسته ایم آموزش عالی را به بالاترین رتبه از نظر تعداد دانشکده ها و دانشجویان در میان کشورهای منطقه برسانیم. ما در یک روایت رتبه 2 و در روایت رتبه 5 را داریم.”

وزیر اقتصاد گفت: “آیا می بینید که ما در صنعت فضایی چقدر عالی ، جدید ، چشمگیر و خیره کننده ساخته ایم.” چرا امروز دشمنان در چپ و راست از نیروهای موشکی ما به بهانه های مختلف استفاده می کنند؟ دشمنان می دانند که ما به قدرت های اجرایی و ساخت و ساز و آتش سوزی رسیده ایم که خوشبختانه برنامه های آنها کاملاً منسوخ خواهد شد. در 107 ماه نخست امسال ، صادرات غیرنفتی ما 28 میلیارد دلار بوده است.

“در بحث کشاورزی روزی ما در تهیه محصولات اساسی و اساسی با مشکل روبرو بودیم ، اما امروز ما اختیار داریم و مجبور نیستیم حتی استراتژیک ترین محصولات مانند گندم را وارد کنیم ، واردات آن برای کیفیت است ، نه به دلیل تمایل.” ما همچنین توانسته ایم به صادر کننده صنایع جدید و فناوری های جدید تبدیل شویم.

دژپسند با تأکید بر اینکه این سیستم بیمه است ، اظهار داشت: برتری و روند رشد این سیستم هرگز تحت تأثیر برنامه های ناامیدانه دشمن و حضور مردم ، حضور دانشمندان ما و علاقمندان آسیب نخواهد دید ، لازم است بدانید. رهبری دقیق ، برتری این سیستم را ادامه می دهد. مقام معظم رهبری به حرکت خود ادامه می دهند.

وزیر اقتصاد به من یادآوری کرد: دشمنان نتوانستند از شر آنچه سالها از 1304 تا 1320 و 1342 منابع ایران عزیزشان را غارت می کردند ، خلاص شوند. آنها فکر می کردند آنچه در آگوست 1932 به ایران آوردند می تواند پس از پیروزی انقلاب اسلامی دوباره این کار را انجام دهد ، اما این توهم توهمی بیش نبود. زیرا این بار رهبری انقلاب و این نظام در دست مردی بود که مورخانش در قانون ، دین و سیاست کاملاً مسلط بودند و دارای سابقه طولانی در مطالعات غربی بودند.

او اضافه کرد: “رهبری و تاکتیک های امام عزیز من از آسیب جزئی به نظام و انقلاب جلوگیری کرد.”

وزیر اقتصاد ادامه داد: امام که سالها در حال طراحی سیستم مطلوب جمهوری اسلامی بود ، دقیقاً می دانست که در چه شرایطی مسئول این امر مهم است. بنابراین ، او با دستور بسیج مستضعفین ، همه اعضای جامعه را در پشت سیستم سازمان داد.

وی گفت: امام می دانست که حرکت دشمن فقط یک حرکت ناامیدکننده درونی نیست. اندکی بعد جنگی در کشور ما آغاز شد. زیرا دشمن متقاعد شده بود که حرکات داخلی نمی تواند به سیستم آسیب برساند.

دژپسند گفت: اگر مراقب باشیم ، دشمنان ما بدترین همسایگان و البته مسلح ترین و حریص ترین آنها را برای جنگ با ما انتخاب کرده اند.

او اضافه کرد. “صدام با طمع یکی از بهترین نقاط جغرافیایی ایران در آب ، زمین و روابط بین الملل ، منطقه ای پر از ذخایر زمینی و زیرزمینی ، با کشور عزیزمان جنگید.”

دژپسند گفت: “در اولین اتاق فرماندهی ، دشمنان در حال بررسی برنامه های مخزن نفت بودند زیرا آنها می خواستند رگ های اقتصادی را خاموش كنند تا با سیستم مشكل ایجاد كنند ، اما بازهم در رسیدن به هدف خود ناكام ماندند.” چرا؟ به این دلیل که این بار سیستم متفاوتی اعمال شده است.

او اضافه کرد. “سیستم ما سیستمی بود که مورد حمایت گسترده مردم و پشتیبانی ارتش مردم قرار گرفت و بسیجی که وارد جبهه شد ، آن را یک ماموریت مقدس نمی دید بلکه یک وظیفه و مأموریت بود.” اگر جبهه پر از داوطلب باشد ، پس پشت آن نظامی پر از داوطلب قرار دارد که صمیمانه از آنها حمایت کرده اند.

وزیر اقتصاد گفت: این سیستم با خون خداوند متعال و شهدا ، خون شهدایی که از سال 1342 این نهال ها را با خون پاک آبیاری کرده اند ، تضمین شده است. شهدایی که تا به امروز در زمینه های مختلف خدمت کرده اند ، برای ادامه این رژیم که از انقلاب نشات گرفته در جبهه جنگیدند و در جنگ جهانی اول در 400 سال گذشته ، دشمن حتی از دادن یک اینچ از خاک ما جلوگیری کرد دشمن.

دژپسند گفت: “خوشبختانه ، همدلی ، اتحاد ، استقامت و تابعیت مطلق رهبری از آسیب های جزئی به ایران جلوگیری کرده است.” خصومت همچنان طراحی می شود ، اما تاکنون سیستم هنوز در بهترین شکل است.

چرا؟ خوشبختانه ، از آنجا که رهبری رژیم پس از امام از ابتدای شکل گیری انقلاب توسط یکی از رهبران این رژیم و یک فرد تحصیل کرده در مکتب امام به دست گرفته شد. شخصی که معتقد بود حضور مردم همیشه از آسیب جزئی به سیستم جلوگیری می کند.

وزیر اقتصاد گفت: به دنباله تفکر عمیق برای مردم نگاه کنید. امام می فرماید. رأی مردم معیار است و جانشین وی می گوید رأی مردم حق مردم است.

وی افزود: “امام فرمودند که این سیستم با حمایت مردم شکل گرفته است. رهبران عالی مدام تأکید کردند که اگر ما می خواهیم پایداری و رشد سیستم را داشته باشیم ، مردم باید مرکز باشند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا