صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش است

شبکه/گیلان فرماندار آستارا دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر را برگزاری مانور آمادگی نیروهای نظامی و رزمایش یکی از واحدهای نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان عنوان کرد.

صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی است

رزمایش نظامی و پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا از بعد از ظهر امروز ۵ آبان ماه در محدوده شهرستان آستارا آغاز شده است.

صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی است

این رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای نظامی و پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در آستارا برگزار می شود و در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می گیرد و صدای انفجارها در این شهرستان مرزی مربوط به برگزاری رزمایش است که در بخش هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده می شود.

صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی است

فرماندار آستارا در همین رابطه روز شنبه ۵ آبان در گفت وگو با خبرنگار شبکه با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی آستارا ممکن است از صداهای انفجارها نگران شده باشند اظهار کرد: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی است.

محمدرضا شهاب زاده تاکید کرد: جای نگرانی برای مردم شهرستان مرزی آستارا وجود ندارد و صداهای انفجار ناشی از برگزاری مرحله نهایی یک رزمایش نظامی است.

به گزارش شبکه شهرستان مرزی بندر آستارا که سه مرز فعال زمینی ریلی و دریایی دارد با جمعیت ۹۷ هزار نفری در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا