بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از ناو صددرصد ایرانی شهید سلیمانی

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از ناو صددرصد ایرانی شهید سلیمانی

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از ناو صددرصد ایرانی شهید سلیمانی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از نظارت میدانی اعضای کمیسیون متبوع خود از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس و بازدید از ناو صد درصد ایرانی شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا ابراهیم رضایی در توضیح بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی سپاه در منطقه یکم دریایی بندرعباس گفت: در این بازدید انواع شناورهای نیروی دریایی سپاه موشک ها سامانه های پدافندی پهپادها و سامانه های جنگی الکترونیک به نمایش گذاشته شده بود.

وی افزود: سردار تنگسیری و فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توضیحات لازم را در ارتباط با این توانمندی ها و تجهیزات به اعضای کمیسیون امنیت ملی ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در ادامه اعضای کمیسیون از ناو شهید سلیمانی بازدید کردند اظهار کرد: حقیقتاً این ناو صد درصد ایرانی است و قابلیت نشست و برخاست هلیکوپتر هم در آن دیده شده است که کار دانش بنیان و به همت نخبگان ایرانی است.

رضایی با اشاره به اینکه ناو شهید سلیمانی ثمره فرزندان ملت ایران و نخبگان ایرانی است گفت: حقیقتاً از این همه دستاوردهای ارزشمندی که این عزیزان دارند و همه اینها بازدارنده است احساس غرور می کنم. این تجهیزات عامل اصلی و اساسی است که دشمن نتواند به ما حمله کند و آسیبی به ما برساند.

وی اضافه کرد: بسیاری از امکاناتی که ما در این منطقه دیدیم را خیلی از کشورهای پیشرفته و مدعی دنیا هم ندارند مثل برخی از شناورهایی که با نبوغ نخبگان داخلی ساخته شده و مدعیان حوزه دفاعی در دنیا هم به این توانمندی دست پیدا نکردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ضمن عرض خدا قوت به همه پاسداران و نیروهای مسلح کشور از فرماندهان نیروی دریایی سپاه بابت کارهای ارزشمندی که انجام دادند و بابت تامین امنیت ایران و ایرانیان در خلیج همیشه فارس و حفاظت و حراست از تمامیت ارضی ما در جزایر ایرانی سه گانه تا سایر سواحل ما در شمال و در جنوب تقدیر وتشکر کرد.

دکمه بازگشت به بالا